۱۲۶۹۶۹۴
۶۳۱۱
۶۳۱۱
پ

قیمت باورنکردنیِ پنت‌هاوس در تهران

گران‌ترین پنت‌هاوس تهران احتمالا لقب واحد ۸۴۰ متری در محله الهیه تهران است که فروشنده تصمیم گرفته رقم شگفت‌انگیز ۶۵۰ میلیارد تومان را برای آن تعیین کند.

فرارو: گران‌ترین پنت‌هاوس تهران احتمالا لقب واحد ۸۴۰ متری در محله الهیه تهران است که فروشنده تصمیم گرفته رقم شگفت‌انگیز ۶۵۰ میلیارد تومان را برای آن تعیین کند.

با احتساب قیمت‌های فعلی در بازار ارز، این پنت‌هاوس تقریبا معادل ۱۶.۵ میلیون دلار قیمت‌گذاری شده و ارزش هر متر آن ۷۷۳ میلیون تومان یعنی ۱۶ برابر بیشتر از میانگین ارزش خانه‌های کل تهران است. از این دست فایل‌ها در تهران و به‌خصوص محله‌های گران‌قیمت شمال پایتخت زیاد است.

قیمت باورنکردنیِ پنت‌هاوس در تهران

 قیمت پنت‌هاوس ۸۴۰ متری دیگری در همان محله الهیه تهران دقیقا ۶۰۰ میلیارد تومان اعلام شده است. یعنی تقریبا متری ۷۱۵ میلیون تومان. این پنت‌هاوس در آخرین طبقه یک برج ۱۸ طبقه واقع شده و داشتن چهار اتاق خواب مستر، فول‌فرنیش بودن واحد، استخر، سونا، جکوزی و ... بخشی از امکانات خاص آن به‌شمار می‌رود. ردپای گران‌ترین پنت‌هاوس‌های تهران اغلب در محله‌هایی گران‌قیمت منطقه یک دیده می‌شود و در محله نیاوران فروشنده پنت‌هاوس هزار و ۶۰۰ متری آن را با قیمت ۴۹۰ میلیارد تومان آگهی کرده است.

با یک ضرب و تقسیم به عدد ۳۰۶ میلیون تومانی هر متر از این پنت‌هاوس می‌رسیم که برابر با قیمت کوییک اتوماتیک صفر در بازار خودرو است و باید ارزش کل این پنت‌هاوس را معادل هزار و ۶۰۰ دستگاه کوییک اتوماتیک صفرکیلومتر بدانیم. در این پنت‌هاوس شش اتاق خواب ساخته شده و فروشنده در توضیح ویژگی‌های آن به داشتن آسانسور داخل واحد، ارتفاع سقف هفت متری، ۱۲ پارکینگ، چهارتا تراس و ... اشاره کرده است.

پنت‌هاوس هزار و ۱۰۰ متری را در محله زعفرانیه تهران ۴۰۰ میلیارد تومان می‌فروشند. این یکی دو سال پیش ساخته شده و در آن علاوه بر پنج اتاق خواب که چهارتا از آن‌ها به‌شکل مستر ساخته شده، ۲۵۰ متر تراس، استخر، سونا و جکوزی دیده می‌شود و حضور پرسنل و خدمه فعال در ساختمان و ۱۱ پارکینگ آن را به یکی از گران‌ترین پنت‌هاوس‌های تهران تبدیل کرده است.
 
از طرفی رقم ۳۶۳ میلیون تومانی که فروشنده بابت هر متر مربع درنظر گرفته، تقریبا هفت برابر بیشتر از میانگین قیمت مسکن در کل تهران و حدود چهار برابر بیشتر از متوسط ارزش خانه‌های منطقه یک است که خودش گران‌ترین بخش در بازار مسکن تهران به‌حساب می‌آید.

خرید پنت‌هاوس هزار و ۲۰۰ متری دیگری در محدوده زعفرانیه تهران ۳۶۰ میلیارد تومان ناقابل آب می‌خورد که باید ارزش هر متر آن را با احتساب متراژ هزار و ۲۰۰، تقریبا ۳۰۰ میلیون تومان درنظر بگیریم. این پنت‌هاوس که با اسم کلید‌نخورده آگهی شده، در طبقه چهاردهم برج قرار گرفته است، شش‌تا اتاق خواب دارد و در بخش توضیحات آن به داشتن استخر بازی کودکان، سالن مخصوص اسکواش، بولینگ و سینما ۳۰ نفره در ساختمان و استخر مجزا در واحد اشاره شده است. در محدوده سعادت‌آباد تهران که بخشی از منطقه پنج پایتخت است، قیمت پنت‌هاوس ۴۹۰ متری را ۳۰۰ میلیارد تومان اعلام کرده‌اند که به‌این ترتیب برای خرید هر متر از این پنت‌هاوس باید نزدیک ۶۱۲ میلیون تومان به صاحب‌خانه پرداخت کرد. این پنت‌هاوس چهار اتاق خواب دارد و طبق عکس‌هایی که در آگهی دیده می‌شود، مجهز به استخر است.

فروشنده پنت‌هاوس ۵۴۰ متری که به شکل تریبلکس در کامرانیه تهران ساخته شده، آن را دقیقا ۲۰۰ میلیارد تومان می‌فروشد. اگر سراغ ماشین‌حساب برویم، به عدد ۳۷۰ میلیون تومانی هر مترمربع می‌رسیم که تقریبا هشت برابر بیشتر از میانگین قیمت مسکن در پایتخت است. فروشنده در توجیه این ارقام شگفت‌انگیز به تراس ۸۰ متری، استخر مجزا در واحد، چهار اتاق خواب مستر و پنج پارکینگ اختصاصی اشاره کرده است. بااینکه اغلب پنت‌هاوس‌های گران‌قیمت تهران در شمال شهر واقع شدند، اما پای این مدل واحد‌ها حالا به جنوب تهران هم رسیده است. جدید‌ترین فایل‌های مربوط به فروش پنت‌هاوس در تهران نشان می‌دهد چنین واحدی را در یکی از جنوبی‌ترین نقاط تهران یعنی منطقه ۲۰ آگهی کرده‌اند. این پنت‌هاوس ۲۵۰ متری در آخرین طبقه یک آپارتمان پنج‌طبقه قرار گرفته است و فروشنده حاضر است آن را پنج میلیارد تومان یعنی متری ۲۰ میلیون تومان بفروشد. این واحد نسبت به مورد‌های قبلی از آپشن‌های کمتری برخوردار است و داشتن آسانسور، انباری و پارکینگ تنها امکانات آن محسوب می‌شوند.

مشخصات گران‌ترین پنت‌هاوس‌های تهران

محدوده

متراژ

قیمت کل

ارزش هر مترمربع

الهیه

۸۴۰ متر

۶۵۰ میلیارد تومان

۷۷۳ میلیون تومان

الهیه

۸۴۰ متر

۶۰۰ میلیارد تومان

۷۱۵ میلیون تومان

نیاوران

هزار و ۶۰۰ متر

۴۹۰ میلیارد تومان

۳۰۶ میلیون تومان

زعفرانیه

هزار و ۱۰۰ متر

۴۰۰ میلیارد تومان

۳۶۳ میلیون تومان

زعفرانیه

هزار و ۲۰۰ متر

۳۶۰ میلیارد تومان

۳۰۰ میلیون تومان

سعادت‌آباد

۴۹۰ متر

۳۰۰ میلیارد تومان

۶۱۲ میلیون تومان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج