۱۲۷۵۰۸۵
۳۲۵۱
۳۲۵۱
پ

تصویر نیکلاس کیج را در نقش دراکولا ببینید!

تریلری از فیلم Renfield منتشر شده که در آن نیکلاس کیج، بازیگر و فیلمساز مشهور آمریکایی، در نقش یک دراکولا ظاهر شده.

گجت نیوز: تریلری از فیلم Renfield منتشر شده که در آن نیکلاس کیج، بازیگر و فیلمساز مشهور آمریکایی، در نقش یک دراکولا ظاهر شده.

تصویر نیکلاس کیج را در نقش دراکولا ببینید!

تریلری که از فیلم رنفیلد – Renfield منتشر شده، کنجکاوی سینمادوستان را درمورد شخصیت نیکلاس کیج برانگیخته. در این فیلم کیج نقش کنت دراکولا یا همان خون‌آشام را بازی می‌کند. بجز سکانس پایانی تریلر و چند عکس منتشر شده از دراکولا، اطلاعات دیگری درمورد این شخصیت و نحوه ایفای نقش نیکلاس کیج بعنوان یک خون‌آشام را در دست نداریم.

اما شخصیت اصلی فیلم، رنفیلد (با بازی نیکلاس هولت) است که نقش دست راست دراکولا را بازی می‌کند. رنفیلد با فداکاری تمام به دراکولا خدمت می‌کند تا جایی که از دست کارهای شرورانه او به ستوه می‌آید. و این موضوع زمانی اوج می‌گیرد که رنفیلد با افسر پلیسی آشنا می‌شود و احساسی که بین این دو نفر شکل می‌گیرد باعث می‌شود رنفیلد دیدگاه خود نسبت به زندگی و تمایلش برای ادامه کمک به دراکولا را ارزیابی کند.

گفته شده شخصیت رنفیلد بعنوان یک زندانی هذیانی در دیوانه خانه‌ای به تصویر کشیده شده که موجودات زنده را می‌خورد زیرا معتقد است خون آنها او را جاودانه می‌کند. با این حال تمام این کارهای دیوانه‌وار نتیجه تاثیرات دراکولا روی رنفیلد بوده.

کارگردانی رنفیلد بر عهده کریس مک‌کی است که پیش‌تر کارگردانی لگو بتمن و دنباله آن را بر عهده داشت و سامانتا نیسنبویم در کنار تاد لوئیس، تهیه‌کننده اجرایی این فیلم است. فیلمنامه بر اساس ایده‌ای از رابرت کرکمن، یکی از خالقان کتاب کمیک مردگان متحرک و نویسنده ریک و مورتی رایان ریدلی، نوشته شده است.

کیج در مصاحبه‌ای با ورایتی در دسامبر 2021 گفت:« یکی از چیزهایی که این فیلم را فوق‌العاده می‌کند، لحن کمدی آن است. و وقتی کمدی با ترس ترکیب شود، یک شاهکار خواهیم داشت.» نیکلاس هولت همچنین قرار است در ریمیک فیلم نوسفراتو – Nosferatu به کارگردانی رابرت اگرز ایفای نقش کند. این فیلم نیز ژانری همانند رنفیلد دارد و اقتباسی غیررسمی از رمان دراکولای استوکر است.

رنفیلد در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ (۱۴ آپریل) در سینماها اکران خواهد شد و از بازیگران آن می‌توان به بن شوارتز، آدریان مارتینز، ربکا کوئینسی و زهره آغداشلو اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج