جاباما
۱۲۶۵۳۱۴
۱۵ نظر
۱۶۷۲۲۷
۱۵ نظر
۱۶۷۲۲۷
پ

جاه‌طلبانه‌ترین پروژه تاریخ بشر رونمایی شد

عجیب ترین شهر تاریخ بشر در چین ساخته می‌شود. چین ساخت یک شهر شناور بزرگ به عنوان جاه‌طلبانه‌ترین پروژه شهری تاریخ را در دستور کار خود قرار داد.

گجت نیوز: عجیب ترین شهر تاریخ بشر در چین ساخته می‌شود. چین ساخت یک شهر شناور بزرگ به عنوان جاه‌طلبانه‌ترین پروژه شهری تاریخ را در دستور کار خود قرار داد.

آژانس طراحی AT Design Office در سال ۲۰۱۵ برای نخستین بار طرح‌هایی از ساخت یک شهر شناور بزرگ در چین را منتشر کرد که اکنون ساخت آن در دستور کار قرار گرفته است. این شهر در صورت ساخت لقب جاه‌طلبانه‌ترین پروژه شهری تاریخ را از آن خود خواهد کرد. این شهر که به احتمال زیاد در منطقه داوان گوانگدونگ، هنگ کنگ و ماکائو ساخته خواهد شد دارای مسیرهای ویژه در زیر آب برای عبور زیردریایی‌ها خواهد بود.

ساخت عجیب ترین شهر تاریخ بشر در چین

جاه‌طلبانه‌ترین پروژه تاریخ بشر رونمایی شد

طبق گزارش‌های منتشر شده، این شهر شناور بزرگ در حالت ابتدایی خود از یک بدنه پیش‌ساخته بتنی با طول ۱۵۰ متر و عرض ۳۰ متر به دور سرزمین اصلی ساخته خواهد شد. طراحان برای این شهر یک اسکله برای زیردریایی‌های غیرنظامی، یک اسکله برای قایق‌های تفریحی کوچک و یک بندر ویژه برای کشتی‌های کروز بزرگ در نظر گرفتند. همچنین بزرگراه‌های روی آب و زیر آب نیز بخش‌های مختلف شهر را به یکدیگر متصل خواهند کرد.

جاه‌طلبانه‌ترین پروژه تاریخ بشر رونمایی شد

آژانس طراحی AT Design Office که در انگلستان و چین مستقر است به سفارش شرکت ساخت‌وساز چینی CCCC-FHDI یک شهر شناور به مساحت 4 مایل مربع را طراحی کرده است. هرچند ماکت‌های ساخته شده از این شهر به داستان‌های علمی تخیلی شباهت دارند، اما ساخت آن در دستور کار قرار گرفته و در آینده‌ای نه چندان دور چین از عجیب ترین شهر تاریخ رونمایی خواهد کرد.

جاه‌طلبانه‌ترین پروژه تاریخ بشر رونمایی شد

شرکت ساخت و ساز چینی CCCC-FHDI برای ساخت این شهر شناور از همان فناوری‌ها که برای ساخت پل 50 کیلومتری در سه شهر هنگ‌کنگ، ماکائو و ژوهای استفاده کرده در ساخت این پروژه نیز به کار خواهد گرفت. اسلاومیر سیسکا، یک معمار در این خصوص عنوان کرد قسمتی از این پل در واقع یک تونل زیر آبی بوده که با یک جعبه بتنی پیش‌ساخته به طول 150 متر متصل شده است.

جاه‌طلبانه‌ترین پروژه تاریخ بشر رونمایی شد

ماژول‌های شش ضلعی قرار است با اتصال به یکدیگر این شهر شناور را تشکیل دهند که نتیجه این اتصالات ایجاد بزرگ‌ترین سازه شناور تاریخ خواهد بود. طراحان روی خودکفایی این شهر نیز تمرکز کردند و به همین دلیل برای آن مزارع، جوجه‌کشی‌ها و تاسیسات جمع‌آوری زباله نیز در نظر گرفتند.

جاه‌طلبانه‌ترین پروژه تاریخ بشر رونمایی شد

آژانس طراحی AT Design Office در خصوص مزایای ساخت این شهر تاکید کرد ساخت چنین پروژه‌هایی روی جامعه و اقتصاد تاثیر مثبت زیادی می‌گذارد و همچنین می‌تواند به نیازهای زیرساخت‌های بلندمدت و توسعه پایدار نیز پاسخ دهند. ضمن این که برای آموزش، تفریح، اشتغال و فعالیت‌های تجاری نیز فرصت‌های جدیدی را به همراه خواهند داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      حالا میخواد گند بزنه به دریاها

    • ناشناس

      ببینه مردمش چی میگن نمیخواد

    • ناشناس

      کروناشو میبره توی اقیانوس ها دیگه

    • ناشناس

      چه غلطا با اون واکسن دارو وسایل فیک شون

    • ناشناس

      ژاپن کره جنوبی امریکا اروپا بهشون میاد

    • ناشناس

      سلام. تعمیرات ورزشگاه آزادی تمام شد؟. خانمها منتظر هستند بیان ورزشگاه. بازی رو تماشا کنند. خخخخخخ. چقدر بدبخت هستیم ما که این مسولین بر ما حکومت میکنند

    • ناشناس

      مردم اون شهر افسرده میشن مگه میشه دائم در دریا همه جاش شبیه همه زندگی کرد محیط زیست گند میزنن

    • ناشناس

      پروژه احمقانه بیشتر اشغال و چیزاشون رو میریزن توی دریا

    • ناشناس

      باید برای چین گفت نمایشی ترین پروژه

    • ابراهیم

      در ایران برای ساخت یک جاده روستای که من در آنجا باغ دارم از سال ۸۹ تاکنون از ۱۷ کیلومتر ۱۲ کیلومتر دیگر ش درست نشده است

    • حاجیوند

      الحق که ما عقب مونده ترین دنیا هستیم ۹ ساله میخان تو شهر ما جاده اتوبان رو برا ماشین سنگین ها بندازن بیرون شهر هنوز هم شنکوبی نشده چه برسه به آسفالت

    • ناشناس

      خب دارن میگن از سطل زباله های پیشرفته در سطح شهر استفاده می کنند

    • سج.اد

      باید گفت شیطانی ترین پروژه

    • جانم وطنم

      ببین کشورها چکار میکنند برا مردمشون اما من بعد سالها کارگری خواستم با قرض و قوله بدبختی یه مغازه بزنم توش نون در بیارم هرکار میکنم یه انشعاب برق بهم نمیدن همه همسایه هام برق دارن خنده داره یا گریه

    • لویزانی همسر اوتادی

      امیدوارم با چین همکاری‌های خوبی اغاز کنیم اگه سپاه. کمی. روحانیت و رهبری را مجاب کنه که برای نظم گرفتن در امور اشتغال و ابادانی کمی راه را باز کنند و تماشا کنند چه خواهد شد من در مکان سکونت خود مستاجر خود نظام هستم و اینجا خونه خود نیروهای مسلح است از ایران هم که بروم همه ایران تحویل نیروهای مسلح است من وظیفه داشتم ملک را بیمه کرده و تحویل بدم و مساحت ملک مشخص باشه خودتون انتخاب کنید. البته که من راضی به رفتن از ایران به شمال هستم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج