۱۲۶۹۸۱۲
۲۶۵۲
۲۶۵۲
پ

ورود سامانه بارشی به کشور در این استان‌ها

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش پراکنده باران در نقاط مختلف کشور، ورود سامانه بارشی از غرب و جنوب غرب کشور و افزایش آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خبر داد.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش پراکنده باران در نقاط مختلف کشور، ورود سامانه بارشی از غرب و جنوب غرب کشور و افزایش آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خبر داد.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز (۳۰ آذر) در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و برخی نقاط خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده رخ می‌دهد همچنین در این روز سامانه بارشی از سمت غرب و جنوب غرب کشور وارد می‌شود و به‌تدریج از بعدازظهر در استان‌های ایلام و خوزستان بارش باران گاهی وزش باد رخ می‌دهد.

وی افزود: روز پنجشنبه ( اول دی) با گسترش این سامانه در مناطق غرب، جنوب غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی ابرناکی و رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: جمعه (۲ دی) فعالیت این سامانه در نواحی غرب، جنوب غرب، مناطقی از جنوب مرکز و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی خواهد بود.

وی گفت: شنبه(۳ دی) با توسعه سامانه بارشی بر روی کشور، اغلب مناطق کشور به‌جز برخی مناطق جنوب شرق و نیمه شمالی و شمال غرب کشور بارش رخ خواهد داد. طی پنجشنبه تا شنبه شدت بارش در استان‌های ایلام، خوزستان چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال بوشهر و نیمه شمالی فارس پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان ادامه داد: روز یک‌شنبه (۴ دی) با گذر موج از سمت شمال شرق کشور در استان‌های واقع در شمال شرق و شرق دریای خزر بارش رخ خواهد داد.

وی افزود: طی دو روز آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت انباشت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

ضیاییان ادامه داد: امروز دریای خزر و تنگه هرمز روزهای پنجشنبه و جمعه نیمه غربی خلیج فارس و شنبه خلیج فارس مواج و متلاطم است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱ دی ) نیمه‌ابری تا ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۰ و روز جمعه ( ۲ دی‌ ) نیمه ابری تا ابری همراه با غبارمحلی و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز(۳۰ آذر) و فردا (۱ دی ) بندرعباس با دمای ۲۷ و ۲۶ درجه سانتیگراد گرمترین و همدان با دمای ۶- سردترین مرکز استان کشور است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج