۱۲۶۸۹۵۰
۷۸۶۶
۷۸۶۶
پ

سرقت دو چمدان طلا و دلار از برج لاکچری الهیه

معاون جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک باند سرقت مسلحانه خانوادگی خبر داد که به یک برج مسکونی در محله‌ای در شمال تهران دستبرد زده بودند.

تسنیم: معاون جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک باند سرقت مسلحانه خانوادگی خبر داد که به یک برج مسکونی در محله‌ای در شمال  تهران دستبرد زده بودند.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری معاون جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: آذرماه امسال در پی وقوع سرقت مسلحانه از یک واحد مسکونی واقع در یک برج در محله الهیه تهران، تیمی از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

سرقت دو چمدان طلا و دلار از برج لاکچری الهیه

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی در صحنه جرم نشان داد، ۳ مرد و ۲ زن جوان با سلاح گرم وارد برج مسکونی موردنظر شدند و پس از بستن دست و پای نگهبان و سرایدار، به طبقه هشتم برج رفته و اقدام به سرقت مقادیر زیادی طلا و دلار از یک خانه کردند و اموال مسروقه را در ۲ چمدان قرار داده و متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه اعضای خانه، هنگام سرقت در محل حادثه حضور نداشتند، یادآور شد: کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی خیلی زود دوربین‌های مداربسته برج را هدف بازبینی قرار دادند و با  اقدامات اطلاعاتی پی بردند متهمان که با یکدیگر نسبت فامیلی دارند با موتورسیکلت و یک تاکسی‌ اینترنتی به برج مسکونی برای سرقت مسلحانه مراجعه کرده‌اند.

معاون جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت گفت: کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی در گام بعدی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم، هویت متهمان را شناسایی کردند و در ادامه نیز موفق به ردیابی مخفیگاه متهمان در محله یاغچی‌آباد شدند.

نثاری تصریح کرد: کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، بی‌درنگ راهی مخفیگاه متهمان شدند و ۵ زن و مرد سارق را دستگیر کردند. همچنین دلار و طلاهای مسروقه که داخل ۲ چمدان جاسازی شده بود، کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان ۲ ساعت پس از ارتکاب جرم دستگیر شدند، افزود: سارقان پس از انتقال به اداره یکم پلیس آگاهی، هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر سرقت‌ مسلحانه از واحد مسکونی در برج الهیه اعتراف و عنوان کردند سردسته باند در گذشته در این برج مشغول به‌کار بوده و مالباخته را  از آنجا شناسایی کرده است.

معاون جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: متهمان با دستور مقام قضایی برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج