جاباما
۱۲۶۵۰۹۱
۵ نظر
۴۶۰۷۴
۵ نظر
۴۶۰۷۴
پ

مدیرعامل موسسه همشهری خطاب به براندازها:

اگر براندازید، از مدل انقلاب ۵۷ الگو بگیرید

​ باید مردم را اقناع و ترغیب کرد. برای این نیز ۲ کار باید همزمان اتفاق بیفتد؛ هم ادبار از این حکومت و هم امید به حکومت بعدی؛ یعنی خشم را باید با امید تبدیل به جنبش اجتماعی کرد، وگرنه می‌شود همین که هست...با پهلوی کوچک، رجوی، اسماعیلیون، مسیح، کریمی، سیما ثابت و زاغری مگر می‌شود آینده ساخت؟

عصر ایران: محسن مهدیان مدیرعامل موسسه همشهری نوشت: 

مخاطب این متن براندازها هستند.

اگر به هر دلیل تصمیم به براندازی دارید، این پیشنهاد را جدی بگیرید؛ واقعا صادقانه و خیرخواهانه است. جریان مزدور رسانه‌ای خیر هیچ‌کس حتی شما براندازها را نمی‌خواهد. خودشان ایران نیستند و از دور عده‌ای را اغواگرانه تهییج می‌کنند تا به دردسر بیفتند و دستگیر شوند و اینطور اضافه‌کاری می‌گیرند.

اگر براندازید، از مدل انقلاب ۵۷ الگو بگیرید

اما پیشنهاد ساده چیست؟ از مدل انقلاب ۵۷ الگو بگیرید. آن ‌روزها را شاید دقیق نشناخته باشیم. برخی یک کاریکاتوری از بهمن ۵۷ به ذهن دارند. واقعا تصور می‌کنند با پشت‌ بام رفتن و دیوارنویسی و به خیابان آمدن در محله‌ها و آتش روشن‌ کردن، انقلاب می‌شود. اینطور نیست. اینها همه خروجی یک رخداد بزرگ‌تر بود؛ همان که امروز جریان برانداز فاقد آن است.

انقلاب ۵۷ خروجی چه بود؟ به روایت رهبر آن انقلاب رجوع کنیم. امام می‌گفت انقلاب ما برآمده از یک یقظه درونی است. یقظه چیست؟ تحول درونی انسان‌ها؛ لذا می‌گفت اینها که انقلاب کردند برخی‌شان همان‌ها بودند که پیش‌تر در کاباره‌ها بودند، اما دچار تحول روحی شدند و رشد کردند؛ خلاصه اینکه انقلاب آفاقی آن ‌روزها ثمره انقلاب انفسی بود.

با این توضیح پیشنهاد می‌کنم به‌جای تعرض به نیروهای امنیتی، کشته‌سازی‌، تهدید بقال و کاسب و ضرر به کامیون‌دارها و... تلاش کنید مردم را همراه کنید. اعتصاب زوری نمی‌شود. انقلاب اجباری هیچ‌جا رخ نمی‌دهد. مردم نیز با رشد دروغ آگاه نمی‌شوند. آگاهی با توسعه جهل اتفاق نمی‌افتد.

 باید مردم را اقناع و ترغیب کرد. برای این نیز ۲ کار باید همزمان اتفاق بیفتد؛ هم ادبار از این حکومت و هم امید به حکومت بعدی؛ یعنی خشم را باید با امید تبدیل به جنبش اجتماعی کرد، وگرنه می‌شود همین که هست. چرا رسانه‌های دشمن تنها روی خشم تمرکز کردند؟ چون می‌دانند مردم با حکومتی کمتر از جمهوری اسلامی همراهی نمی‌کنند. آنها هم دست‌شان خالی است. با پهلوی کوچک، رجوی، اسماعیلیون، مسیح، کریمی، سیما ثابت و زاغری مگر می‌شود آینده ساخت؟ لذا هدف‌شان عبور از ایران است؛ نه فقط جمهوری اسلامی. هدف‌شان تجزیه و سوریه‌سازی‌ و ناامن‌سازی‌ و... است؛ برای همین است ناتو را دعوت به عملیات نظامی در ایران می‌کنند.

به این پیشنهاد صادقانه فکر کنید. البته این را هم صادقانه بنویسم که مسیر بسیار سختی پیش‌رو دارید؛ چون کسی که باسواد است دیگر بی‌سواد نمی‌شود، آن‌که حرمت گرفت، دیگر ذلیل نمی‌شود، کسی که مزه غرور را چشید، دیگر حاضر به بردگی نمی‌شود و... . با این حال مسیر انقلاب همین است و لاغیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اونش به خودمردم ربط داره ، نه که شماهامجسمه صداقت هستید ، ازبس دروغ گفتید مرزهای دروغگویی روجابجا کردید ، مردم ازشما ودروغ درونتان متنفرند

      پاسخ ها

      • ناشناس

        دریغ از یک جو فهم،،،که گویا بی بهره اید،،، اصلاً فهمیدید چه نوشته بود بنده خدا؟!
        هرکاو نکند فهمی زین کلک خیال انگیز...... 😔😔😔😔

    • دوست

      عزیزم مردم مشکلاتشون دیگه خیلیه به کریمی چه ربطی داره جلو اختلاس رو میگرفتید تا یکس واسه شیر خشک دزدی نکنه خلاف و فساد از فقر میاد کسی از خوشی و زندگی خوب نمیره دنبال دردسر

    • عباس

      خخخخخخخخ

    • شهرام

      فعلا همه برای خود شیرینی و منافع شخصی پیشنهاد میده علاوه بر یک نفر آن همه طلبه به اسم فاضل میبدی در قم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج