۱۲۶۰۳۲۲
۳۳۶۱
۳۳۶۱
پ

با در آمد کم در حوزه شال میلیونر شدم

شاید برایتان جالب باشد که چگونه با سرمایه کنم توانستم میلیونر شوم، اکنون خواهم گفت که من با ورودم به حوزه شال درآمدم میلیونری شد و کسب و کار بسیار رونق یافته است. حال بیاید باهم چندنمونه را بررسی کنیم.

شاید برایتان جالب باشد که چگونه با سرمایه کنم توانستم میلیونر شوم، اکنون خواهم گفت که من با ورودم به حوزه شال درآمدم میلیونری شد و کسب و کار بسیار رونق یافته است. حال بیاید باهم چندنمونه را بررسی کنیم.

با در آمد کم در حوزه شال میلیونر شدم

شال حریر

شال حریر گلدار بسیار زیبا و مجلسی می‌باشد که می‌توان آن‌ها را در هر مکانی استفاده کرد و علاوه بر مجالس شادی و یا ترحیم، در مکان‌های بیرونی، کوچه و خیابان، پارک و مسافرت، خرید‌های روزمره و ... از آن‌ها استفاده نمود. طراحی‌های گلدار بر روی شال‌های حریر بسیار متنوع و زیبایی می‌باشد که نظر هر بیننده‌ای را می‌تواند بر روی خود جلب نماید و اکثر بانوان با هر سن و سالی از این نمونه شال‌ها می‌توانند استفاده کنند که این مدل‌ها مناسب استفاده تمامی سنین می‌باشد. اکثر بانوان اعم از پیر و جوان از شال‌های حریر گلدار استقبال خوبی کرده اند و آن‌ها را برای مصارف خود و یا اطرافیان خود تهیه می‌کنند و حتی برای دختر بچه‌ها نیز این محصول می‌تواند مناسب و جذاب باشد. یکی از پر فروش‌ترین نمونه‌های موجود این نوع شال طرح‌هایی هستند که گل‌های صورتیو زرد دارند و به صورت سه بعدی و برجسته نقش و نگار بندی شده است

در تمام مناطق ایران از شمال گرفته تا جنوب اکثر بانوان ایرانی از شال حریر مدل اشکی با صندل چرم استفاده می‌کنند و برای مصارف گوناگون از این پوشاک برای حجاب مو و سر خود استفاه می‌کنند که علاوه بر نازک بودن و خنکی آن دارای قشنگی و جلوه زیبایی نیز می‌باشد. طراحی این شال‌ها به صورت نازک می‌باشد که نقطه‌های بسیار کوچک به صورت مرتب در کنار همدیگر و بر روی سطوح این پارچه حریر نقش و نگار گرفته اند.

با در آمد کم در حوزه شال میلیونر شدم

شال دخترانه

شال دخترانه در زمستان بهترین وسیله گرمایشی دخترانه و پسرانه کلاه و شال گردن و کفش اسپرت جورابی میباشد که در بیشتر مواقع به صورت ست بوده و دارای جذابیت خاصی می‌باشد. این محصولات به صورت بافتنی و از انواع کاموا می‌باشند که امروزه به وسیله دستگاه‌های بافتنی نوع نخی نیز ارایه می‌شود. این نوع از کلاه و شال در طرح‌های متنوع برای بزرگسالان و کودکان طراحی شده است که نوع دخترانه آن دارای رنگ‌های شاد و رنگی می‌باشد. طرح‌های کودکانه این نوع محصولات دارای انواع مدل‌ها بوده که محبوب‌ترین آن‌ها طرح‌های کارتونی می‌باشد

انواع محصولات شال با هر طرح و رنگی در میان دختران محبوب‌تر از افراد میانسال بوده و بیشترین استقبال در میان ۱۶ سال تا ۴۰ سال می‌باشد. یکی از دلایل انتخاب بیشتر شال نسبت به روسری بالا بودن روش و نوع بستن شال بوده که عامل اصلی در جذابیت استایل می‌شود.

با در آمد کم در حوزه شال میلیونر شدم

شال پشمی

بین محصولات مختلف پشمی در کشور شال پشمی ساده طرفداران بیشتری دارد، زیرا محصولات ساده و تک رنگ به سادگی با دیگر محصولات هماهنگ می‌شوند و جلوه زیبایی به استایل شما می‌دهد. شال پشمی جنس نرمی دارد و وقتی از آن استفاده می‌کنید احساس ناراحتی نمی‌کنید، این شال به خوبی جلوی ورود سرما را می‌گیرد و از گردن و صورت و بینی شما در فصل سرما نگهداری می‌کند.

جذب رطوبت و گرم نگه داشتن بدن از مهمترین خواص شال پشمی در فصل‌های پاییز و زمستان می‌باشد پرز دادن شال‌های پشمی بسیار رایج است و راه حل بسیار ساده است، شال را داخل یخچال فریزر قرار دهید تا این مشکل به سرعت برطرف شود و اگر شما هم این مشکل را دارید یکبار این کار را انجام دهید.

پس ما باید برای خرید این محصول دقت کنیم تا محصول اصل و مرغوب را انتخاب کنیم. نرخ فروش شال پشمی و روسری ساتن نیز مانند تمامی محصولات تولیدی با توجه به کیفیت تولید، نوع پارچه و ضخامت آن، میزان کار انجام شده بر روی آن محاسبه و تعیین می‌شود و می‌توانید با توجه به سلیقه خود هر مدل که خواستید را انتخاب و خریداری کنید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج