۱۲۷۰۵۲۱
۱۱۷۲۶
۱۱۷۲۶
پ

واکنش تند به دیدار رئیس‌جمهور آلمان با علی کریمی

امام جمعه اردبیل به دیدار علی کریمی، چهره مطرح فوتبال و رئیس‌جمهور آلمان واکنش تندی نشان داد.

ایسنا: امام جمعه اردبیل به دیدار علی کریمی، چهره مطرح فوتبال و رئیس‌جمهور آلمان واکنش تندی نشان داد.

واکنش تند به دیدار رئیس‌جمهور آلمان با علی کریمی

آیت‌الله عاملی:

* زمانی دولت آلمان داعیه حکومت بر جهان را داشت و جنگ جهانی عظیمی را دوباره به راه انداخت، اما حالا آن قدر خوار و حقیر شده که رئیس جمهور آلمان با یک ایرانی که به طور مدام و روزانه به مقامات جمهوری اسلامی ناسزا می‌گوید ملاقات کرده و عکس انداخته است جای تاسف است که دولت آلمان با ملاقات با این شخص به طور استثنایی خود را پایین آورد آن مرد اهانت گر اگر برای ملت و کشور خود تعصب و غیرتی داشت حتماً از رئیس جمهور آلمان می‌پرسید در زمان جنگ ایران و عراق سازمان ملل ۱۳۹ بار به آلمان تذکر و اعتراض داد که مواد شیمیایی که شما به عراق و به صدام می‌دهید باعث کشتار اکراد می‌شود در یک روز با مواد شیمیایی آلمان ۵ هزار نفر کرد در حلبچه کشته شد شما که به صدام کمک کردید که ۵ هزار کرد را قتل عام بکند چطور شده که حالا برای یک خانم کرد اشک تمساح می‌ریزید؟!

*  نماد آزادی بیان در غرب این است که در آلمان از تمام روزنامه‌ها تعهد گرفته اند که یک کلمه علیه اسرائیل ننویسند اگر کسی در حال حاضر در آلمان علیه ایران و روسیه مطلبی بنویسید فوراً مقام می‌گیرد و اگر صاحب مقام باشد و ذره‌ای از این دو کشور حمایت کند از کار برکنار می‌شود سفیر سابق آلمان در ایران بعد از بازگشت مقام خوبی در آلمان گرفت بنده خدا یک جمله گفت فوراً او را برکنار کردند وی اظهار کرد: ایران نه نیروی هوایی دارد و نه تانک پیشرفته پس مجبور است برای دفاع از خود موشک داشته باشد.

* دنیای امروز برای حفظ و صیانت جان انسان‌ها و رسیدن به صلح جهانی به دیدگاه‌های انسانی، عاطفی و عقلانی احتیاج دارد هیچ کس از فاجعه اوکراین خوشحال نیست، اما حس انتقام و تضعیف دشمن در دولت‌های اثرگذار در ماجرای اوکراین آینده دنیا و آینده بشریت را تاریک نشان می‌دهد دنیا واقعاً به تعبیر امیرالمومنین "الدُّنیا کاسِفَةُ النّورِ ظاهِرَةُ الغُرور" که در توصیف ایام قبل از بعثت بیان شده می‌باشد نوع برخورد و استقبال کنگره آمریکا و رئیس جمهور آمریکا در برابر زلنسکی نخبگان دنیا را نسبت به صلح جهانی و آینده جهان مایوس می‌کند رئیس جمهور آمریکا به زلنسکی گفت بزن فداک ابی و امی! رئیس کنگره آمریکا می‌گفت بزن فداک ابی و امی! تمام اعضاء جز نماینده آریزونا می‌گفتند بزن فداک ابی و امی! بزرگان کنگره دست او را محکم می‌فشردند و می‌گفتند بزن فداک ابی و امی!

* اروپا نیز با حرص و ولع تمام می‌گوید بزن فداک ابی و امی! از لحن همه بوی خون می‌آید و معلوم بود ملت بیچاره اوکراین را وجه المصالحه کرده اند در جنگ ایران و عراق نیز همه آن‌ها به صدام می‌گفتند بزن فداک ابی و امی! در سوریه نیز به داعش می‌گفتند بزن فداک و امی! به اکراد سوریه موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه، جبهه التحریر و... نیز می‌گفتند بزن فداک ابی و امی! به عربستان نیز در برابر مردم مظلوم یمن مدام می‌گفتند بزن فداک ابی و امی!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج