اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۳۸۴۹۶
۳۴۳
۳۴۳
پ

جمله تاثیرگذار مورینیو بعد از باخت

رم بعد از کسب دو پیروزی در دو هفته اول سری آ در هفته سوم به مصاف یوونتوس رفت و ۱-۱ متوقف شد. جالوروسی نیمه اول را با شکست ۱-۰ به پایان برد و در نیمه دوم موفق شد کار را به تساوی بکشاند.

ورزش سه: ژوزه مورینیو، سرمربی رم، از عملکرد بازیکنانش در نیمه اول و اشتباه‌های زیاد بازیکنان جالوروسی در این نیمه به‌شدت عصبانی بود و در مصاحبه مطبوعاتی بعد از بازی انتقادهایی تند به بازیکنانش وارد کرد. او تا جایی پیش رفت که گفت از اینکه مربی چنین تیمی است خجالت‌زده است.

جمله تاثیرگذار مورینیو بعد از باخت

مورینیو در مصاحبه مطبوعاتی بعد از بازی گفت:" از اینکه مربی این تیم هستم خجالت می‌کشم. مشکل ما تاکتیکی نیست بلکه ذهنی است. با این ذهنیت نمی‌توانیم موفق بشویم. من روی نیمکت نشسته بودم و دعا دعا می‌کردم نیمه اول با همان نتیجه 1-0 به پایان برسد. به بازیکنانم گفتم خوش‌شانس بودیم و گر نه بازی می‌توانست در همان نیمه اول تمام شود طوری که در نیمه دوم کاری از دست‌مان برنیاید.

متاسفانه نیمکت ما مهره‌های تهاجمی معدودی دارد. ما زانیولو، واینالدوم و چند بازیکن دیگر را در اختیار نداشتیم. نوع بازی ما در نیمه دوم پرریسک بود. البته در نیمه دوم شایستگی پیروزی 1-0 را داشتیم ولی نمی‌خواهم بگویم تساوی حق ما بود. چون اگر بگویم حق به حقدار رسید بازیکنان فکر می‌کنند از آنها تعریف کرده‌ام؛ در صورتی‌که حق آنها این نیست که به‌خاطر این بازی تقدیر شوند.

در نیمه اول 10 بار اشتباه کردیم و این خیلی بد است. یوونتوس از نظر تاکتیکی خیلی قوی است و ما در نیمه دوم مقابل آنها خوب کار کردیم. بازی در خانه یووه دشوار است و این امتیاز برای ما امتیاز مهمی است".

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج