۱۲۷۲۸۶۵
۲۱۳۱۲
۲۱۳۱۲
پ

محتوای حمایت شده

بهترین دکتر لیفت شقیقه در تهران

بهترین دکتر لیفت شقیقه در تهران باید دارای ویژگی‌هایی باشد که علاوه بر زیبایی، سلامت شما را نیز تضمین کند.برای آشنایی با ویژگی‌های بهترین دکتر لیفت شقیقه در ادامه با ما همراه باشید.

از آن جایی که این روزها خیلی از خانم های جوان و میانسال به منظور زیبایی بیشتر ابرو های خود به دنبال بهترین دکتر لیفت شقیقه هستند، در این مجال می خواهیم به معرفی یکی از این پزشک های شریف و با تجربه بپردازیم.

لیفت شقیقه فرایندی است که به‌ منظور بالا بردن دم ابروها و زیباتر کردن حالت آن ‌ها انجام می ‌شود. با این کار می‌ توانید به چشم‌ ها و ابرو های خود فرم ببخشید و جذابیت آن ‌ها را دو برابر کنید. در واقع با استفاده از لیفت شقیقه چشم ‌های شما درشت‌ تر به نظر می رسد و فاصله آن ‌ها با ابروها نیز از تناسب  بیشتری برخوردار خواهد شد.

حتی جالب است بدانید که با عمل لیفت شقیقه می‌توان چروک‌ های پنجه کلاغی گوشه چشم را نیز از بین برد و فرم چشم‌ ها را زیباتر کرد. چین و چروک ‌های پنجه کلاغی همان چین ‌های ریز اطراف چشم است که باعث می ‌شود چشم‌ ها فرم طبیعی نداشته باشند و ریزتر به نظر بیابند. بنابراین افرادی که از وجود این نوع چروک ‌ها در چهره خود ناراضی هستند، می‌توانند با لیفت شقیقه آن‌ ها را از صورت خود بردارند.

بهترین دکتر لیفت شقیقه در تهران

برای مشاهده نمونه جراحی‌ها بدون نیاز به فیلترشکن کلیک کنید.

برای مشاوره با دکتر عطالله حیدری همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۲۰۳۴۷۵۴۵۴

۰۹۲۰۳۳۰۹۳۰۷

با توضیحات بالا می ‌توان گفت که لیفت شقیقه تنها عملی برای زیباتر کردن خانم های جوان ‌ها نیست. بلکه افرادی که از چین و چروک ‌های ایجاد شده در گوشه ‌های چشم خود ناراضی هستند و یا افزایش سن باعث افتادگی ابرو های آن‌ ها شده است نیز می ‌توانند این راه حل را به ‌عنوان گزینه ‌ای مناسب و کم دردسر برای جوان سازی پوست خود در نظر بگیرند.

حالا برای این دسته از افراد این سوال پیش می آید که چگونه می توانم بهترین دکتر لیفت شقیقه را پیدا کنم؟ یا کدام کلینیک بهترین دکتر لیفت شقیقه را دارد؟

قیمت بهترین دکتر لیفت شقیقه

جالب است بدانید که برای انجام لیفت شقیقه می ‌توان هم از روش ‌های جراحی و هم از روش های بدون جراحی استفاده کرد. این روش‌ ها معمولاً ماندگاری مناسبی دارند و نتایج رضایت ‌بخشی را برای فرد ایجاد می ‌کنند. روش‌ های بدون جراحی عمدتاً نیازی به دوره نقاهت نداشته و شما بلافاصله پس از لیفت می ‌توانید فعالیت ‌های روزانه خود را دنبال کنید.

ضمن این که در این روش ‌ها نتایج بلافاصله پس از اتمام عمل مشخص می شود. البته هم در روش ‌های بدون جراحی و هم در شیوه جراحی باید مدتی صبر کنید تا عوارض به ‌طور کامل برطرف گردد. پس از گذشت آن زمان می ‌توانید از نتایج جذاب و فعالیت بهترین دکتر لیفت شقیقه در چهره خود لذت ببرید.

بهترین دکتر لیفت شقیقه در تهران

قیمت بهترین دکتر لیفت شقیقه بسته به نوع لیفت که با نخ انجام شود و یا با پلکسر، یا به وسیله عمل جراحی تفاوت پیدا می کند. در روش غیر جراحی لیفت شقیقه با نخ، از نخ‌ های PDO استفاده می ‌شود. این نخ‌ ها از انواع نخ‌ های بخیه قابل‌جذب هستند که پس از حدود 2 یا 3 سال جذب پوست می ‌شوند. بنابراین می توان گفت که اثرات لیفت شقیقه با نخ بین 2 تا 3 سال ماندگار خواهد بود.

بهترین دکتر لیفت شقیقه در تهران

 در این روش پزشک در جلسات مشاوره محل‌های ورود و خروج نخ را به‌ طور دقیق مشخص می‌ کند. پس از آن در روز تعیین شده برای انجام لیفت، ناحیه عمل با استفاده از کرم ‌های بی‌ حسی موضعی کاملاً بی‌ حس می ‌شود. پس از انجام بی ‌حسی پزشک نخ‌ ها را با استفاده از سوزن‌ های ظریف و باریکی وارد پوست شما کرده و آن ‌ها را به ‌آرامی به سمت بالا می‌کشد. پس از آن سوزن از محل مشخص شده خارج می‌ شود.

معرفی بهترین دکتر لیفت شقیقه

در روش لیفت شقیقه با نخ زخم‌ ها معمولاً تا چند روز قابل تشخیص است. بنابراین بهتر است یک الی دو روز از منزل خارج نشوید تا اثرات زخم ‌ها به‌ صورت کامل برطرف شود. البته اگر شاغل هستید و نمی ‌توانید مرخصی بگیرید، رفتن به محل کار بلافاصله پس از لیفت شقیقه با نخ هیچ مشکلی برای شما ایجاد نمی کند.

در روش لیفت شقیقه با پلکسر که با استفاده از دستگاه پلاسما جت انجام می‌ شود، حرارت مشخصی به بافت پوست وارد شده و پوست از حالت جامد به گاز تبدیل می ‌شود. این موضوع باعث بالا رفتن پوست شده و چین و چروک‌ ها را بر طرف می‌ سازد. البته اگر این روش توسط بهترین دکتر لیفت شقیقه انجام شود، اصلاً دردناک یا سوزنده نخواهد بود.

در این روش با استفاده از دستگاه پلاسما جت نقاط ریزی در پوست ایجاد شده و لایه سطحی پوست سوزانده می ‌شود. خوشبختانه باید بدانید که پس از لیفت شقیقه با پلکسر جای هیچ زخمی روی صورت شما باقی نمی‌ ماند و نتایج لیفت با این روش حدود یک هفته پس از عمل قابل مشاهده است.

معمولاً لیفت شقیقه با پلکسر در طی یک جلسه تکمیل نمی‌ شود. پزشک برای اثرگذاری بیشتر، بسته به میزان افتادگی و نوع پوست بیمار ۳ الی ۴ جلسه را برای او تجویز می‌ کند. این جلسات معمولاً با فاصله ‌های یک الی دو ماهه قابل انجام هستند و تکرار جلسات شما را به هیچ وجه اذیت نمی کند. نکته بسیار قابل توجه آن است که نتایج لیفت با پلکسر در حدود ۵ سال باقی می‌ ماند.

بهترین دکتر لیفت شقیقه در تهران

بهترین دکتر لیفت شقیقه به راحتی می تواند تشخیص دهد که وضعیت چهره شما با کدام یک از این انواع لیفت شقیقه زیباتر می شود و کدام یک می تواند بهترین گزینه برای ابرو ها و شقیقه شما باشد.

کلینیک بهترین دکتر لیفت شقیقه

همان طور که در فضای اینترنت مشاهده می کنید، امروزه مراکز درمانی و زیبایی زیادی اقدام به لیفت شقیقه می کنند. اما تشخیص بهترین دکتر لیفت شقیقه بر عهده خود شما است. البته تشخیص آن کار چندان پیچیده ای نیست. بلکه با پرس و جو از افرادی که قبلاً این عمل را انجام داده اند و با جستجوی سوابق کاری آن کلینیک و پزشک زیبایی فعال در آن مرکز می توان به راحتی به آن پی برد.

ناگفته نماند که رایج ‌ترین عوارض لیفت شقیقه در هر کدام از روش ‌های بالا عبارت است از تورم، قرمزی، التهاب و کبودی. خوشبختانه این علائم در مدت کوتاهی پس از لیفت برطرف می شوند و در طولانی ‌ترین حالت علائم تا دو هفته پس از جراحی وجود دارند.

ممکن است در مواردی کبودی ‌های جزئی تا دو ماه پس از عمل جراحی لیفت شقیقه نیز دیده شوند. همچنین ممکن است تا چند ساعت یا یکی دو روز پس از لیفت در شقیقه‌ های خود احساس بی‌ حسی داشته باشید که موقتی است و با برطرف شدن اثر داروی بی‌حسی رفع می شود.

در مواردی ممکن است محل‌ های برش جراحی یا ورود و خروج نخ ‌ها کمی خارش داشته باشند. این خارش معمولاً قابل ‌تحمل است. اما اگر از حد تحمل شما خارج شد، حتماً برای دریافت پماد ضد خارش به پزشک خود مراجعه کنید. عوارض جانبی شدیدتر لیفت شقیقه ممکن است سردرد یا سرگیجه باشد که در صورت مشاهده بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

بهترین دکتر لیفت شقیقه در تهران

جمع بندی

لیفت شقیقه فرایندی است که به‌ منظور بالا بردن دم ابروها و زیباتر کردن حالت آن ‌ها انجام می ‌شود. با این کار می‌ توانید به چشم‌ ها و ابرو های خود فرم ببخشید و جذابیت آن ‌ها را دو برابر کنید. در واقع با استفاده از لیفت شقیقه چشم ‌های شما درشت‌ تر به نظر می رسد و فاصله آن ‌ها با ابروها نیز از تناسب  بیشتری برخوردار خواهد شد.

حتی جالب است بدانید که با عمل لیفت شقیقه می‌توان چروک‌ های پنجه کلاغی گوشه چشم را نیز از بین برد و فرم چشم‌ ها را زیباتر کرد. چین و چروک ‌های پنجه کلاغی همان چین ‌های ریز اطراف چشم است که باعث می ‌شود چشم‌ ها فرم طبیعی نداشته باشند و ریزتر به نظر بیابند. بنابراین افرادی که از وجود این نوع چروک ‌ها در چهره خود ناراضی هستند، می‌ توانند با لیفت شقیقه آن‌ ها را از صورت خود بردارند.

قابل ذکر است که قیمت بهترین دکتر لیفت شقیقه بسته به نوع لیفت که با نخ انجام شود و یا با پلکسر، یا به وسیله عمل جراحی تفاوت پیدا می کند.

 

بهترین دکتر لیفت شقیقه در تهرانبهترین دکتر لیفت شقیقه در تهرانبهترین دکتر لیفت شقیقه در تهرانبهترین دکتر لیفت شقیقه در تهران

دکتر عطاالله حیدری - فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

  • جراحی زیبایی شکم (ابدومینوپلاستی و لیپوساکشن)
  • ژنیکوماستی (جراحی سینه در آقایان)
  • جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی اولیه و ثانویه)
  • جراحی زیبایی پستان (ماموپلاستی، پروتز پستان، تزریق چربی به پستان)
  • پیکرتراشی و لیپوساکشن نواحی مختلف بدن
  • جراحی افتادگی پلک (پتوز)

برای مشاوره و قیمت کلیک کنید.

بهترین دکتر لیفت شقیقه در تهران

همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۲۰۳۴۷۵۴۵۴

۰۹۲۰۳۳۰۹۳۰۷

ولیعصر

۰۲۱-۸۶۰۸۱۷۶۹

برای مشاهده نمونه جراحی‌ها بدون نیاز به فیلترشکن کلیک کنید.

بهترین دکتر لیفت شقیقه در تهران

نمونه‌های جراحی لاغری دکتر عطاالله حیدری را از اینستاگرام ببینید.

@drataheidari.facelift

بهترین دکتر لیفت شقیقه در تهران

https://dr-heidari.ir/

بهترین دکتر لیفت شقیقه در تهران

آدرس 1: خیابان ولیعصر، نرسیده به  توانیر، نبش بلوار بخشندگان، ساختمان مدیکوسنتر، طبقه سوم، واحد 304

آدرس 2: محدوده زعفرانیه

سوالات متداول

آیا بعد از جراحی لیفت شقیقه می توان حمام کرد؟

باید تا تمام شدن دوره نقاهت از تماس آب با محل جراحی جلوگیری کنید.

جراحی لیفت شقیقه در چه سنی مناسب است؟

معمولا افراد بالای 40 تا 50 سال برای این روش کاندید مناسبی هستند چرا که دچار افتادگی پوست شده اند.

ماندگاری جراحی چقدر است؟

این روش نسبت به روش های دیگر ماندگارتر است.

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج