۱۲۶۷۶۸۱
۵۰۸
۵۰۸
پ

مسیر توسعه صنعتی از آمایش سرزمینی می‌گذرد

امروزه اکثر قریب به اتفاق کارشناسان در کشور براین باورند که توسعه صنعتی، بهترین مسیر برای دستیابی کشور به پیشرفت و توسعه اقتصادی می‌باشد. توسعه صنعتی از طریق هدایت سرمایه‌ها بسمت احداث و توسعه واحدهای صنعتی منطبق بر برنامه‌های کلان آمایش سرزمین میسر می‌باشد. سرمایه‌گذاری‌های صنعتی بمنظور موفقیت نیاز به دریافت مشاوره و طیف وسیعی از خدمات مختلف فنی، مهندسی و حرفه خواهند داشت و در حقیقت کیفیت این خدمات تعیین‌کننده نتیجه، میزان بهره‌وری و بازده سرمایه‌گذاری‌های صنعتی می باشد.

بورس امروز: امروزه اکثر قریب به اتفاق کارشناسان در کشور براین باورند که توسعه صنعتی، بهترین مسیر برای دستیابی کشور به پیشرفت و توسعه اقتصادی می‌باشد. توسعه صنعتی از طریق هدایت سرمایه‌ها بسمت احداث و توسعه واحدهای صنعتی منطبق بر برنامه‌های کلان آمایش سرزمین میسر می‌باشد.  سرمایه‌گذاری‌های صنعتی بمنظور موفقیت نیاز به دریافت مشاوره و طیف وسیعی از خدمات مختلف فنی، مهندسی و حرفه خواهند داشت و در حقیقت کیفیت این خدمات تعیین‌کننده نتیجه، میزان بهره‌وری و بازده سرمایه‌گذاری‌های صنعتی می باشد.

مسیر توسعه صنعتی از آمایش سرزمینی می‌گذرد

سید محسن حسینی؛ عضو کانون مشاوران و سرمایه گذاری:

امروزه اکثر قریب به اتفاق کارشناسان در کشور براین باورند که توسعه صنعتی، بهترین مسیر برای دستیابی کشور به پیشرفت و توسعه اقتصادی می‌باشد. توسعه صنعتی از طریق هدایت سرمایه‌ها بسمت احداث و توسعه واحدهای صنعتی منطبق بر برنامه‌های کلان آمایش سرزمین میسر می‌باشد.

 سرمایه‌گذاری‌های صنعتی بمنظور موفقیت نیاز به دریافت مشاوره و طیف وسیعی از خدمات مختلف فنی، مهندسی و حرفه خواهند داشت و در حقیقت کیفیت این خدمات تعیین‌کننده نتیجه، میزان بهره‌وری و بازده سرمایه‌گذاری‌های صنعتی می باشد.

در این راستا شرکت سامان صنعت مبتکر با سابقه بیشتر از 15 سال در زمینه مشاوره و ارائه خدمات سرمایه‌گذاری صنعتی و بعنوان واحد فنی مهندسی برتر کشور در سنوات گذشته، تمامی تجربیات خود در احداث قریب به 80 واحد صنعتی در کشور را ضامن ارائه خدمات باکیفیت فنی مهندسی، حقوقی، بازرگانی و مالی به سرمایه‌گذاران در بخش صنعت کشور نموده است.

خدمات سامان صنعت مبتکر به متقاضیان را می‌توان در بخشهای اصلی زیر عنوان نمود:

• هدایت سرمایه‌‎گذاران صنعتی به سمت بخشهای جذاب‌تر و پر مزیت تر؛

• تعریف مهندسی پروژه ها و امکان‌سنجی اجرای طرحهای صنعتی از جنبه بازار، فنی و مالی؛

• تامین ماشین‌آلات تولید منطبق بر طرح مهندسی پروژه از طریق مناقصه بین تامین‌کنندگان داخلی و خارجی؛

• نظارت حقوقی بر فرایند عقد قرارداد خرید و همچنین نظارت‌های فنی و بازرگانی بر عملیات ساخت، بارگیری و حمل تجهیزات؛

• پیمانکاری ساخت پروژه‌های صنعتی بصورت  EPC باهدف کاهش هزینه، افزایش سرعت اجرا و حداکثر نمودن انطباق فعالیت های عمرانی با نیازمندی‌های مهندسی پروژه.

علاوه بر این واحد تحقیق و توسعه شرکت سامان صنعت مبتکر بطور پیوسته اقدام به فعالیت‌های علمی، پژوهشی در جهت بهبود مستمر کیفیت خدمات و ارائه خدمات جدید می‌نماید. برای نمونه پس از شیوع بیماری کرونا و ایجاد محدودیت‌ها برای بازرگانان و فعالان اقتصادی خارجی، خدمت جدیدی باعنوان اعتبارسنجی شرکتهای چینی طراحی و ارائه گردید. در این خدمت شبکه کارگزاران خارجی شرکت سامان صنعت مبتکر از طریق درخواست استعلاماتی از منابع رسمی و دولتی چین، پارامترهای اصلی اعتبار شرکتهای چینی از جمله پرونده‌های قضایی، اطلاعات ثبتی، اطلاعات سهامداران و آدرسها و شماره تلفنهای قانونی، وضعیت مالی و …. را مورد بررسی قرار می دهند و گزارش این استعلامات را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

شرکت سامان صنعت مبتکر مسیر خود را که ایفای نقشی کوچک در جهت توسعه صنعتی کشور است در سالیان متمادی فعالیت خود به روشنی شناخته است و تمامی امکانات و تجربیات و دانش انباشته خود را در جهت ارتقای وضعیت اقتصادی، اشتغال و اعتلای هرچه بیشتر میهن اسلامی به کار خواهد بست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج