جاباما
۱۲۶۴۶۷۲
۹۷۸۷۲
۹۷۸۷۲
پ

هشدار درباره وضعیت بحرانی تهران در ساعات آینده

رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما از روز یکشنبه تا صبح چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود.

مهر: رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما از روز یکشنبه تا صبح چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود.

پدرام قودجانی با اشاره به صدور هشدار زرد مدیریت بحران برای احتمال یخبندان در تهران گفت: هشداری که از سوی سازمان هواشناسی صادر شده، برای کل استان تهران است و بر همین اساس دو سامانه فعال برای استان تهران پیش‌بینی شده است.

هشدار درباره وضعیت بحرانی تهران در ساعات آینده

رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران خاطرنشان کرد: این دو سامانه برای روزهای یکشنبه تا سه شنبه پیش‌بینی شده و بر این اساس سامانه اول شامل بارش باران، مه، رگبار و وزش بادهای موقت است.

وی اظهار کرد: سامانه دوم، شامل کاهش دما و ماندگاری هوای سرد است و کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما از روز یکشنبه تا صبح چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود.

قودجانی خاطرنشان کرد: بروز یخبندان که اغلب در مناطق شمالی استان تهران است، تبعاتی همراه خواهد داشت و احتمال یخ‌زدگی لوله‌ها و مخازن آب در مناطق شمالی استان تهران وجود دارد و بر همین اساس ضرورت دارد اقدامات لازم از سوی شهروندان صورت گیرد.

رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران با تاکید بر ضرورت مصرف بهینه حامل‌های انرژی از سوی شهروندان گفت: کوهنوردان در این مدت در فعالیت کوهنوردی احتیاط لازم را داشته باشند و از صعود به ارتفاعات بپرهیزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج