جاباما
۱۲۶۱۹۱۶
۲۳۸۲
۲۳۸۲
پ

نقدی: دروغ می گویند که ما بانوان را محدود کردیم

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن با جادو و سحر رسانه ای و تبلیغات غیرواقعی در فضای مجازی کشور ما را ضعیف و ناتوان جلوه دهد.

ایرنا: معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن با جادو و سحر رسانه ای و تبلیغات غیرواقعی در فضای مجازی کشور ما را ضعیف و ناتوان جلوه دهد.

سردار محمدرضا نقدی روز پنجشنبه در آیین ۲۳۰ شهید رسانه کشور و ۲۵ شهید رسانه استان مازندران در سالن همایش های زنده یاد سلمان هراتی در ساری افزود: اکنون در جنگ تمام عیار رسانه ای هستیم و هوشیاری اصحاب رسانه برای برون رفت از این گستاخی های دشمنان اجتناب ناپذیر است.

وی خاطر نشان کرد: اگر در ادوار گذشته گروه های تروریستی از سلطنت طلب تا شرقی و غربی را به جان کشور و مردم ما انداختند ماحصل آن تقویت قدرت دفاعی کشور و مهار گستاخی ها شد.

نقدی: دروغ می گویند که ما بانوان را محدود کردیم

تبدیل ایران به کشور قدرتمند اسلامی

سردار نقدی ادامه داد: از دل همان کشور بی پناه ما یک ایران اسلامی قدرتمند به وجود آمد که اکنون جزو معدود کشورهایی هستیم که جاسوس اسرائیلی و آمریکایی را به دام می اندازیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: فردی که فرانسه به آن مکان داد با تلاش های اطلاعاتی و امنیتی مقتدر و توانمند توانستیم آن فرد را به ایران برگردانیم و محاکمه کنیم و این قدرت امنیتی ایران است.

وی اضافه کرد: در جنگ هشت سال دفاع مقدس تمام قدرت های دنیا پشت سر صدام قرار گرفتند و قدرت خود را آوردند و هرچقدر که این منطقه طاقتش را داشت سلاح وارد کردند و پنج هزار و ۵۰۰ تانک مدرن و ۶۰۰ فروند بالگرد را علیه ملت ایران بسیج کردند اما بسیجیان ما با دستان خالی و با غنیمت گرفتن سلاح جنگی توانستند در جنگ سرافرازانه اقدام کنند.

ایران یکی از قدرتمندترین کشورهای نظامی جهان

سردار نقدی خاطرنشان کرد: اکنون به توانمندی‌هایی رسیدیم که باور جهانیان ایران هفتمین یا هشتمین قدرت نظامی جهان است و پایگاه و زیرساخت های دشمنان را در منطقه نابود کردیم اما جرات ندارند به کشور نگاه چپ داشته باشند.

وی ادامه داد: موشک زمین به زمین با دقت متر و موشک بالستیک با دقت متر با دست توانمند جوانان ایرانی ساخته شد باوجود آنکه درها را به روی دانشمندان ما بستند و آنان را شهید کردند اما ایران از بُعد علمی از رتبه ۵۳ کشور به رتبه ۱۵ رسید.

گستاخی های آمریکا در جنگ اقتصادی

معاون هماهنگی کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در جنگ تمام عیار اقتصادی وزیر خزانه داری آمریکا و رئیس جمهور آمریکا به تمام کشورهای جهان رفتند تا تمام قراردادهای اقتصادی با ایران ببندند و ایران را وارد جنگ اقتصادی کردند اما کشور شکست نخورد و تولید داخلی رونق گرفت و بزرگترین پالایشگاه غرب آسیا و واحدهای تولیدی بزرگ در کشور ایجاد شد و هرکاری کردند به در بسته خوردند.

تحریم ها جواب نداد

سردار نقدی اضافه کرد: موشک پرانی، تحریم های علمی و اقتصادی دشمنان جواب نداد و امروز به جنگ رسانه و تبلیغ و دروغ دلبسته هستند و امروز رسانه ها باید تمام قد در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

وی خاطرنشان کرد : در موقعی که آمریکا آن زمانی که قدرت نظامی بود نتوانست در مقابل ایران تاب بیاورد اما امروز پایگاه نظامی به درد نخور آنان و دلارها آن دیگر جایگاهی ندارد و تنها امید آنان برای شکست مردم ما دروغ پراکنی است.

امیدبخشی ریشه ای ترین جهاد

معاون هماهنگی کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ریشه ای ترین جهاد در زمان حاضر امید به آینده و امیدآفرینی است و باید نهال امید را در جامعه پرورش دهیم و هزاران برنامه های رسانه ای صوتی و تصویری، اینترنتی کشورهای غربی و دشمنان را به معنای واقعی باید خنثی کنیم.

سردار نقدی افزود: شما جوانان و رسانه ها اکنون شمشیرزن های اصلی هستید چراکه دشمن ۳۰۰ شبکه فارسی زبان را ایجاد کرده و به جان مردم ما افتاده است.

وی گفت: امروز غرب تهی از یک آرمان جذاب است اما با ۱۰۰ زبان زنده دنیا به دنبال یار جمع کردن است و هر منطقه از جهان را به روش های مختلف می خواهد جذب کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد : خاصیت این کارهای رسانه ای آن است که می خواهند با جوسازی مردم را علیه حاکمیت قرار دهند و با گول زدن درصدد ایجاد آشوب در کشور هستند.

دشمنان ایران جنایتکاران واقعی

سردار نقدی خاطر نشان کرد: با فوت یکی دختر خانم در جامعه ما با فضاسازی رسانه ای در خارج از کشور به دنبال آشوب در کشور هستند و رئیس جمهور های آنان با تمام هنرمندان و ورزشکاران خود رایزنی می کنند که برای این دختر خانم ما پیام بگذارند اما چطور می شود این حرف را باور کرد که این دشمنان ما عامل بسیاری از جنایت ها هستند و با بمب های خوشه ای و جنگ نظامی تنها در منطقه ما هزاران نفر را کشتند آنوقت آنان ادعا می کنند که برای دختر کشور ما نگران شدند که اینکار کاملا دروغ است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پلیس آمریکایی‌ها هموطن سیاه پوست خود را به شرایط باور نکردنی می کشد اما هیچ تبلیغاتی برای این جنایت ندارند و سالانه هزاران نفر در زندان های این کشور می‌میرند اما هیچگونه اقدامی انجام نمی شود و جالب است آنان عزادار ملت ما می شوند.

اعتراف دشمنان به پیشرفت ایران

وی گفت: اینها دیدند که هرچقدر به شما فشار آوردند موفق نشدند و از این پیشرفت های ما حسادت می کنند و در ۱۲ سال پیش گفتند که هیچ کشوری حق ندارد به ایران سلاح بدهد اما اکنون می گوید هیچکس حق ندارد از ایران سلاح بخرد این جمله نشان دهنده پیشرفت ایران است و دشمنان به زبان بی زبانی به پیشرفت ما اذعان دارد.

ارسال سلاح به روسیه دروغ بزرگ دشمن

سردار نقدی گفت: دروغ می گویند که کشور ما به روسیه که خود تولیدکننده پیشرفته ترین موشک و پهپاد ها است سلاح نظامی می فروشد و این آمارها و حرف ها دروغ و جوسازی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در صفحه مجازی که دشمنان مدیریت می کنند اراذل اوباش میلیون ها دنبال کننده دارد و فرد باسواد ما چند صد دنبال کننده هم ندارد این یعنی مدیریت محتواهای تولیدی دست دشمنان است که باید هوشیار باشیم.

لزوم روایتگری اول

وی خاطر نشان کرد: دشمنان هزار ترفند بکار می برند که کشور ما دیده نشود و باید به سمت شبکه ملی اطلاعات برویم و باید روایت اول را ما بگویم و این خانم در انظار عمومی فوت کرده و ۲ ماه می گذرد و آیا کسی که در این ۲ ماه از خانم ها و آقایان که ایشان را دیدند کسی گفته این خانم توسط نیروی انتظامی جان مورد ضرب و شتم قرار گرفته است? هیچکس این حرف را نگفت حتی پزشک ایشان هم تایید کرد که ایشان بیماری زمینه ای داشته و پدرشان هم در پزشک قانونی جسم ایشان را دید که هیچ جای ضرب و شتمی نبود.

سردار نقدی گفت: قبل از انقلاب ۷۰ درصد زنان ما بیسواد بودند اما اکنون این رقم کاهش چشمگیری یافته و به کمتر از ۲ درصد هم نمی رسد که این رقم بسیار جالب است.

سهم ۲۰ درصدی بانوان در جمع استادان دانشگاه های ایران

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اکنون ۲۰ درصد استادان دانشگاه ما زنان هستند درحالی که این رقم در قبل از انقلاب سه درصد هم نبود و اکنون ۴۰۰ نهاد تشکل زنان مردم نهاد داریم و ۵۴۰ هزار ورزشکار بانو و ۳۰ هزار بانو مربی ورزشی داریم اما به دروغ می گویند که ما بانوان را محدود کردیم.

سردار نقدی گفت: دشمنان در جادوی رسانه می خواهد در مجاز کشور را ضعیف جلوه دهد اما اکنون در رسانه ها ما باید امثال شهید همت ها و باقری ها به وجود بیایند.

وی اضافه کرد: باوجود آنکه کشور آمریکا قدرت رسانه ای دارد اما احمق است و نمی دانند که در کشوری که اسلامی است نمی توان با نشر بی حجابی به پیروزی برسند و اکنون ایران اسلامی و رئیس جمهور ما به کشورهای مختلف از آمریکا لاتین و منطقه برود با گل از آن استقبال می کنند اما رئیس جمهور آمریکا جرات ندارد به کشورهای مختلف در جمع مردم حاضر شود.

سردار نقدی گفت: اکنون ولی فقیه و رهبر ما با درایت و توانمندی برای خنثی سازی توطئه های دشمنان ما در تلاش است و به طور حتم با پیروی از ولایت فقیه راه جاودان ما ادامه خواهد یافت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج