۱۲۷۱۲۱۷
۱۶۲۶
۱۶۲۶
پ

آرشیو فال روزهای گذشته

فال یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

برای مطالعه فال امروز به صفحه «فال روزانه» مراجعه فرمایید.

 

فال روز ۴ دی برای متولدین فروردین

به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است و امروز بیشتر از همیشه صبر پیشه کنید. امروز قرار است برای دیدار یکی از آشنایان به منزل وی بروید، اما در این دید و بازدید به شما خوش نخواهد گذشت، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این برنامه را به روزهای آینده موکول نمایید.   تصمیم حساسی باید بگیرید، اما برای اتخاذ این تصمیم مردد هستید و نگرانید که اشتباه کنید. قبل از هر گونه تصمیمی با افراد باتجربه مشورت کنید و نظر اهل فامیل را جویا شوید. در محل‌کار یا منزل به مشکلی بر می‌خورید و این مشکل زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. راهی سفری خسته‌کننده هستید و حوصله این مسافرت را ندارید. اما به نفع شماست که رنج سفر را به جان بخرید، زیرا از این سفر دستاوردهای چشمگیری نصیب شما خواهد شد.   موقعیتی برای پیشرفت سر راه شما قرار می‌گیرد. این موقعیت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید.

فال روز ۴ دی برای متولدین اردیبهشت

روز شلوغی را در پیش دارید، اما انرژی لازم را پیدا می‌کنید و خسته نخواهید شد. از هرگونه سرمایه‌گذاری به‌خصوص در بازار املاک و مستغلات دوری کنید. زود قضاوت نکنید و به خاطر داشته باشید که صبر امروز شما، جلوی افسوس آینده را می‌گیرد. توانایی چشمگیری در جلب‌نظر اطرافیان دارید، از این توانایی بهترین استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبه‌رو می‌شوید را به لطف این روحیه پشت‌سر بگذارید. عشقی غیرمنتظره انتظار شما را می‌کشد و امروز چشم‌تان به محبوبی می‌افتد و عاشق می‌شوید، اما مواظب این عشق باشید چرا که با عشقی ماندگار روبرو نیستید و آتش این عشق زودتر از چیزی که فکر کنید در دل‌تان خاکستر می‌شود. فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید. در مرکز کانون محبت همسر یا عشق ‌زندگیتان قرار دارید و روزی سرشار از عشق و محبت را پشت‌سر خواهید گذاشت. 

فال روز ۴ دی برای متولدین خرداد

امروز را به انجام کار سختی که مدتی است پشت‌گوش میندازید، اختصاص دهید. انجام این کار رضایت خاطر شما را به دنبال خواهد داشت و نگرانی‌هایتان را از بین می‌برد. به هر قیمتی که شده به ایده‌ای که به ذهنتان خطور کرده جامه‌ عمل بپوشانید.  امروز فردی با شما از در عشق و محبت وارد می‌شود، مواظب باشید که به دام هوس‌های این فرد نیفتید. به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کارهای دلخواه بپردازید و حسابی تفریح کنید. امروز این فرصت فراهم می‌شود و از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز رفتار ناپسندی را با شما در پیش می‌گیرد. از این رفتار به ایشان خرده نگیرید و به عشق ‌زندگیتان اجازه دهید در آینده این رفتار ناپسند را جبران کند. سرتان را به انجام کارهای غیر ضروری بند نکنید و اجازه ندهید روزتان با تنبلی به پایان برسد.

فال روز ۴ دی برای متولدین تیر

به خاطر داشته باشید که راز جوانی و شادابی در ورزش و تحرک نهفته‌ است. یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و از این کمک، سود خوبی روانه جیب‌تان می‌شود. این شرایط را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصتی کمک این فرد را تلافی کنید.   همسر یا عشق ‌زندگیتان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق ‌زندگیتان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران کنید. آهنگ سفر کرده‌اید و می‌خواهید مسافرت کنید، اما خطرهای زیادی در این سفر شما را تهدید می‌کند. خطرهای این سفر را به جان بخرید و مطمئن باشید سفری که امروز انجام می‌دهید، در درازمدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد.  حتی برای لحظه‌ای از فکر زیردستان غافل نشوید و از هر فرصتی برای کمک به نیازمندان بهره بگیرید.

فال روز ۴ دی برای متولدین مرداد

دوستان و آشنایان بسیار مهربان و دلسوزی دارید و روی کمک دلسوزانه آنها همیشه حساب کر‌ده‌اید. امروز به مشکلی بر می‌خورید و بدون اینکه از دوستان درخواست کمک کنید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند و این مشکل به لطف کمک دوستان، راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید حل خواهد شد.  یکی از اعضای فامیل امروز به تجربه شما نیاز دارد و از در مشورت و پندآموزی با شما وارد می‌شود. تجربه‌های خود را با کمال‌‌ میل در اختیار ایشان قرار دهید و راهنماییهای خود را از این فرد دریغ نکنید.  وقت خود را با فکر به چیزهای پیش‌پاافتاده و کم‌اهمیت، تلف نکنید. احساس می‌کنید روابط میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان مانند سابق گرم نیست و دلتنگ روزهای آغازین آشنایی‌تان هستید. امروز ورق بر می‌گردد و عشق‌ زندگیتان بیشتر از چیزی که انتظار دارید به شما محبت خواهد کرد.

فال روز ۴ دی برای متولدین شهریور

به کمک ورزش و تحرک، نشاط و سلامتی خود را تضمین نمایید. مدت زیادی است که از کسی پول گرفته‌اید و شرایطی برای پرداخت بدهی خود پیدا نکرده‌اید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و پولی به دستتان می‌رسد. با این پول، بدهیهای خود را صاف کنید و در آینده راه پس‌انداز و صرفه‌جویی را در پیش بگیرید و به‌گونه‌ای زندگی کنید که دیگر قرض بالا نیاورید. مهمان‌های زیادی به منزل شما می‌آیند و روز خوشی را تجربه می‌کنید. امروز بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد سخن ناشایستی به یکی از اعضای خانواده بگویید و ایشان را دلخور کنید.  محبت بی‌پایانی به عشق ‌زندگیتان دارید و لحظه‌ای ایشان را به حال خود نمی‌گذارید، این وضعیت به جای اینکه عشق بیشتری را به دنبال داشته باشد، زمینه ناراحتی عشق ‌زندگیتان را فراهم کرده و ایشان در این فکر است که شما لحظه‌ای وی را به حال خود وا نمی‌گذارید و قصد دارید سر از تمام کارهای او درآورید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را تغییر دهید و احترام بیشتری برای حریم‌شخصی همسر یا عشق‌ زندگیتان قائل شوید.  احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و فردی وجود دارد، در نتیجه روز را با احتیاط بیشتری سپری کنید و بهانه‌ای به دست اطرافیان برای ایجاد مشاجره ندهید.

فال روز ۴ دی برای متولدین مهر

روز شلوغی را آغاز کرده‌اید و کارهای زیادی برای انجام ‌دادن دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که کارهای امروز به خوبی و خوشی انجام می‌شود و فرصتی پیدا می‌کنید تا در انتهای روز، قدری خستگی در کنید و استراحت نمایید.  پولی به دستتان می‌رسد و شرایط مالیتان بهبود پیدا می‌کند. از این شرایط بهترین استفاده را ببرید و در آینده حساب و کتاب‌های مالیتان را به گونه‌ای مدیریت کنید تا مشکلات مالی هرگز سراغ شما نیاید.  رفتاری مودبانه و همراه با احترام را با اعضای خانواده درپیش بگیرید. مشکلی قدیمی و ریشه‌دار با همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید و این مشکل امروز زمینه ناراحتی و دلخوری شما و ایشان را فراهم خواهد کرد. ادامه این وضعیت اصلا به نفع شما نیست و در اولین فرصت فکری برای حل این مشکل بردارید. روز شلوغی را در پیش دارید اما به رغم کارهای زیادی که باید انجام دهید، فرصتی برای حضور در کنار خانواده پیدا می‌کنید.   با فرد با تجربه‌ای آشنا خواهید شد. این آشنایی را به رفاقتی بلندمدت تبدیل کنید و درس‌های زیادی از این فرد بگیرید.

فال روز ۴ دی برای متولدین آبان

ذهن آشفته‌ای دارید و همیشه نگران هستید، در اولین فرصت‌ کارهای‌تان را مرتب کنید و شرایط آشفتگی ذهنی را از بین ببرید. خرید ضروری برای منزل یا محل‌کار باید انجام دهید و این خرید وضعیت مالیتان را ضعیف خواهد کرد اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در آینده پول قابل‌ملاحظه‌ای به دست‌تان می‌رسد.  احتمال آشنایی شما با یاری خوش‌قدوبالا وجود دارد، این آشنایی زمینه عشقی سوزان و آتشین را فراهم خواهد کرد. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و بدانید که با عشقی جاودان و ماندگار سروکار خواهید داشت. کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما این کارها راحت‌تر از همیشه انجام می‌شوند و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید.  گوشتان به حرف‌های نادرست اطرافیان بدهکار نباشد و راه خودتان را بروید.

فال روز ۴ دی برای متولدین آذر

امروز کودک درونتان بیدار شده و فرصتی برای تفریح و خوش‌گذرانی پیدا می‌کنید. قصد انجام کار مهمی را دارید، اما پول لازم برای انجام این کار فراهم نشده و این وضعیت زمینه بلاتکلیفی شما را فراهم کرده است. غم به دل خود راه ندهید چرا که در آینده‌ای نزدیک اطرافیان در جریان این کار مهم شما قرار می‌گیرند و پولی که به آن نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهند. روز خوبی برای آشنایی با افراد جدید و پیدا کردن دوستان تازه است.  خطری در کمین است و بیشتر از همیشه مواظب سلامت خود و اعضای خانواده باشید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز کارهای زیادی دارد و فرصتی برای رسیدگی به شما پیدا نمی‌کند. قرار است مهمانی کوچکی ترتیب دهید و در این مهمانی در کنار دوستان و آشنایان حسابی تفریح خواهید کرد.

فال روز ۴ دی برای متولدین دی

انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشاده‌ دارید، این روحیه شما را به انسان محبوب و مردم‌داری در میان اعضای خانواده و اطرافیان تبدیل کرده است. در نتیجه گشاده‌دستی را ادامه دهید و تا می‌توانید دست اطرافیان را بگیرید.   اهل منزل شرایطی آرامش‌بخش را برای شما در خانه فراهم کرده‌اند، از این شرایط استفاده کنید و به آرامش برسید. بیشتر از همیشه به فکر اهل‌ منزل باشید و رفاه و آرامش آنها را در اولویت قرار دهید.  عازم سفری هستید، اما بهتر است که عطای سفر را به لقایش ببخشید چرا که در این سفر به شما خوش نمی‌گذرد. پدر یا مادر یا سایر اعضای خانواده احترام زیادی به همسر یا عشق ‌زندگیتان می‌گذارند و امروز به شما و عشق‌ زندگیتان ثابت می‌کنند که جای خاصی در دل آنها دارد. فرصت فراغتی که دست می‌دهد را به رسیدگی به منزل اختصاص دهید.

فال روز ۴ دی برای متولدین بهمن

راهی سفری دورودراز هستید و در این سفر خطرهای زیادی سلامت شما را تهدید می‌کند، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این سفر را به آینده موکول نمایید. روز شلوغی را در پیش دارید و حجم زیاد کارها شما را خسته و کوفته خواهد کرد، اما اجازه ندهید کمرتان زیر بار کارهای روزانه خم شود و روحیه‌ای خستگی‌ناپذیر را برای انجام کارهای شلوغ امروز در پیش بگیرید. پولی برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید و به دنبال راهی برای افزایش درآمد خود هستید، به صلاح شما نیست که این پول را به گردش نیندازید و در اولین فرصت پس از مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، سرمایه‌تان را به گردش بیاندازید و مطمئن باشید که از این سرمایه‌گذاری، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی شما خواهد شد. بر این باور هستید که اعضای خانواده پشتیبان شما نیستند و هوایتان را ندارند، اما امروز به مشکلی بر می‌خورید و اهل منزل همه‌جانبه از شما برای حل این مشکل پشتیبانی می‌کنند، از اتفاق امروز درس بگیرید و در آینده شما نیز از هر فرصتی برای حمایت و پشتیبانی از اعضای خانواده استفاده کنید.  شرایطی مهیا می‌شود تا با خودتان خلوت کنید و برنامه‌های مهمی برای آینده بریزید.  افسوس عمری که گذشت را نخورید و با رویکردی آینده‌نگرانه زندگی را درپیش بگیرید.

فال روز ۴ دی برای متولدین اسفند

 قرار است به همراه دوستان دور هم جمع شوید و خوش بگذرانید، اما از آنجایی که احتمال ولخرجی شما در این دورهمی زیاد است، بیشتر از همیشه مواظب خرج‌هایتان باشید. کار مهمی باید انجام دهید، اما مدتی است که انجام این کار را به آینده واگذار می‌کنید. اجازه ندهید انجام این کار بیش‌از‌حد ذهن شما را به خود مشغول کند. با اطرافیان مشورت کنید و برای انجام این کار آستین بالا بزنید. یکی از دوستان نزدیک، امروز با تقدیم هدیه‌ای محبت خود را به شما ثابت می‌کند. مهمانی از راه دور به دیدار شما می‌آید و مجبور می‌شوید فرصت زیادی را به پذیرایی به این مهمان اختصاص دهید. همسر یا عشق‌ زندگیتان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق ‌زندگیتان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد. یکی از دوستان امروز از اخلاق و رفتار شما تعریف‌های زیادی میکند، از این تعریف‌ها به خود مغرور نشوید و به خاطر داشته باشید که افتادگی راز نفوذ به دل‌ مردم است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج