۱۲۶۵۲۶۹
۵۶۲۴
۵۶۲۴
پ

بارش برف و باران در این ۹ استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های ۹ استان کشور خبر داد.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های ۹ استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی، درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهارکرد:‌ در حال حاضر و برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور بارش برف و باران در اکثر محورهای استان‌های مازندران، تهران، البرز ، سمنان، قزوین، قم، مرکزی، کرمان و گیلان گزارش شده است. با توجه به پیش‌بینی هواشناسی احتمال افزایش بارندگی در محورهای دیگر استان‌ها تا ساعات دیگر نیز وجود دارد.

وی افزود: در همین راستا لازم است که رانندگان و مسافران از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، اما اگر مجبور به انجام سفر هستند رانندگان باتوجه به لغزندگی معابر و جاده‌ها با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب با خودروی مقابل رانندگی کنند. مسافران نیز حتما لباس گرم و غذای مناسب برای طول سفر همراه داشته باشند. برای عبور از گردنه‌های برفگیر هم استفاده از زنجیرچرخ الزامی است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره وضعیت ترافیک جاده‌ها نیز گفت:‌ برابر گزارش‌ها ترافیک در آزادراه قزوین - کرج محدوده‌های گلشهر ، مهرشهر و حدفاصل استاندارد تا پل فردیس پرحجم اما روان است. در آزادراه کرج - قزوین محدوده های مهرشهر ، گلشهر ، حصارک و کمالشهر و همچنین آزادراه تهران - ساوه محدوده نسیم شهر نیز ترافیک پرحجم اما روان است.

شیرانی درباره محورهای دارای انسداد نیز گفت:‌ محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود. همچنین محورهای ریگان - ایرانشهر، لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا و محور جدید هشتگرد - طالقان نیز تا اطلاع‌ بعدی مسدود است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با توجه به بارندگی‌های اخیر میانگین تردد در جاده‌های کشور نیز کاهش پیدا کرده و در مقایسه با مدت مشابه روز قبل نیز حدود ۸.۵ درصد کمتر شده است.

شیرانی با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

بارش برف و باران در این ۹ استان

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج