adexo3
۱۲۷۲۳۵۰
۱۲۴۸۶
۱۲۴۸۶
پ

قانون جدید برای فست‌‌فودها خبرساز شد

غذاخوری‌ها و فست فودهای زنجیره‌ای در فرانسه با نزدیک شدن به آخرین مهلت حذف استفاده از کارد و چنگال یک‌بار مصرف، برای اصلاح شیوه‌های خود رقابت می‌کنند.

عصر ایران: غذاخوری‌ها و فست فودهای زنجیره‌ای در فرانسه با نزدیک شدن به آخرین مهلت حذف استفاده از کارد و چنگال یک‌بار مصرف، برای اصلاح شیوه‌های خود رقابت می‌کنند.

قانون جدید برای فست‌‌فودها خبرساز شد

از اول ژانویه ۲۰۲۳ (یکشنبه آینده)، همه غذاخوری‌ها باید از کارد و چنگال‌های قابل استفاده مجدد به مشتریان خدمات ارائه کنند، چیزی که سازمان‌های محیط زیستی فرانسوی آن را «تغییر پارادایم» برای این بخش می‌نامند.

قانون جدید به این معنی است که غذاهایی مانند همبرگر و ساندویچ را نمی‌توان در جعبه سرو کرد. با این حال، آنها را می‌توان در کاغذ پیچیده کرد.

سایر غذاها مانند چیپس، ناگت، پیتزا، کیک، بستنی و نوشیدنی‌ها با قاشق، کارد و چنگال قابل استفاده مجدد سرو خواهند شد که مانند رستوران‌های معمولی باید در دمای ۶۰ درجه سانتیگراد شسته شوند.

حدود ۳۰ هزار فروشگاه فست‌فود در فرانسه وجود دارد. اینها تقریباً ۶ میلیارد وعده غذایی در سال سرو و مجموعا حدود ۱۸۰ هزار تن زباله تولید می‌کنند. بر اساس گزارش‌ها، ۵۵ درصد از این زباله ها توسط افرادی که در آن غذا می‌خورند تولید می‌شود.

بیشتر رستوران‌های فست‌فود به شیشه‌های کلاسیک و بادوام یا چینی‌هایی که سال‌ها عمر می‌کنند روی نمی‌آورند، آنها پلاستیک سخت را انتخاب می‌کنند که این نگرانی‌هایی در مورد تجزیه آن وجود دارد.

قوانین جدید می‌گوید که هر رستورانی با بیش از ۲۰ صندلی، باید غذا را با فنجان‌ها، لیوان‌ها، کاردها و چنگال‌های قابل استفاده مجدد و قابل شستشو سرو کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج