۱۲۷۱۳۲۴
۱۳۷۷
۱۳۷۷
پ

رپورتاژ آگهی

لیزر موهای زائد پا برای چه کسانی مناسب نیست؟

موثرترین راه برای حذف موهای زائد پا استفاده از لیزر است؛ باتوجه‌به اینکه استفاده از تیغ برای اصلاح موهای پا تاثیر چندانی ندارد و با گذشت چند روز موهای این ناحیه مجددا شروع به رشد می‌کنند، بیشتر افراد لیزر موهای زائد پا را ترجیح می‌دهند

لیزر موهای زائد پا برای چه کسانی مناسب نیست؟

موثرترین راه برای حذف موهای زائد پا استفاده از لیزر است؛ باتوجه‌به اینکه استفاده از تیغ برای اصلاح موهای پا تاثیر چندانی ندارد و با گذشت چند روز موهای این ناحیه مجددا شروع به رشد می‌کنند، بیشتر افراد لیزر موهای زائد پا را ترجیح می‌دهند؛ اما این روش شاید برای همه مناسب نباشد. در این مقاله به شما خواهیم گفت که لیزر موهای زائد پا برای چه کسانی مناسب نیست؟ اگر قصد انجام لیزر پا را دارید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

در صورت عفونت، تا درمان کامل برای لیزر موهای زائد پا صبر کنید

معمولا افرادی که جوش‌های چرکی یا سابقه عفونت دارند، به چند دلیل ممکن است از لیزر موهای زائد منع شوند. معمولا استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد در این افراد ممکن است با ایجاد سوختگی یا عوارض همراه باشد و یا اینکه فرآیند از بین بردن موهای زائد را دچار مشکل کند. همچنین این احتمال وجود دارد که عفونت از طریق دستگاه به افراد دیگر در کلینیک منتقل شود. علاوه‌بر این افرادی که برای رفع عفونت آنتی بیوتیک مصرف می‌کنند، بهتر است برای رفع موهای زائد از لیزر استفاده نکنند. به‌عنوان مثال در زمان مصرف قرص راکوتان به‌هیچ‌عنوان نباید از دستگاه لیزر برای از بین بردن موهای زائد استفاده کرد؛ بنابراین اگر سابقه عفونت دارید یا از داروی خاصی استفاده می‌کنید، بهتر است قبل از مراجعه برای لیزر موهای زائد با پزشک متخصص مشورت داشته باشید.  

بعد از رفع کامل عفونت و یک فاصله چند‌ماهه تا آخرین دوره مصرف داروها می‌توانید جلسه‌‌های لیزر دایود برای حذف موهای زائد را شروع کنید. در‌صورتی‌که درمان کامل نشده باشد، بین جلسات لیزر وقفه می‌افتد و همین موضوع  می‌تواند بر کسب نتیجه مطلوب تاثیر بگذارد.

لیزر موهای زائد پا برای چه کسانی مناسب نیست؟

منع انجام لیزر در سالمندان به‌دلیل اثربخشی کم

معمولا در سن 60 سالگی افراد شاهد افزایش رشد موهای بدن هستند. این موضوع به‌دلیل فعالیت فولیکول‌ها می‌باشد. اما با نزدیک شدن به سن 70 تا 80 سالگی از سرعت رشد موهای زائد و توان تولید مو در فولیکول‌ها کاسته می‌شود. در اکثر موارد افراد سالمند شاهد ریزش مو و کم مو شدن بدن هستند. در نتیجه لیزر موهای زائد پا برای این افراد چندان مناسب نیست.

همچنین با افزایش سن، پوست بدن دچار تغییر رنگ، لک و کک می‌شود. با وجود این موارد و سفید شدن رنگ پوست و مو، دیگر امکان انجام لیزر وجود ندارد یا اثر‌بخشی آن بسیار اندک خواهد بود. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، توان ترمیم پوست در سالمندان است. باتوجه‌به اینکه پوست در سنین سالمندی توان ترمیم خود را از دست می‌دهد، دوران بهبودی در صورت ایجاد عوارض پوستی جزئی می‌تواند از چند روز به چند ماه افزایش یابد.

کلینک‌های پوست و مو بهتر است برای پاسخگویی مناسب به نیاز‌های مراجعه‌کنندگان نسبت به خرید دستگاه لیزر موهای زائد اقدام کنند.

اگر پوستتان را برنزه کرده‌اید از لیزر برای حذف موهای زائد استفاده نکنید

بعد از برنزه کردن پوست با نور آفتاب، سولاریوم یا مواد آرایشی، رنگ پوست تیره خواهد شد. در این حالت پوست بیشتر از مو انرژی لیزر را جذب می‌کند. در نتیجه در صورت استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد، پوست شما دچار سوختگی و آسیب‌های جدی می‌شود. اگر هم جلسات لیزر شما به‌پایان رسیده است و قصد برنزه کردن پوستتان را دارید، بهتر است کمی صبر کنید. پوست تا چند ماه بعد از انجام جلسات لیزر نسبت به نور خورشید و قرار گرفتن در مقابل اشعه‌های فرابنفش حساس خواهد بود.

کلینیک‌های تخصصی پوست و مو با خرید لیزر الکساندرایت، مرکز مجهزتری برای عرضه خدمات به مراجعه‌کنندگان خواهند داشت. همچنین این فناوری اثر‌بخشی مطلوبی برای حذف کامل موهای زائد دارد.

ممنوعیت استفاده از لیزر در سن بلوغ؛ تا 18 سالگی صبر کنید!

اغلب افراد در سنین 14 تا 16 سالگی به بلوغ می‌رسند؛ اما بهتر است تا 18 سالگی صبر کنید. این توصیه به‌خاطر این است که به‌دلیل بی‌ثباتی هورمون‌ها، چرخه رشد مو نظم مشخصی ندارد. در نتیجه امکان شرکت در جلسات لیزر به‌صورت منظم وجود نخواهد داشت. همچنین در این سنین قدرت رشد و ترمیم فولیکول‌ها بسیار سریع است. در واقع امکان آسیب وارد کردن به فولیکول‌ها یا بردن آن‌ها به مرحله تلوژن اجباری، وجود ندارد. در نتیجه رشد موهای زائد دوباره از سر گرفته می‌شود.

مورد دیگری که باعث می‌شود لیزر موهای زائد پا به نوجوانان توصیه نشود، امکان تغییر رنگ پوست در سن بلوغ است. تغییر رنگ می‌توان باعث اختلال در فرایند اثربخشی لیزر شود یا با عوارض پوستی همراه باشد.

لیزر موهای زائد پا برای چه کسانی مناسب نیست؟

آفا؛ عرضه‌کننده برترین دستگاه‌های لیزر حذف موهای زائد

در این مقاله به این سوال پاسخ دادیم که لیزر موهای زائد پا برای چه کسانی مناسب نیست؟ اگرچه لیزر موثرترین روش برای حذف موهای زائد محسوب می‌شود، اما بهتر است برخی افراد در سنین خاص یا در صورت ابتلا به عفونت‌های پوستی از لیزر استفاده نکنند. اگر در سنین سالمندی یا بلوغ هستید یا اگر از عارضه پوستی خاصی رنج می‌برید، بهتر است قبل از آغاز جلسات لیزر با پزشک متخصص مشورت کنید.

شرکت آفتاب فروزان آریا، بهترین دستگاه‌های لیزر تخصصی موهای زائد را برای کلینیک‌های زیبایی فراهم می‌کند تا با استفاده از این دستگاه‌ها، بهترین نتیجه برای کاربران حاصل شود. کلینیک‌های پوست، مو و زیبایی برای تهیه دستگاه‌های لیزر مورد‌نیاز مراکز خود می‌توانند به سایت afateb.com مراجعه کنند یا با شماره 02188107070 تماس بگیرند تا از کارشناسان آفا برای خرید مناسب‌ترین دستگاه‌ لیزر تخصصی، مشاوره دریافت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج