۱۲۶۱۲۳۱
۲۷۱۲
۲۷۱۲
پ

سرقت ۴۰ خودرو در قزوین توسط ۲ زن

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته و همچنین استفاده از شگرد‌های پلیسی مشخص شد سارقان مورد تعقیب ۲ نفر زن هستند که با پرسه زدن در محل‌های خلوت اقدام به سرقت خودرو می‌کنند.

ایسنا: فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ۲ سارق زن که با پرسه زدن در شهر‌های محمدیه و مهرگان ۴۰ دستگاه خودرو را به سرقت برده بودند، دستگیر شدند.

سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهر‌های محمدیه و مهرگان و ایجاد جو ناامنی در بین شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرارگرفته و بلافاصله تیمی زبده از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان البرز، بررسی شواهد و آثار باقیمانده در محل‌های وقوع سرقت را آغاز کردند.

وی افزود: با بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته و همچنین استفاده از شگرد‌های پلیسی مشخص شد سارقان مورد تعقیب ۲ نفر زن هستند که با پرسه زدن در محل‌های خلوت شهر‌های مهرگان و محمدیه اقدام به سرقت خودرو می‌کنند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سردار ابراهیمی عنوان کرد: مأموران پس از شناسایی سارقان با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

وی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات انجام‌شده به ۴۰ فقره سرقت خودرو در شهر‌های یادشده اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: همسر یکی از این سارقان در طراحی و اجرای نقشه سرقت‌های انجام‌شده همکاری داشته و دستگیری وی نیز در دستور کار مأموران قرار دارد.

وی تأکید کرد: سارقان پس از سرقت خودرو‌ها و باز کردن لوازم و قطعات داخل خودرو ازجمله ضبط، باند، کپسول گاز و لوازمی که به‌صورت جداگانه قابلیت فروش داشتند، خودرو‌ها را اوراق کرده و در استان البرز به فروش می‌رساندند.

این مقام انتظامی یادآور شد: با توجه به عدم دارا بودن پارکینگ در منازل مسکونی مهرگان، به کلیه شهروندان عزیز توصیه می‌شود خودرو‌های خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل فرمان، قفل پدال و تجهیزات بازدارنده مجهز کرده و وسایل شخصی همچون گوشی موبایل، کیف پول و مدارک خود را داخل خودرو در معرض دستبرد سارقان قرار ندهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج