جاباما
۱۲۶۵۲۱۶
۱۵ نظر
۱۷۶۴۴۰
۱۵ نظر
۱۷۶۴۴۰
پ

مردی که نداشتن دست و پا مانع سعادتش نشد

همه ی ما با داستان عشق میان شاهزاده ها و شاهدخت هایی که تا پایان عمر با خوبی و خوشی با یکدیگر زندگی می کنند، آشنا هستیم.

روزیاتو: همه ی ما با داستان عشق میان شاهزاده ها و شاهدخت هایی که تا پایان عمر با خوبی و خوشی با یکدیگر زندگی می کنند، آشنا هستیم.

اما داستان عاشقانه ای که می خواهیم برایتان تعریف کنیم با بقیه فرق می کند. قهرمان های این داستان زنی زیبا و جوان و مردی با معلولیتی نادر هستند که علیرغم همه ی احتمالات و پیش داوری ها به یکدیگر دل باختند و باهم خانواده ای شاد و خوشبخت تشکیل دادند. در ادامه با نیک و کانای آشنا خواهیم شد، زوجی که الهام بخش مردم سرتاسر دنیا شده اند.

نیک از بدو تولد با چالش های جدی ای رو به رو شد

مردی که نداشتن دست و پا مانع سعادتش نشد

 
 

مردی که نداشتن دست و پا مانع سعادتش نشد

مردی که نداشتن دست و پا مانع سعادتش نشد

 

 

نیکلاس جیمز ووییچیچ ۳۹ ساله که با نام نیک ووییچیچ هم شناخته می شود، اصلیتی صربستانی دارد و یک سخنران انگیزشی مشهور است. او با سندرم تترا آملیا (Tetra-Amelia syndrome) متولد شد، اختلالی نادر که فرد را از داشتن دست و پا محروم می سازد. به گفته ی ووییچیچ، مادرش بعد از تولد او، از دیدن و در آغوش گرفتنش خودداری کرده بود.

در ابتدا انگشتان یک پایش به هم چسبیده بودند. نیک تحت عمل جراحی قرار گفت و انگشتانش از یکدیگر جدا شدند تا بتواند از آن ها برای نگه داشتن اجسام استفاده کند.

نیک ووییچیچ مجبور شد از لحظه ی تولدش با چالش های زیادی دست و پنجه شود. او اولین دانش آموز معلولی بود که اجازه ی تحصیل در مدارس معمولی استرالیا را یافت. با این حال، همسن و سالانش کماکان نگاه دیگری به او داشتند. نیک اما هرگز تسلیم نشد و حالا ظاهر منحصر به فرد خود را پذیرفته است. پدرش به او می گفت: «تو یک هدیه ای، فقط بسته بندی متفاوتی داری.» و این حالا شعار زندگی نیک شده است.

آشنایی با کانای زندگی اش را تغییر داد

مردی که نداشتن دست و پا مانع سعادتش نشد

مردی که نداشتن دست و پا مانع سعادتش نشد

مردی که نداشتن دست و پا مانع سعادتش نشد

نیک و کانای ابتدا در سال ۲۰۱۰ با یکدیگر آشنا شدند و نیک فوراً متوجه شد که به کانای دل باخته است. آنجا مراسم کوچکی در آمریکا بود که نیک سخنران مهمان آن بود و کانای از شرکت کنندگان آن. وقتی کانای و نیک باهم آشنا شدند، کانای با مرد دیگری در رابطه عاشقانه بود. او اما فوراً متوجه شد نیک از خصوصیات نادری برخوردار است که او در مردان به دنبال شان می گشت.

برای نیک، عشق در نگاه اول بود. و کانای به خاطر دارد که اولین باری که نیک را دید به شدت جذب او شد. نگاه کانای و نیک با هم گره خورده و بالافاصله چیزی میان شان رخ داده بود.

بعد از آن مراسم، نیک از یکی از دوستان خود خواست تا به او کمک کند به کانای نزدیک تر شود. از آن زمان همه چیز برای این دو عاشق خیلی سریع پیش رفت. بعد از چند قرار عاشقانه و رد و بدل شدن تماس های طولانی، یک روز نیک در فیسبوک خود از نامزدی اش با کانای خبر داد. نیک در یکی از روزهای سال ۲۰۱۱ در قایقی تفریحی در آمریکا حلقه ی نامزدی کانای را با کمک دهانش در دست کانای کرد و آن ها چند ماه بعد در سال ۲۰۱۲ با یکدیگر ازدواج کردند.

عشق میان نیک و کانای با گذشت زمان بیشتر هم شد

مردی که نداشتن دست و پا مانع سعادتش نشد

مردی که نداشتن دست و پا مانع سعادتش نشد

مردی که نداشتن دست و پا مانع سعادتش نشد

این زوج خوشبخت از زمان ازدواج شان از یکدیگر جدایی ناپذیر شده اند. خانواده ی آن ها به سرعت در حال بزرگ شدن است و نیک حالا پدر ۴ فرزند است. این زوج ۲ پسر و ۲ دختر دارند و ارتباط صمیمانه ی آن ها با یکدیگر و فرزندان شان در عکس های خانوادگی شان مشهود است. نیک همیشه وقت هایی که بدون همسرش برای سخنرانی به سفر می رود، دلش برای او تنگ می شود و هرگز از اشاره به عشق و احساساتش در پست های مجازی خود خسته نمی شود.

کانای همسری فداکار و مادری بامحبت است که به خانواده ی خود بسیار افتخار می کند. او در یکی از پست های اینستاگرام خود نوشته: «یک مادر هر چیزی که می خواهد را جلو جلو گرفته است. خیلی خوشحالم که می توانم با اطمینان بگویم که بچه هایم مرا دوست دارند و عشق من هم به آن ها بیشتر از این نمی توانست باشد.»

این زوج دلشان می خواهد مثال خوبی برای آن هایی باشند که زندگی شان را دنبال می کنند

مردی که نداشتن دست و پا مانع سعادتش نشد

عشق این زوج هر روز به یکدیگر بیشتر می شود. کانای در یکی از سالگردهای ازدواج شان در پستی احساسی درباره ی رابطه ی خود با همسرش نوشت: «می خواهم پز شوهرم را بدهم. با اینکه خیلی کار سرش ریخته، ولی اولین کاری که صبح انجام داد این بود که به من گل داد و گفت: “سالگردمان مبارک عشقم!” عاشقش هستم. امسال را وضعیت آشفته ای شروع کردیم، شاهد از دست رفتن عزیزمان و همینطور ورود زندگی های جدیدی به این دنیا بوده ایم. با همه ی فراز و نشیب ها، باهم از همه ی آن ها عبور می کنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ؟؟؟؟

      واقعا دمش گرم. این خانم.

    • محمد ن.دشمن غربیها

      بدون شک محبت پاک این دوزوج عزیز ومهربان لطف خداوندبزرگ است که بسته بلیاقت خده انسانهاست خدایاشکرت.

    • ناشناس

      ماشالله

    • باران

      آره خانما از این فداکاریا زیاد میکنن .....اگر راست میگی یه دونه برعکسش رو نشون بده که یه مرد همچین فداکاری کنه....نمیخواد هی الکی از بین خانمای احساسی چنین مواردی پیدا کنین.......

      پاسخ ها

      • ناشناس

        زن و مرد نداره. مدتها پیش کلیپ زنی رو دیدم که دو دست نداشت و زندگی عاشقانه با شوهرش داشت

      • ناشناس

        همه ی مرد ها تقریبا وفادارن

    • هانی

      عشقشون پایدار

    • ناشناس

      چقدر خوب و دلگرم کننده است خواندن مطالب از این دست روح انسان رو نوازش میکنه و عشق و محبت همیشه تاثیر گذاره آنچه از دل برآید به عمق جان مینشیند

    • میثم

      دم خانومش گرم

    • امان

      دمت گرم ایول معلوم خوب جا می زنی

    • ناشناس

      زنها قدرت فوق العاده ای دارن که باورش سخت هست زن خالق هست

    • ناشناس

      کاش الان ک‌عصر تکنولوژی و پیشرفت علم هست براش دست و پای مصنوعی میذاشتن

    • ناشناس

      چه خوب. آفرین.
      از لطف خداوند بوده...
      امیدوارم شادیشون با دوام و روز افزون باشه.

    • مصطفی

      هميشه پای بگ زن در ميان است.

    • ناشناس

      برای سخنرانی هاش باید تو هر کشوری بلیط از قبل تهیه کنی . کلی طرفدار داره . برعکس مسئولین کشور ما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج