۱۲۶۸۳۳۸
۳۵۷۱
۳۵۷۱
پ

استدلال امام جمعه کرج درباره حقوق زنان ایران

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه سازمان ملل امروز ملعبه آمریکاست، گفت: ما ملت حزب الله ایمان داریم که به فضل الهی آتش این قطعنامه‌های ظالمانه که بر علیه ایران اسلامی صادر می‌شود به زودی دامن ایادی ظلم و استکبار را خواهد گرفت.

ایسنا: آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه سازمان ملل امروز ملعبه آمریکاست، گفت: ما ملت حزب الله ایمان داریم که به فضل الهی آتش این قطعنامه‌های ظالمانه که بر علیه ایران اسلامی صادر می‌شود به زودی دامن ایادی ظلم و استکبار را خواهد گرفت.

امام جمعه کرج گفت: در تاریخ ایران وضعیت بانوان بعد از انقلاب اسلامی از نظر کرامت با هیچ کدام از کشورهای مدعی حقوق بشر غربی قابل مقایسه نیست.

آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه ۲۵ آذرماه کرج گفت: اسلام از ابتدای شکل گیری با تعالی و رشد مقام زن همراه بوده است. در دوران جاهلیت دختران زنده به گور می شدند و به عنوان دارایی به دیگران به ارث می رسیدند اما دین مبین اسلام به مقام زن کرامت بخشید و به زن استقلال مالی داد و برایش ارث در نظر گرفت.

وی با بیان اینکه در تاریخ ایران نیز وضعیت بانوان بعد از انقلاب اسلامی از نظر کرامت با هیچ کدام از کشورهای مدعی حقوق بشر غربی قابل مقایسه نیست، افزود: زن امروز لنگر خانواده و محل آرامش است.

امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: تفکر جنسیتی، زن را در حد یک کالا پایین می آورد و به زن نگاه مردانه دارد. از همجنسگرایی تا ازدواج سفید و بهره کشی جنسی از زنان دستاورد نگاه غربی و سکولار به زن است. متاسفانه حالا شاهیدم که همین کشورهای غربی که انواع ظلم ها را به زنان روا می دارند در قطعنامه ای ظالمانه ایران را از کمیسیون مقام زن سازمان ملل خارج می کنند در حالی که آمریکا که زندان یک سوم زنان در بند جهان است و اسرائیل غاصب که انواع و اقسام جنایات را در حق زنان و کودکان فلسطینی انجام می دهد کماکان عضو این کمیسیون هستند.

حسینی همدانی تصریح کرد: همین کشورها به اسم عدالت جنسیتی نسبت به زنان بدترین رفتارها و بیشترین ظلم ها را اعمال می کنند به نحوی که به گواه روزنامه گاردین کشور انگلیس بیشترین میزان آمار زن آزاری در جهان را دارد.

نماینده ولی فقیه در البرز با بیان اینکه سازمان ملل امروز ملعبه آمریکاست، گفت: ما ملت حزب الله ایمان داریم که به فضل الهی آتش این قطعنامه های ظالمانه که بر علیه ایران اسلامی صادر می شود به زودی دامن ایادی ظلم و استکبار را خواهد گرفت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج