جاباما
۱۲۶۳۵۸۳
۲۴۹۴
۲۴۹۴
پ

واکنش وزارت خارجه به شایعه بحث‌برانگیز

وزارت خارجه اعلام کرد: رئیس دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور با اشاره به خدمت رسانی آسان و سریع به کلیه هموطنان در سراسر جهان از طریق بیش از ۱۴۰ نمایندگی و صدها نفر کارشناس زبدهٔ کنسولی که خدمات خود را در زمینه‌های مختلف ارائه می‌کنند گفت: با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده توسط دولت کانادا برای خدمت‌رسانی مستقیمِ کنسولی به ایرانیان مقیم آن کشور، دبیرخانه درحال بررسی کلیه راه‌های ممکن برای ارائه خدمات سهل و گسترده به ایرانیان مقیم کانادا است.

انتخاب: وزارت خارجه اعلام کرد: رئیس دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور با اشاره به خدمت رسانی آسان و سریع به کلیه هموطنان در سراسر جهان از طریق بیش از ۱۴۰ نمایندگی و صدها نفر کارشناس زبدهٔ کنسولی که خدمات خود را در زمینه‌های مختلف ارائه می‌کنند گفت: با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده توسط دولت کانادا برای خدمت‌رسانی مستقیمِ کنسولی به ایرانیان مقیم آن کشور، دبیرخانه درحال بررسی کلیه راه‌های ممکن برای ارائه خدمات سهل و گسترده به ایرانیان مقیم کانادا است.

در این خصوص هم اکنون خدمات کنسولیِ مورد نیاز ایرانیان مقیم کانادا در چهار مرکز، شامل نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن، هاوانا، مکزیکوسیتی و همچنین ستاد کانادا مستقر در میز خدمتِ وزارت امور خارجه در تهران ارائه می‌شود. همچنین سفارت جمهوری اسلامی ایران در دوبلین ایرلند نیز آمادگی ارائه خدمات به ایرانیان مقیم کانادا را دارد.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده ترکیب جمعیتی ایرانیان مقیم کانادا را ایرانیان تحصیل‌کرده، دانشگاهیان و فرهیختگان تشکیل می دهد اظهار داشت: برخی از این هموطنان راه کارهای مفیدی را برای برون رفت از بن بستِ خدمت‌رسانیِ مستقیم و سریع ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است. وی تاکید کرد همه روزه شمار زیادی از هموطنان ایرانی مقیم کانادا از مرزهای هوایی وارد ایران می‌شوند و ضمن دیدار از جای جایِ وطن خود، با حضور در میز خدمت وزارت امور خارجه در تهران و یا دفاتر استانی وزارت خارجه در مراکز استانها، خدمات کنسولی مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.

رئیس دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور با رد هرگونه شایعهٔ مربوط به اعمال محدودیت های ورود به کشور برای ایرانیان از جمله ایرانیان مقیم کانادا گفت: وزارت امور خارجه ماموریت دارد در زمینه تردد هموطنان ایرانی مقیم خارج کشور تسهیلات بیشتری ارائه نماید. انتظار می‌رود به مناسبت تعطیلات سال نو میلادی و همچنین عید باستانی نوروز٬ شمار بیشتری از هموطنان مقیم خارج به کشور سفر کنند. وی خاطرنشان ساخت میزان مراجعات هموطنان ایرانی مقیم خارج به نمایندگی‌های کشورمان برای دریافت خدمات کنسولی، در مقایسه با دورهٔ مشابه سال قبل افزایش داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج