۱۲۶۷۹۲۸
۲۰۳۵
۲۰۳۵
پ

رپورتاژ آگهی

ویزای توریستی کانادا + راهکار‌های موسسه سپهر فلاحتی

چنانچه قصد سفر کوتاه مدت به کانادا داشته باشید، سپهر فلاحتی، وکیل مهاجرت به کانادا در موسسه مهاجرتی سپهرفلاحتی (Sepimmigration) در کنار شماست تا ویزای توریستی خود را به آسانی هرچه تمام‌تر دریافت کنید.

ویزای توریستی کانادا از ویزا‌های اقامت موقت کشور کانادا با اهداف گردشگری و بازدید از این کشور پهناور است. این ویزا می‌تواند سینگل باشد؛ یعنی فقط یک بار حق ورود به کشور کانادا و خروج از آن را داشته باشید یا می‌تواند مالتیپل باشد و بیشتر از یک بار بتوانید در مدت زمان اعتبار ویزا به این کشور سفر کنید. در ادامه درباره ویزای توریستی کشور کانادا بیشتر می‌خوانید. چنانچه قصد سفر کوتاه مدت به کانادا داشته باشید، سپهر فلاحتی، وکیل مهاجرت به کانادا در موسسه مهاجرتی سپهرفلاحتی (Sepimmigration) در کنار شماست تا ویزای توریستی خود را به آسانی هرچه تمام‌تر دریافت کنید.

ویزای توریستی کانادا + راهکار‌های موسسه سپهر فلاحتی

شرایط اخذ ویزای توریستی کانادا چیست؟

پیش از اقدام جهت اخذ ویزای توریستی کانادا، باید شرایط اخذ این ویزا را به درستی بشناسید. شرایط اخذ ویزای گردشگری کانادا به شرح زیر است:

  • نوع ویزای مسافرتی خود را باید مشخص کنید. (ویزای توریستی، سوپر ویزا، ویزای دیدار خانواده و ...)
  • تمکن مالی خود را باید با ارائه مدارک کافی اثبات کنید. مدارک مالی شامل گردش چهارماهه حساب، گواهی سپرده بلندمدت، گواهی خرید سهام یا اوراق بهادار و اسناد ملکی می‌شود.
  • دلایلی برای فامیلی تای باید بتوانید ذکر کنید. فمیلی تای به معنای وجود خانواده، همسر، فرزند و شغل در کشور خودتان است و با ذکر این موارد می‌توانید نشان دهید برای بازگشت از کانادا پس از اتمام اعتبار ویزا، دلایل کافی دارید.
  • گواهی سلامت ارائه دهید و نشان دهید که بیماری خاصی ندارید.
  • سابقه کیفری و محکومیت قضایی نباید داشته باشید.
  • خطری برای امنیت کشور کانادا نداشته باشید.
  • پاسپورت شما باید معتبر باشد و حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد.

مدت زمان اعتبار ویزای توریستی کانادا چقدر است؟

ویزای توریستی کانادا بنا به صلاحدید افسر صدور ویزا به دو صورت صادر می‌شود: ویزای یکبار ورود (Single Entry) و ویزای چندبار ورود (Multiple Entry). مدت زمان اعتبار ویزای سینگل توریستی ۶ ماه است و اگر ویزای مالتیپل دریافت کرده باشید، می‌توانید تا ۱۰ سال این ویزا را تمدید کنید. البته توجه کنید که ویزای شما تا پایان مهلت اعتبار پاسپورت شما اعتبار دارد و اگر قصد دارید بیشتر در این کشور زندگی کنید، حتما باید اعتبار پاسپورت خود را تمدید کنید.

نکته‌ای که درباره ویزای مالتیپل و سینگل توریستی کانادا وجود دارد این است که هر بار با سفر به کانادا فقط ۶ ماه می‌توانید در خاک این کشور بمانید و پس از آن حتما باید کانادا را ترک کنید. پس از ترک کانادا، اگر ویزای شما سینگل باشد نیاز دارید دوباره برای اخذ ویزا اقدام کنید. چنانچه ویزای شما مالتیپل باشد نیازی به اقدام برای اخذ مجدد ویزا نیست و ویزای شما تا ۱۰ سال اعتبار خواهد داشت.

کدام مدارک جهت اخذ ویزای توریستی کانادا لازم است؟

جهت درخواست اخذ ویزای توریستی کانادا، باید مدارک مشخصی را ارائه بدهید. این مدارک عبارت‌اند از:

  • پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار
  • یک عکس جدید ۳ در ۴ رنگی
  • مدارک شناسایی (شناسنامه) ترجمه شده
  • سند ازدواج ترجمه شده
  • تکمیل فرم اپلیکیشن خود و همراهانتان
  • ارائه تمکن مالی جهت تامین هزینه‌های خود و خانواده (هزینه رفت و برگشت با هواپیما و هزینه زندگی در کانادا)
  • ارائه ووچر هتل و رزرو بلیط‌های رفت و برگشت به کانادا برای خود و خانواده

ویزای توریستی کانادا + راهکار‌های موسسه سپهر فلاحتی

هزینه اخذ ویزای توریستی کانادا چقدر است؟

هزینه ویزای توریستی کانادا شامل هزینه‌های مربوط به درخواست ویزا و همچنین هزینه‌های مربوط به انگشت‌نگاری (بیومتریک) می‌شود. هزینه درخواست ویزای کانادا که اپلیکیشن فی سفارت کانادا نیز نامیده می‌شود، به ازای هر نفر ۱۰۰ دلار کاناداست. این هزینه برای خانواده‌های پنج نفره یا بیشتر (در صورت ورود به یک شهر به صورت همزمان) ۵۰۰ دلار کانادا عنوان می‌شود.

هزینه‌های مربوط به بیومتریک نیز ۸۵ دلار کانادا ذکر می‌شود که البته اگر برای یک خانواده دو نفره یا بیشتر اقدام کنید، باید ۱۷۰ دلار کانادا برای انگشت‌نگاری خانواده بپردازید.

مراحل دریافت ویزای توریستی کانادا

مراحل دریافت ویزای توریستی کانادا را می‌توانیم به صورت زیر برایتان خلاصه کنیم تا دید روشنی نسبت به قدم‌هایتان هنگام اخذ ویزای گردشگری کانادا داشته باشید:

  • جمع‌آوری مدارک موردنیاز و ترجمه آن‌ها (مدارک شناسایی، پاسپورت، یک قطعه عکس، دعوت‌نامه، برنامه پلن سفر، اثبات تمکن مالی، سند ازدواج، گردش حساب چهارماهه و ...)
  • پر کردن فرم‌های اپلیکیشن مهاجرتی مربوط به اخذ ویزای توریستی و تکمیل مدارک مورد نیاز سفارت
  • پرداخت هزینه‌های مربوط به فرم‌های اپلیکیشن و بیومتریک، اخذ قرار ملاقات در یکی از مراکز صدور ویزا (VAC)
  • ارسال فرم‌ها و مدارک به اداره مهاجرت کانادا برای صدور ویزای توریستی
  • مراجعه به یکی از مراکز درخواست ویزا (VAC) برای بیومتریک (انگشت‌نگاری)
  • اخذ ویزای توریستی کشور کانادا

اخذ ویزای توریستی کانادا با موسسه مهاجرتی سپهرفلاحتی

اخذ ویزای توریستی کشور کانادا به دلایل گوناگونی انجام می‌شود. ممکن است قصد شما از سفر به کانادا گردشگری و بازدید از این کشور باشد و ممکن است به قصد دیدن اقوامتان به کانادا سفر کنید. برخی از افراد برای مقاصد تجاری از ویزای توریستی استفاده می‌کنند و برخی دیگر با کمک سوپر ویزا کانادا جهت دیدار با مادربزرگ و پدربزرگ خود به این کشور سفر می‌کنند. دلیل شما از مهاجرت کوتاه مدت به کانادا هر چه که باشد، لازم است متخصصانی شما را در مراحل مختلف اخذ ویزا همراهی کنند. به همین روی پیشنهاد می‌کنیم از همراهی و کمک متخصصان موسسه مهاجرتی سپهرفلاحتی استفاده کنید و اخذ ویزای توریستی کانادا خود را به درستی و آسانی دنبال کنید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج