اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۶۱۶۵۱
۱ نظر
۱۵۳۳۲
۱ نظر
۱۵۳۳۲
پ

اختراع دانش آموز کرمانشاهی جهانی شد

دانش آموز کرمانشاهی توانست در مسابقات جهانی اختراع، مدال نقره دنیا را کسب کند.

رکنا: سلمان محمدی در گفت و گو با خبرنگار رکنا در کرمانشاه اظهار داشت: مسابقات جهانی اختراعات از تاریخ ۲۳ الی ۲۷ آبانماه در شهر سئول کره جنوبی برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۲۰ کشور جهان در این مسابقات حضور داشتند افزود: ۴۷۰ اختراع با حضور مخترعین از کشورهای مختلف جهان داوری شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه تیم جمهوری اسلامی ایران ازسوی فدراسیون مخترعین به این مسابقات اعزام شده است تصریح کرد: در این مسابقات آقای علی خونساری دانش آموز کرمانشاهی پایه یازدهم با ۱۷ سال سن از هنرستان زنده یاد محمدیان توانست مدال نقره جهان را کسب کند.

اختراع دانش آموز کرمانشاهی جهانی شد

محمدی، اختراع این دانش آموزش را جلیقه نجات هوشمند اعلام کرد و گفت: این جلیقه که به سیستم مرکزی متصل است باعث می شود اگر شناگری در آب غرق شد، سیستم مرکزی، شاع حرکتی و محل غرق شدگی را مشخص کند.

اختراع دانش آموز کرمانشاهی جهانی شد

وی با بیان اینکه این اختراع در اداره ثبت اختراعات جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است، افزود: باتوجه به شعار سال مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین که توسط رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است، اکنون می طلبد تا اختراع این جوان کرمانشاهی توسط تولیدکنندگان و سرمایه گذاران به تولید انبوه برسد.

مژگان شهبازی مادر این دانش آموز نیز در گفت و گو با خبرنگار رکنا اظهار داشت: علی، از سوم دبستان آموختن در کلاس های رباتیک را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه تحصیل در دبیرستان هوشمند نقش موثری در موفقیت فرزندش داشته است، افزود: در مسابقات تولید محتوا که توسط آموزش و پرورش در سطح استان برگزار شد مقام اول را کسب کرد.

شهبازی در پایان با ابراز خوشحالی از این موفقیت گفت: علی، علاوه بر این اختراع، درحال نگارش کتاب نیز هست و روزانه ۸ ساعت برای کار خود وقت صرف می کرد.

اختراع دانش آموز کرمانشاهی جهانی شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسنا

      ماشاالله....دشمنان ازهمین (پیشرفت علم درایران)میترسند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج