اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۷۱۱۶۲
۳ نظر
۵۹۶۱
۳ نظر
۵۹۶۱
پ

الزام جدید برای انجام عملیات بر روی دامنه‌های ir

مرکز ثبت دامنه کشوری ایران (ایرنیک) طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد از ابتدای سال آینده، برای هرگونه عملیات بر روی دامنه های ir نیاز به احراز هویت خواهد بود.

دیجیاتو: مرکز ثبت دامنه کشوری ایران (ایرنیک) طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد از ابتدای سال آینده، برای هرگونه عملیات بر روی دامنه های ir نیاز به احراز هویت خواهد بود.

چند روز پیش خبری مبنی بر خطر مسدود شدن دامنه‌های بین‌المللی شرکت‌های پرداخت اینترنتی منتشر شد و بسیاری از افراد را نگران کرد. حالا مرکز ثبت دامنه کشوری ایران (ایرنیک) با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی، از احراز هویت اجباری برای هرگونه عملیات بر روی دامنه‌های ir خبر داده است.

الزام جدید برای انجام عملیات بر روی دامنه‌های ir

این قانون از ابتدای سال 1402 اجرا خواهد شد و مشترکین دامنه های Ir باید در سریع‌ترین زمان ممکن به این سامانه مراجعه نمایند و اقدامات لازم را انجام دهند. در ادامه می‌توانید متن اطلاعیه مرکز ثبت دامنه کشوری ایران را مطالعه کنید: احتراماً به اطلاع می‌رساند از ابتدای سال ۱۴۰۲ کلیه درخواست‌های مرتبط با دامنه نقطه آی آر فقط از طریق شناسه‌های کاربری احراز هویت شده پذیرفته خواهد شد و به هیچ یک از درخواست‌های ارسالی (اعم از ثبت، تمدید، لغو، انتقال و نظایر آن) در شناسه‌های کاربری فعلی ترتیب اثر داده نخواهد شد. در همین راستا از جنابعالی دعوت می‌شود به منظور جلوگیری از تضییع حقوق خود، در اسرع وقت با مراجعه به لینک زیر https://verify.nic.ir نسبت به تکمیل اطلاعات شناسه کاربری و احراز هویت اقدام نمایید. بدیهی است مسئولیت عدم اقدام در این خصوص بر عهده کاربر می‌باشد.

الزام جدید برای انجام عملیات بر روی دامنه‌های ir

برای احراز هویت در این مرکز، انجام سه مرحله ضرورت دارد. در مرحله نخست، متقاضی باید آدرس ایمیل ثبت‌شده‌اش در ایرنیک را به‌همراه داشته باشد، دومین مرحله به مشخصات صاحب دامنه بر اساس کارت ملی اختصاص دارد که باید در سامانه ثبت شود، مرحله پایانی هم شامل ثبت شماره موبایل صاحب دامنه است.

جالب است بدانید مرکز ثبت دامنه کشوری ایران تا پیش از این برای برای خرید دامنه های ir ، تنها به سنجش درستی ایمیل فرد متقاضی و تصویر کارت ملی و تعهدنامه اکتفا می‌کرد. اما طبق این قانون جدید که از سال آینده به اجرا درخواهد آمد، هرنوع عملیات بر روی دامنه های ir مستلزم احراز هویت اجباری خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      عُق. دارم بالا میارم از این همه بیشعوری. مردم دارن از فقر جون میدن اینا به فکر آی آر هستن.

    • ناشناس

      ببین بیت المال رو صرف چی می کنن

    • ناشناس

      باشه بشینن تا بدن مسخره بازی ترس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج