۱۲۶۹۵۴۰
۲ نظر
۱۸۱۸۷
۲ نظر
۱۸۱۸۷
پ

موضع قاطع احمد خاتمی درباره عمامه و حجاب

​عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: عمامه نماد دین است و فقط چند متر پارچه نیست و کسی که عمامه را پرت می‌کند در حقیقت دین را پرت کرده است و بسیاری از این افراد نافهم هستند و این نشانه‌هایی است که هدف از این اقدامات مقابله و مبارزه با دین است.

خبرگزاری مهر: احمد خاتمی در گردهمایی مبلغان سازمان اوقاف و امور خیریه برای اعزام در ایام فاطمیه با بیان اینکه معاندین اخیراً بر سر موضوع محاربه جنجال راه انداخته‌اند، گفت: پشتوانه قانون اساسی و دستگاه قضا در این زمینه تحریر الوسیله امام راحل است که فرموده محارب کسی که دیگران را با سلاح سرد و یا گرم بترساند و فرقی ندارد که آدم کشته باشد یا خیر.

موضع قاطع احمد خاتمی درباره عمامه و حجاب

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، اضافه کرد: ما از اعدام استقبال نمی‌کنیم اما اگر کسی به جان مردم افتاد و همانند آنچه بر سر شهید زاهدلویی، علیمددی و عجمیان انجام دادند و آنان را به شهادت رساند؛ با او چه برخوردی باید کرد و حرف ما این است که فصل الخطاب همگان؛ قانون است و قانون مجازات اسلامی حکم فرد محارب را مشخص کرده است.

خاتمی افزود: فردی در اغتشاشات اخیر خیابان را بسته و با سلاح سرد موجب ترس و هراس شهروندان شده است و تعدادی از قضات پس از دادگاهی به این نتیجه رسیدند که این فرد محارب است و قانون باید رعایت شود؛ حال ببینید که معاندین چه جنجالی را به راه انداختند.

عضو شورای مدیریت حوزه‌های علمیه، تاکید کرد: اجرای قاطع قانون موجب فروکش کردن جنایات و اغتشاشات می‌شود و دشمنان برای این کشور خواب‌های فراوانی دیده‌اند و از جنایتکارانی که ۱۷ هزار نفر از ملت ایران را ترور کرده‌اند حمایت می‌کنند.

دست قوه قضاییه درد نکند

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه به قوه قضائیه می‌گوئیم قاطعانه پیش بروید و دست شما درد نکند ابراز داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ۹ فتنه در کشور رخ داد که فتنه بنی صدر، لیبرال‌ها، باند مهدی هاشمی، کوی دانشگاه، انتخابات ۸۸ و اغتشاشات ۹۸ و فتنه اخیر از جمله آنان بوده است.

وی تصریح کرد: هدف مشترک دشمنان، معاندین و ضد انقلاب‌ها در تمامی این فتنه‌ها، مقابله با اسلام و براندازی جمهوری اسلامی است.

کسی که عمامه را پرت می‌کند دین را پرت کرده است

خاتمی افزود: عمامه نماد دین است و فقط چند متر پارچه نیست و کسی که عمامه را پرت می‌کند در حقیقت دین را پرت کرده است و بسیاری از این افراد نافهم هستند و این نشانه‌هایی است که هدف از این اقدامات مقابله و مبارزه با دین است.

عمامه‌پرانی‌ها بزرگنمایی می‌شود

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه عمامه‌پرانی‌ها بزرگنمایی می‌شود هر چند که وجود دارد افزود: البته قبل از انقلاب هم اراذل و اوباش این کارها را می‌کردند و و امروز مردم با غیرت با افرادی که دست به این اقدام می‌زنند برخورد می‌کنند و نگرانی دشمن از عمامه، کارایی آن است که مقتدرانه می‌تواند شاه و رژیم ستمشاهی را سرنگون کند.

امام جمعه موقت تهران، تاکید کرد: هدف دشمن براندازی دین است و در این صورت به هیچ کسی رحم نمی‌کنند و البته اطمینان داریم که دشمنان ناکام هستند.

نمی‌گذاریم حکم حجاب روی زمین بماند

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه مقابله با حجاب از اهداف دشمنان در این اغتشاشات است افزود: رواج بی حجابی از تبعات اغتشاشات اخیر است در حالی که حجاب حکم خدا است.

وی تاکید کرد: در جلسه‌ای که رئیس‌جمهوری حضور داشتند اعلام کردیم سر می‌دهیم اما نمی‌گذاریم حکم حجاب که در ۱۰ آیه از قرآن کریم آمده بر روی زمین بماند.

امام جمعه موقت تهران، اضافه کرد: انقلاب اسلامی برای اقامه دین بوده است و دشمنان می‌خواهند با حجاب مقابله کنند و در این راستا تئوری‌پرداز آمریکایی می‌گوید اگر ولایت فقیه و حجاب را بزنیم، جمهوری اسلامی از بین رفته است و اگر حجاب را بزنیم در این صورت ولایت را هم زده‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      موضع قاطع در خصوص کسانی که یک شبه مجتهد شدند چطور؟؟؟؟!!!!!؟

    • ناشناس

      جناب آقای احمد خاتمی ،خیلی از مردم اهل سنت هستند که از عمامه استفاده می کنند ،پس اگر که یکی عمامه آنها را هم پرت کرد یعنی مخالف دین است ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج