جاباما
۱۲۷۴۹۳۱
۲۹۰۷۰
۲۹۰۷۰
پ

دلار دو کانال عقب رفت

عملکرد یک هفته گذشته بازار ارز، از ریزش بیش از ۲ هزار تومانی قیمت دلار حکایت دارد؛ به طوری که هر دلار آمریکا از کانال ۴۱ هزار تومان به کانال ۳۹ هزار تومان پایین آمد.

خبرآنلاین: عملکرد یک هفته گذشته بازار ارز، از ریزش بیش از ۲ هزار تومانی قیمت دلار حکایت دارد؛ به طوری که هر دلار آمریکا از کانال ۴۱ هزار تومان به کانال ۳۹ هزار تومان پایین آمد.

 در حال حاضر هر دلار آمریکا در بازار تهران ۳۹ هزار و ۴۸۳ تومان قیمت داشت و این در حالی است که یک هفته قبل در بازار ۴۱ هزار و ۶۱۵ قیمت داشت.

بنا به این گزارش، روند ریزش قیمت دلار در هفته گذشته به‌گونه‌ای بود که دلار تا کانال ۳۸ هزار تومان هم پایین آمد و به حدود ۳۸ هزار تومان و ۷۵۹ تومان رسید، اما نتوانست در این کانال بیشتر از یک روز جا خوش کند و دوباره به کانال بالاتر رفت.

.

دلار دو کانال عقب رفت

اما کاهش حدود ۲ هزار و ۱۳۲ تومانی (۵.۱) قیمت دلار در هفته گذشته در حالی است که همچنان دلار ۳۹ هزار و ۴۸۳ تومانی بازار، ۳ هزار و ۵۸۶ تومان بالاتر از یک ماه قبل است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت دلار در طول یک ماه گذشته در حدود ۹.۹ درصد گران شده است. هر دلار آمریکا یک ماه قبل ۳۵ هزار و ۹۳۰ تومان بود.

گزارش‌های میدانی از روز پنج‌شنبه، آخرین روز معاملات بازار حاکی از آن است که بازار روز خلوتی را سپری می‌کرده که البته به نظر می‌رسد بارش برف و باران در این روز، در خلوتی بازار بی‌تاثیر نبوده است. با این وجود، فعالان بازار درباره این‌که قیمت‌ها در بازار ارز در هفته آینده افزایشی خواهد بود یا کاهشی، حرفی نمی‌زدند.

با این وجود، برخی از فعالان معتقدند با تثبیت دلار در یک محدوده خاص، بسیاری از معامله‌گران با زیان روبه‌رو می‌شوند و به این ترتیب، از بازار خارج و به سمت بازارهای دیگری می‌روند.

بر همین اساس، فعالان بازار ترجیح داده‌اند که خرید و فروش خود را به روزهای بعد موکول کنند تا بلکه قدرت بازارساز تا حدی برای آن‌ها آشکار شده باشد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج