۱۲۶۰۷۳۷
۱۵۹۰
۱۵۹۰
پ

نقشه کثیف «ایلان ماسک» برای کارمندان توئیتر

ایلان ماسک قصد دارد تا از روز دوشنبه، کارمندان بیشتری را اخراج کند و این موضوع را به رهبران تیم‌های توییتر اعلام کرده است.

دیجیاتو: ایلان ماسک قصد دارد تا از روز دوشنبه، کارمندان بیشتری را اخراج کند و این موضوع را به رهبران تیم‌های توییتر اعلام کرده است.

در حالی که ایلان ماسک، مالک جدید توییتر تاکنون بسیاری از کارمندان این شبکه اجتماعی را اخراج کرده و شماری از نیروها هم استعفا کرده‌اند، همچنان گفته می‌شود که افراد بیشتری اخراج خواهند شد و ظاهراً ماسک این‌بار تیم‌های فروش و مشارکت را هدف خود قرار می‌دهد.

نقشه کثیف «ایلان ماسک» برای کارمندان توئیتر

بلومبرگ به نقل از چندین منبع ناشناس خود گزارش داده که ایلان ماسک ممکن است روز دوشنبه کارمندان بیشتری را از توییتر اخراج کند. در ادامه این گزارش آمده که مرحله جدید تعدیل نیرو روی تیم‌های فروش و مشارکت شرکت متمرکز خواهد شد که در مقایسه با تیم‌های فنی، کمتر تحت تأثیر استعفاهای اخیر قرار گرفته‌اند.

به گفته بلومبرگ، ماسک از رهبران تیم‌های فروش و مشارکت توییتر خواسته تا با اخراج بیشتر کارمندان خود موافقت کنند. براساس این گزارش، «رابین ویلر» که تیم بازاریابی و فروش را اداره می‌کرد و «مگی سانیویک»، رئیس تیم مشارکت توییتر به دلیل مقاومت در برابر این موضوع اخراج شده‌اند.

ویلر ابتدا در 19 آبان استعفا کرد، اما ماسک او را متقاعد کرد که در توییتر بماند. با این حال، یک هفته بعد او را اخراج کرد! سانیویک نیز در ماه ژوئن از NBCUniversal به توییتر پیوسته بود.

تعداد کارمندان توییتر در ماه گذشته کاهش بسیار زیادی پیدا کرد. ابتدا در 4 نوامبر، یک هفته پس از تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، او نیمی از کارکنان این شرکت را اخراج کرد. روز پنجشنبه نیز نیمی از حدود 4000 کارمند باقی‌مانده، به جای پایبندی به فرهنگ «سخت‌کوشی» ماسک برای توییتر که شامل کار کردن «در ساعت‌های طولانی با شدت بالا» می‌شود، تصمیم گرفتند راه خودشان را جدا کنند و درخواست استعفا خود را ارائه کردند.

به دنبال این موضوع، افراد بسیار زیادی از تیم فنی توییتر استعفا کردند و این امر باعث شد تا توییتر به دنبال مهندسان جدیدی باشد. در ایمیل‌هایی که به تازگی اطلاعات آن‌ها فاش شد، ماسک درخواست کرده تا با «هر کسی که واقعاً نرم‌افزار می‌نویسد» قرار ملاقات تنظیم شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج