۱۲۷۵۳۷۱
۲۴۲۹
۲۴۲۹
پ

بهترین روش لیفت گردن چیست؟

بهترین روش لیفت گردن روشی برای رفع چین و چروک‌های گردن است که برای جوانسازی و زیبایی بیشتر انجام می‌شود.

بهترین روش لیفت گردن می تواند یک راه حل مناسب برای آن دسته از افرادی باشد که از چین و چروک ایجاد شده در این قسمت رنج می برند.

داشتن پوستی سالم و زیبا و یک اندام مناسب چیزی نیست که خانم ها و یا آقایان بتوانند به راحتی از کنار آن بگذرند و البته این موضوع  در میان خانم‌ ها از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد.

اما در حالت کلی باید بیان کنیم که اهمیت به پوست و زیبایی به هیچ عنوان جنسیت و سن و سال را دربر نخواهد گرفت. داشتن گردن زیبا و بدون هرگونه افتادگی و چین و چروک می تواند یکی از خواسته ‌های مهم در افراد باشد. البته باید این واقعیت را قبول کنید که با افزایش سن، پوست قسمت های مختلف بدن علی الخصوص صورت و گردن دچار افتادگی خواهد شد. این امکان فراهم است برای حفظ زیبایی و به تاخیر انداختن روند پیری پوست از کرم های مختلف مرطوب کننده، ضد آفتاب، ماسک و روغن گیاهی و ورزش و یوگا و غیره استفاده نمایید.

 بهترین روش لیفت گردن چیست؟

اما در نهایت به دلیل بالا رفتن سن، پوست قابلیت کشسانی خود را از دست می‌ دهد و افتادگی برای شما رخ می دهد. لیفت گردن به عنوان یکی از روش های قابل توجهی است که به کمک آن می توانید زیبایی اولیه خود را به دست آورید. پیشنهاد می دهیم که در ادامه برای اطلاع بیشتر از بهترین روش لیفت گردن با ما همراه باشید.

منظور از لیفت گردن چیست؟

یکی از روش های فوق العاده کاربردی سریع و آسان که می تواند نقش بسیار مهمی در جوانسازی و زیبایی افراد به دنبال داشته باشد لیفت گردن است که می ‌توانید این کار را در کنار کشیدن پوست نیز انجام دهید.

چنانچه پس از یک رژیم غذایی یا هر دلیل دیگری دچار کاهش وزن شدید، طبیعی است که پوست گردن یک حالت شل و افتاده به خود بگیرد یا همانطور که در مطلب فوق بیان کردیم به دلیل بالا رفتن سن پوست قابلیت کشسانی خود را از دست خواهد داد و در نهایت افتادگی پوست را در پی خواهد داشت. این امکان فراهم است با بهترین روش لیفت گردن پوست اضافی آن را به طور کامل برداشته و با کشیدن پوست باقیمانده باعث از بین رفتن چروک ها در این قسمت شوید.

لازم به ذکر است بیان کنیم انجام لیفت گردن ماندگاری بالایی دارد و به عنوان موثرترین روش جهت لیفت و جوانسازی پوست گردن در نظر گرفته شده است.

بهترین روش لیفت گردن با کمترین مشکل و دشواری برای تمامی افراد قابل انجام است و با توجه به یک سری موارد مانند اندازه چروک، میزان افتادگی پوست و بافت های چربی آن عمل لیفت برای شما انجام خواهد شد. با استفاده از روش لیپوماتیک نیز این روش قابل انجام است. افراد جوانی که پوست آن ها هنوز قابلیت کشسانی خود را حفظ کرده و تنها بافت چربی اضافه در ناحیه گردن دارند، لیپوماتیک می ‌تواند نتیجه مثبتی در جهت کاهش چربی و لاغری گردن به دنبال داشته باشد.

 بهترین روش لیفت گردن چیست؟

در روش لیفت پوست گردن تمامی پوست اضافی و بافت ‌های چربی اضافه موجود در این ناحیه برداشته می شود. شما می توانید این روش را با سایر روش ‌های جوان‌ سازی دیگر مانند لیفت صورت و پیشانی انجام دهید و در نهایت خواهید دید که نتیجه آن بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

کاندید های مناسب برای انجام بهترین روش لیفت گردن چه افرادی هستند؟

همانطور که شما هم به‌ خوبی می‌ دانید انجام هرگونه عمل زیبایی کاندیدای مخصوص به خود را دارد که این مورد شامل بهترین روش لیفت گردن نیز خواهد شد. با توجه به این موارد باید بیان کنیم افراد بین ۳۰ تا ۷۰ سال که دارای مشکلات زیر می باشد امکان انجام لیفت گردن برای آن ها وجود دارد.

  • برخورداری از بافت های اضافی چربی موجود در زیر چانه که معمولاً به نام غبغب شناخته می شود.
  • وجود هرگونه چربی های اضافه موجود در زیر پوست گردن
  • در صورتی که فرد دچار چروک و شل شدگی و افتادگی پوست در ناحیه گردن شده باشد.
  • چنانچه پوست گردن شما دچار آسیب هایی مانند زیاد قرار گرفتن در مقابل تابش نور خورشید شده باشد می توانید برای لیفت گردن اقدام کنید.
  • چنانچه دچار کاهش وزن شدید که باعث افتادگی پوست در این ناحیه شد روش لیفت گردن برای شما مناسب است‌.
  • آن دسته از افرادی که با اضافه وزن زیادی رو به رو بوده اند امکان لیفت گردن برای آن ها وجود دارد، چرا که افزایش وزن معمولاً بزرگ شدن گردن را به دنبال دارد و چنانچه فرد برای کم کردن وزن از رژیم غذایی استفاده کند طبیعی است که پوست گردن دچار افتادگی شود. همچنین این امکان وجود دارد که مقداری چربی اضافی زیر پوست گردن باقی بماند که پزشک سعی می کند در ابتدا آن را با استفاده از روش لیپوماتیک بردارد.

بهترین روش لیفت گردن چیست؟

در ابتدا لازم است بیان کنیم که لیفت گردن روش آن چنان پیچیده و سختی نیست و حداقل زمانی که به آن اختصاص داده می شود دو تا سه ساعت است. با در نظر گرفتن این موضوع که شما قصد دارید به کدام کلینیک برای لیفت گردن مراجعه کنید ممکن است عمل را با استفاده از بی حسی موضعی یا حتی بیهوشی عمومی انجام دهند که انتخاب روش توسط جراح به وضعیت عمومی، سلامت بدن فرد و میزان ایجاد استرس در بدن بستگی دارد.

در حالت کلی بهترین روش لیفت گردن شامل لیپوماتیک و جراحی می شود که معمولاً از روش لیپوماتیک برای افراد جوان و جراحی برای آن دسته از افرادی که دارای سن بالا می باشند استفاده خواهد شد.

 بهترین روش لیفت گردن چیست؟

در روش لیپوماتیک یکسری سوراخ های ریز را در گردن ایجاد خواهند کرد و از این طریق چربی های اضافی موجود را بیرون می کشند و پس از آن به کمک گن های طبی پوست گردن همانند حالت اولیه در جای خود محکم و سفت می شود و در روش جراحی یک سری برش ها را روی پوست گردن ایجاد می کنند که از این طریق تمامی بافت های اضافی چربی و همچنین اگر نیاز باشد ماهیچه های اضافی را بر می دارند سپس پوست گردن را می کشند.

تکنیک های مختلف دیگری نیز برای لیفت گردن وجود دارد که در ادامه از آن ها نام می بریم.

  • لیپوساکشن که از آن برای برداشتن چربی های اضافه موجود در قسمت های مختلف گردن استفاده خواهد شد.
  • سرویکوپلاستی که معمولاً نقش آن جهت برداشتن پوست اضافه گردن و همچنین ثابت ماندن بافت قسمت مورد نظر است.
  • پلاتیسماپلاستی که انجام آن دو حالت دارد یا عضلات گردن را به طور کامل بر می دارند یا سفت خواهد شد و نتیجه به دست آمده از این روش لیفت گردن از بین رفتن تمامی و خطوط های موجود روی آن می باشد.

سخن پایانی

همانطور که ملاحظه کردید مطالب لازم در رابطه با بهترین روش لیفت گردن را برای شما توضیح دادیم، اما در پایان باید این نکته را بیان کنیم که شما برای انجام بهترین روش لیفت گردن اولویت ‌های خاصی را به همراه دارید که یکی از مهمترین آن ها انتخاب یک مرکز تخصصی و شناخته شده در این زمینه می باشد، پس فراموش نکنید که در صورت بی ‌توجهی به این مورد ممکن است پس از عمل دچار عارضه های بسیار سخت و دردآوری شوید که تحمل آن ها برای شما سخت است، پس برای داشتن یک عمل موفقیت آمیز حتماً در رابطه با کلینیک مورد نظر در تحقیقات لازم را انجام دهید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج