جاباما
۱۲۶۲۴۸۱
۴۰۸۱
۴۰۸۱
پ

پیش‌بینی جدید از وضع آب و هوای تهران

​بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، بارش پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد و بارش برف در ارتفاعات و همچنین کاهش دما از فردا (۶ آذرماه) دپیش‌بینی می‌شود.

ایسنا: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، بارش پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد و بارش برف در ارتفاعات و همچنین کاهش دما از فردا (۶ آذرماه) پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی جدید از وضع آب و هوای تهران

بر اساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی طی امروز تا اوایل صبح فردا (۵ تا ۶ آذر) با ادامه فعالیت سامانه بارشی در سطح استان به‌ویژه نیمه‌شمالی استان افزایش ابرناکی در بعضی ساعات بارش پراکنده باران گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات به‌ویژه ارتفاعات شمالی و شمال غربی بارش برف باران و پدیده مه مورد انتظار است.در بیشتر مناطق استان و در بعضی ساعات فردا وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۷ و ۸ آذر) آسمان صاف تا قسمتی ابری و در نقاط پرتردد شهری باعث افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

از فردا تا چهارشنبه (۶ تا ۹ آذر) روند کاهش تدریجی بیشینه دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه آلودگی - امین آباد با کمینه دمای صفر درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۶ آذر ) قسمتی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی ‌دوشنبه (۷ آذر ) صاف همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج