۱۲۷۲۰۳۱
۵۰۴۷
۵۰۴۷
پ

می‌گویند چرا زودتر از دستاوردهای نظام نگفتید!

هم‌زمان با ظهور نسل جدید کنسول‌های بازی مانند «پلی استیشن ۵» و «ایکس باکس سری ایکس/اس» که قابلیت‌های سخت‌افزاری فوق‌العاده‌ای برای بازی‌های ویدیویی دارند، دنیای بازی‌های کامپیوتری هم با وجود سخت‌افزارهای جدید (مانند کارت گرافیک) در چند سال گذشته پیشرفت بسیار زیادی کرده است. درنتیجه بازی‌های بسیار زیادی برای کامپیوتر منتشر شده‌اند. در این مطلب از دیجیاتو به معرفی «بهترین بازی های کامپیوتر» خواهیم پرداخت.

فارس: سردار شریف با بیان اینکه در گذشته تمامی کشورهای غربی، منافقین و تمامی گروهک‌های تروریستی برای نابودی جمهوری اسلامی متحد شده بودند، گفت: امروزه تمام امورات جمهوری اسلامی توسط جوانان این مرزوبوم انجام می‌شود، لذا دعوا سر استقلال کشور است نه حجاب، مسؤولان باید این را برای مردم و جوانان تبیین کنند زیرا در این صورت برخی‌ها در تحلیل دچار اشتباه نشده و اعلام بیزاری از استکبار و اغتشاشگران می‌کردند.

به گفته سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گروهک منافقین که ۱۷ هزار نفر را در کشور ترور کرده و در دروان دفاع مقدس در آغوش صدام بود اکنون ادعای حقوق بشری داشته و دلشان هوای ایران را کرده و حتی رئیس جمهور برای ایران معرفی می‌کنند!

شریف یکی از دلایل تعطیلی برخی از صنوف در کردستان را ترس کسبه از عده‌ای تروریست دانست و بیان کرد: گروهک‌های تروریستی در کردستان بسیار بی‌رحم بوده و به بدترین شکل مردم را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند لذا یکی از یکی از دلایل تعطیلی صنوف در کردستان نه اعتراض بلکه ترس از این گروهک‌ها است.

وی با بیان اینکه تمامی استکبار با گروهک‌های تروریستی برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی متحد شدند، تصریح کرد: ایرانی که آمریکایی‌ها آزاد کنند در آن کرامت مردم، آزادگی، استقلال معنا نداشته و چیزی جز نابودی در پی ندارد زیرا آلمان که سلاح‌های شیمیایی به رژیم بعث عراق تحویل می‌داد با یک ورزشکار پرخاشگر دیدار می‌کند که بگوید ما حامی ملت ایران هستیم که جای تعجب دارد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فضای مجازی را سلاحی برای تأثیرگذاری دشمن بر روی ذهن ملت ایران دانست و گفت: فضای مجازی ابزار دشمن شده و اجازه نمی‌دهد ذهن ما با واقعیت رو به رو شود، چیزی که در فضای مجازی می‌گویند مشکل جمهوری اسلامی نیست بلکه مواردی است که دشمن از آن ضربه خورده است، لیکن خدا به حال ملت ما رحم کند که این چنین افرادی که دستشان به خون ملت ایران آلوده است می‌خواهند در کشور انقلاب کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اغتشاشگران فرزندان ما هستند که فریب خوردند به طوری که با نیم ساعت صحبت، از ما گله‌مند می‌شوند که چرا برای ما زودتر دستاورد نظام را معرفی نکردید، افزود: قدرت را باید طوری اعمال کرد که دشمن لبخند نزده و شاد نشود به این دلیل به بسیجیان و مدافعین امنیت اجازه شلیک داده نشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج