۱۲۶۹۲۲۷
۳۷۲۰۵
۳۷۲۰۵
پ

رقص پاییزی عمو نوروز و ننه‌ سرما در جنوب تهران!

صدای تیک‌تاک ساعت می‌آید. زمان می گذرد و یلدا دست‌های پاییز را در دستان زمستان می‌گذارد. با ما به انتهای خیابان آذر بیا!

همشهری آنلاین، شهرداری منطقه۱۸ ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «برگ‌واره پاییزی» در بوستان قائم(عج) برگزار کرد که شامل برنامه‌هایی متنوع و جذاب برای خانواده‌ها بود.

«محمدجواد خسروی» شهردار منطقه۱۸ دراین باره گفت: «در این جشنواره فرهنگی و هنری بخش‌های متنوعی مشتمل بر عرضه صنایع‌دستی، موسیقی و بازی‌های بومی و محلی مورد توجه شهروندان قرار گرفت.»

«یوسف مقدمی» معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۱۸ نیز با اشاره به این برنامه گفت: «نمایش آداب و سنن اقوام ایرانی و سفره‌ای از مواد غذایی سنتی مثل آش‌دوغ و لبو لحظه‌های خاطره‌انگیزی را برای علاقه‌مندان رقم زد.»

اختصاص فضای قابل‌توجه به ارائه دستاوردهای بانوان سرپرست خانوار و برپایی سفره شب یلدا موسوم به طولانی‌ترین شب سال نیز مورد اقبال عموم بازدیدکنندگان قرار گرفت.

قدم‌زدن در بوستان قائم حس و حال عجیبی داشت، به‌خصوص‌که در برخی از نقاط بوستان به قدری برگ‌های پاییزی روی زمین زیاد بود که به خودی خود جذابیت‌های این برنامه را دوچندان کرده بود.

پیاده‌روی در معابر آکنده از برگ‌های پاییزی بوستان، خلق جاذبه‌های گردشگری برای علاقه‌مندان به هنر عکاسی و رقابت خانواده‌ها برای ثبت لحظات ماندگار در طبیعت از نکات چشمنواز این برنامه بود.

رقص پاییزی عمو نوروز و ننه‌ سرما در جنوب تهران! رقص پاییزی عمو نوروز و ننه‌ سرما در جنوب تهران! رقص پاییزی عمو نوروز و ننه‌ سرما در جنوب تهران! رقص پاییزی عمو نوروز و ننه‌ سرما در جنوب تهران! رقص پاییزی عمو نوروز و ننه‌ سرما در جنوب تهران! رقص پاییزی عمو نوروز و ننه‌ سرما در جنوب تهران! رقص پاییزی عمو نوروز و ننه‌ سرما در جنوب تهران! رقص پاییزی عمو نوروز و ننه‌ سرما در جنوب تهران! رقص پاییزی عمو نوروز و ننه‌ سرما در جنوب تهران! رقص پاییزی عمو نوروز و ننه‌ سرما در جنوب تهران! رقص پاییزی عمو نوروز و ننه‌ سرما در جنوب تهران! رقص پاییزی عمو نوروز و ننه‌ سرما در جنوب تهران! رقص پاییزی عمو نوروز و ننه‌ سرما در جنوب تهران! رقص پاییزی عمو نوروز و ننه‌ سرما در جنوب تهران! رقص پاییزی عمو نوروز و ننه‌ سرما در جنوب تهران! 

رقص پاییزی عمو نوروز و ننه‌ سرما در جنوب تهران!

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج