۱۲۶۶۵۲۱
۱۶۳۷۶
۱۶۳۷۶
پ

امام جمعه بجنورد: بستن مغازه دست شماست، اما...

امام جمعه موقت بجنورد گفت: هر فردی که اقدام به تعطیلی و اعتصاب بکند، با قانون طرف است و باز شدن واحد صنفی بعد از اعتصاب به دست خودشان نخواهد بود.

تسنیم: امام جمعه موقت بجنورد گفت: هر فردی که اقدام به تعطیلی و اعتصاب بکند، با قانون طرف است و باز شدن واحد صنفی بعد از اعتصاب به دست خودشان نخواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا براتی‌زاده امروز در آئین نماز جمعه اظهار داشت: مردم ایران همواره به باورهای دینی، ایران اسلامی و اعتقادات خانوادگی مقید و باور دارند.

امام جمعه بجنورد: بستن مغازه دست شماست، اما...

وی افزود: دشمنان در حال ایجاد تردید این باورها هستند و خانواده هدف اصلی جنگ ترکیبی ماه‌های اخیر است. از همه ابزارهای در اختیارشان هم استفاده می‌کنند.

خطیب موقت جمعه بجنورد گفت: دشمن در حال حمله به باورهای مردم است تا دچار تردید و اشتباه محاسباتی شوند‌. در جنگ رسانه و فضای مجازی تا حدود زیادی موفق شدند. بخشی از فرزندان ما دچار اشتباه محاسباتی شدند.

وی تصریح کرد: برخی از اغتشاش‌گران تصور می‌کردند اکثریت هستند، نظام در حال سرنگونی است و آن‌ها مرجع جامعه هستند؛ در حالی که همه این تصورات اشتباه بود مردم صف خود را جدا کردند.

امام جمعه موقت بجنورد گفت: مردم باز هم بصیرت خود را به نمایش گذاشتند و صف خودشان را جدا کردند و افراد قلیلی باقی مانده‌اند.

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی درباره فراخوان اعتصابات بازار در استان گفت: می‌خواستند بازار را تعطیل و دانشگاه را به اغتشاش بکشانند و به حساب خودشان کار انقلاب را تمام کنند. اما نگاهی به اصناف نسان می‌دهد این افراد همواره همراه با انقلاب و نظام بودند. متاسفانه برخی از مرعوبین دشمن در بازار هم نفوذ کردند و می‌خواهند تصمیم‌سازی کنند.

وی افزود: با شناختی که از کسبه داریم قطعا در این‌ مسیر هم دشمن شکست می‌خورند و نفوذی‌ها بدانند بستن مغازه با دست شماست اما باز کردن آن به دست خودتان نیست و مسئولان هستند که در این باره تصمیم می‌گیرند.

امام جمعه موقت بجنورد گفت: آمادگی 100 درصد داریم تا از بازاریان حمایت و امنیت را تامین کنیم. مطالبات بازاریان هم شنیده شده و اتمام حجت انجام شده است.

براتی‌زاده با هشدار به دشمنان این ملت گفت: اجازه سوء‌استفاده و ایجاد دغدغه خاطر برای مردم را به هیچ‌کسی نمی‌دهیم.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها تصریح کرد: افرادی که با بی‌حجابی به مقدسات ما توهین می‌کنند بدانند که ‌ما این وضع حجاب را برنمی‌تابیم و قطعاً اصلاح خواهد شد. این خواسته اکثریت امت حزب الله است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج