adexo3
۱۲۷۳۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

پایان "انتهای خیابان هشتم" در سینما

جمال ساداتیان، تهیه‌کننده سینما از اکران عمومی "انتهای خیابان هشتم" ساخته علیرضا امینی در گروه سینمایی عصر جدید خبر داد.

جمال ساداتیان، تهیه‌کننده سینما از اکران عمومی "انتهای خیابان هشتم" ساخته علیرضا امینی در گروه سینمایی عصر جدید خبر داد.

سید جمال ساداتیان در این باره گفت: "انتهای خیابان هشتم" بعد از فیلم "اسب حیوان نجیبی است" در گروه سینمایی عصر جدید اکران عمومی می‌شود. با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این فیلم اوایل دی ماه به روی پرده می‌رود.

وی افزود: همچنان منتظر گرفتن پروانه ساخت "بدنامی مهری" به کارگردانی ابراهیم مختاری هستیم. رایزنی‌هایی انجام دادیم و امیدوارم به زودی این مجوز صادر شود. با وجود وقفه‌ای که در گرفتن پروانه به وجود آمد ما بازیگران را از دست دادیم و بعد از گرفتن مجوز دوباره باید پیش تولید را آغاز کنیم و با بازیگران وارد مذاکره شویم. این فیلم به جشنواره فجر امسال نمی‌رسد.

پایان  "انتهای خیابان هشتم" در سینما

در خلاصه داستان "انتهای خیابان هشتم"آمده است: نیلوفر و خانواده‌اش باید ظرف سه روز مبلغ سنگینی را جور کنند، اما هرچه زمان می‌گذرد، نیلوفر متوجه می‌شود که سرنوشت دیگری پیش روی اوست. در این بین اتفاقاتی می‌افتد و...

ترانه علیدوستی، صابر ابر، حامد بهداد، محمدرضا غفاری، مهدی ماهانی، بیتا بیگی، خسرو شهراز، احسان عیوض‌نژاد، اولدوز منصور، رضا دهقانی‌سامانی، محمد همایون‌‌پور و الهه حصاری بازیگران این فیلم هستند.

پیش از این برای فیلم "بدنامی مهری" حضور لیلا حاتمی، شهاب حسینی، صابر ابر و آناهیتا افشار قطعی شده بود. این فیلم درباره زندگی یک زن است که پس از جدایی با همسرش برای او اتفاقاتی می‌افتد. مختاری برای نگارش فیلمنامه این فیلم از مشاوره دو نفر از اساتید دانشگاه بهره می‌گیرد.

ابراهیم مختاری که بیشتر به عنوان مستندساز شناخته شده، فیلم سینمایی "زینت" را سال ۷۲ ساخت.

منبع: مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

پایان  "انتهای خیابان هشتم" در سینما


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج