جاباما
۱۲۶۳۴۰۱
۷۷۹
۷۷۹
پ

راز محبوبیت هوندا و لکسوس در جهان

جی دی پاور (J.D. Power) نتایج مربوط به ارزیابی حفظ ارزش مدل‌های دست دوم را منتشر کرد. در ارزیابی امسال هوندا صدرنشین برندهای غیرلوکس است.

دجیاتو نوشت: جی دی پاور (J.D. Power) نتایج مربوط به ارزیابی حفظ ارزش مدل‌های دست دوم را منتشر کرد. در ارزیابی امسال هوندا صدرنشین برندهای غیرلوکس است.

جی دی پاور (J.D. Power) نتایج مربوط به ارزیابی حفظ ارزش مدل‌های دست دوم را منتشر کرد. در ارزیابی امسال، هوندا صدرنشین برندهای غیرلوکس است. در بین برندهای لوکس هم لکسوس در صدر جدول قرار دارد. همان‌طور که قابل حدس است، در ارزیابی حفظ ارزش مدل‌های دست دوم، میزان افت قیمت آنها مدنظر قرار می‌گیرد. طبیعتاً هرچه میزان افت کمتر باشد، امتیاز بیشتری نصیب برند سازنده می‌شود. جی دی پاور، این فاکتور را در یک بازه سه‌ساله ارزیابی می‌کند، بنابراین می‌توان گفت در بازار جهانی، خرید محصولات هوندا و لکسوس درواقع می‌تواند سرمایه‌گذاری بهتری نسبت به بسیاری از خودروهای دیگر تلقی شود و ضرر و زیان کمتری را برای خریداران به همراه داشته باشد.

راز محبوبیت هوندا و لکسوس در جهان

درخشش کیا در ارزیابی امسال جی دی پاور

در ارزیابی امسال، جی دی پاور 291 مدل مختلف را بررسی کرده است. در این ارزیابی 13 خودروساز موفق به کسب جایزه در 29 دسته مختلف شده‌اند. هرچند در رده‌بندی کلی، هوندا صدرنشین جدول برندهای غیرلوکس است، اما کیا بیشترین برنده را دارد. این کمپانی کره‌ای با مدل ریو جایزه کلاس خودروهای کوچک را کسب کرده است.

در کلاس خودروهای سایز متوسط کلاسیک کیا K5 یا همان اپتیمای سابق با کمترین میزان افت قیمت در دوره سه‌ساله صدرنشین است. در کلاس شاسی‌بلندهای میکرو، کیا سول و در کلاس شاسی‌بلندهای کامپکت مدل نام‌آشنای اسپرتیج بهترین گزینه است. نهایتاً در کلاس شاسی‌بلندهای سایز متوسط با سه ردیف صندلی هم، کیا تلوراید در صدر جدول جی دی پاور حضور دارد.

راز محبوبیت هوندا و لکسوس در جهان

اما برند ژاپنی هوندا در کلاس خودروهای کامپکت، شاسی‌بلندهای کوچک، شاسی‌بلندهای سایز متوسط با دو ردیف صندلی و کلاس مینی‌ون‌ها جوایز موجود را دریافت کرده است. این جوایز به ترتیب به مدل‌های سیویک، HR-V، پاسپورت و اودیسه رسیده‌اند.

راز محبوبیت هوندا و لکسوس در جهاندیگر برند مطرح ژاپنی یعنی تویوتا نیز با توندرا، تاکوما، ۴Runner و سوپرا کلاس‌های پیکاپ‌های سایز بزرگ، پیکاپ‌های سایز متوسط، شاسی‌بلند آفرودمحور و خودروهای اسپرت لوکس را فتح کرده است.

کمپانی لندرور نیز چند جایزه جی دی پاور را از آن خود کرده است. رنجرور ولار، رنجرور دیسکاوری و رنجرور ایووک مدل‌هایی هستند که هرکدام در کلاس خود کمترین میزان افت را دارند.

راز محبوبیت هوندا و لکسوس در جهان

شورولت سیلورادو 2500 HD، لکسوس IS و LX، مرسدس بنز AMG GT 4-Door و متریس، پورشه 911 و ماکان، آکیورا اینتگرا، آئودی A6 Allroad، جی ام سی هامر برقی، جیپ واگنیر و سوباره WRX از سایر برندگان ارزیابی جی دی پاور در کلاس‌های مختلف هستند.

راز محبوبیت هوندا و لکسوس در جهان

«اریک لیمان»، معاون ارشد بخش ALG جی دی پاور با تمجید از عملکرد کیا در اظهارنظری جالب گفت:

«دستاوردهای کیا در ارزیابی امسال حرف‌های زیادی در رابطه با مسیری که این برند طی کرده است، دارد. بازار حالا می‌پذیرد که کیا از نظر طراحی، کیفیت و حفظ ارزش در بازار دارای محصولاتی قوی است. این کمپانی حالا برندی است که باید روی آن حساب کرد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج