۱۲۷۵۷۳۵
۴۸۵۲۱
۴۸۵۲۱
پ

رپورتاژ آگهی

بهترین خمیر دندان‌های بازار برای سفید کردن دندان

یکی از مهم‌ترین اجزای صورت که تاثیر بسیاری در زیباتر به نظر رسیدن افراد دارد، دندان‌ها هستند. دندان‌های سفید و زیبا می‌توانند روی چهره افراد بسیار تاثیر بگذارند و به همین خاطر است که این روزها، افراد بسیاری برای داشتن دندان‌هایی درخشان، بسیار هزینه می‌کنند.

بهترین خمیر دندان‌های بازار برای سفید کردن دندان

یکی از مهم‌ترین اجزای صورت که تاثیر بسیاری در زیباتر به نظر رسیدن افراد دارد، دندان‌ها هستند. دندان‌های سفید و زیبا می‌توانند روی چهره افراد بسیار تاثیر بگذارند و به همین خاطر است که این روزها، افراد بسیاری برای داشتن دندان‌هایی درخشان، بسیار هزینه می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین کارهایی که این افراد برای دندان‌های خود انجام می‌دهند، خرید خمیر دندان‌های سفیدکننده است. بهترین خمیر دندان‌های سفیدکننده به سفید شدن دندان‌ها کمک می‌کنند و در عین حال مزایای بیشتری برای کمک به بهبود سلامت دهان و دندان دارند. بنابراین، هنگام انتخاب بهترین خمیر دندان سفیدکننده، چه ویژگی‌هایی برای شما بیشترین اهمیت را دارند؟

انتخاب بهترین خمیر دندان سفیدکننده

برخی از خمیر دندان‌های سفیدکننده، علاوه بر خاصیت سفیدکنندگی‌ای که دارند، به پیشگیری از مشکلات بهداشت دهان و دندان کمک می‌کنند. این مشکلات می‌توانند موارد زیر باشند:

  • ضد میکروبی: خمیردندان‌های سفیدکننده با خاصیت ضد میکروبی ممکن است حاوی فلوراید قلع باشند، که یک عامل ضد باکتری است و همچنین مزایایی برای جلوگیری از بروز پوسیدگی در دندان دارد.
  • کنترل تارتار: خمیر دندان‌های سفیدکننده که خاصیت کنترل تارتار را دارند، حاوی پیروفسفات هستند که به جلوگیری از تشکیل تارتار روی دندان‌ها کمک می‌کنند. فرمولاسیون پیشرفته این نوع خمیر دندان‌ها حاوی هگزامتافسفات سدیم است که به جلوگیری از تشکیل جرم و لکه بالای خط لثه کمک می‌کند.
  • حساسیت: خمیر دندان‌های سفیدکننده برای دندان‌های حساس معمولا حاوی ترکیبات مختلفی برای کمک به توقف دندان درد هستند، از جمله فلوراید قلع. اگر حساسیت دندان دارید، بهترین خمیر دندان‌های سفیدکننده ممکن است از ترکیبات متعددی برای سفید کردن در هنگام درمان حساسیت دندان در سطوح مختلف استفاده کند.

اما در ادامه بهترین خمیر دندان‌های سفیدکننده بازار را معرفی می‌کنیم که می‌توانید آنها را تهیه و دندان‌های خود را زیباتر و درخشان‌تر کنید.

خمیر دندان سفیدکننده میسویک

بهترین خمیر دندان‌های بازار برای سفید کردن دندان

برند میسویک از برندهای ایرانی باکیفیت و پرطرفدار است که در تولید انواع خمیر دندان، از بهترین مواد و تجهیزات استفاده می‌کند. یکی از محبوب‌ترین خمیر دندان‌های این برند که بیشترین کارایی را روی دندان‌ها دارد، خمیر دندان سفیدکننده میسویک است.

شعار برند میسویک این است که لبخندی زیبا به مصرف‌کنندگان هدیه می‌دهد. برای این منظور، این برند خمیر دندان‌های سفیدکننده خود را روانه بازار کرده که دارای خاصیت پاک‌کنندگی بسیار بالایی هستند و سفید کردن دندان‌ها را بدون هیچ‌گونه آسیبی به مینای دندان انجام می‌دهند. در واقع، از این خمیر دندان می‌توان برای محافظت از دندان‌ها و سفید کردن آنها به صورت همزمان، استفاده کرد.

خمیر دندان‌های سفیدکننده میسویک خاصیت سفیدکنندگی بسیار بالایی دارند و این کار را در کمتر از ۵ دقیقه و بدون هیچ آسیبی انجام می‌دهند. این خمیر دندان میسویک برای دندان‌های حساس نیز گزینه بسیار مناسبی است و دندان‌ها را بدون آسیب، از انواع آلودگی و میکروب پاک می‌کند. این خمیر دندان به‌گونه‌ای طراحی شده که حتی تا دو بار در روز نیز از آن می‌توان استفاده کرد و مطمئن باشید که آسیبی به مینای دندان خود نمی‌زنید.

یک نکته جالب در مورد خمیر دندان‌های میسویک این است، که در بسته‌بندی پمپی نیز ارائه می‌شود و این می‌تواند هم برای شما مقرون‌به‌صرفه تمام شود و هم استفاده از آن را راحت‌تر کند. خمیر دندان پمپی میسویک، به عنوان اولین خمیر دندان پمپی در ایران شناخته می‌شود.

خمیر دندان سفیدکننده سنسوداین مدل Repair And Protect

بهترین خمیر دندان‌های بازار برای سفید کردن دندان

سنسوداین یکی از نام‌های شناخته شده در حوزه خمیر دندان در ایران و جهان به‌شمار می‌آید و خمیر دندان‌های آن نیز، همیشه در میان بهترین‌ها بوده‌اند. خمیر دندان مدل Repair And Protect این برند، در میان بهترین خمیر دندان‌های سفیدکننده در بازار به‌شمار می‌آید. مهم‌ترین عنصر درون این خمیر دندان، عنصر فلوراید است که به بازسازی نقاط حساس و پوسیده دندان کمک می‌کند.

این خمیر دندان نیز علاوه بر خاصیت سفیدکنندگی و پاک کردن دندان از هر گونه آلودگی، دارای خاصیت از بین بردن حساسیت و درد ناشی از حساسیت نیز است. از این خمیر دندان می‌توان دو بار در روز استفاده کرد و در صورت استفاده مداوم، می‌توانید تاثیر آن را روی دندان‌های خود و کاهش میزان حساسیت در آن مشاهده کنید. این خمیردندان به صورت کلی، دارای خواص ضدپوسیدگی، سفیدکنندگی و ضدحساسیت است.

خمیر دندان سفیدکننده و خنک‌ کننده کلوس آپ

بهترین خمیر دندان‌های بازار برای سفید کردن دندان

این خمیر دندان فرمول پیشرفته‌ای برای سفید کردن دندان‌ها دارد و آثار باقی مانده از لکه‌ها و تیرگی روی دندان‌ها را از بین می‌برد. این محصول علاوه بر خاصیت سفیدکنندگی، خاصت خنک‌کنندگی را نیز دارد که در زمان استفاده از آن، به راحتی می‌توانید نفس بکشید و همچنین دهان خود را خوشبو و خنک کنید.

مواد فعال در ترکیبات این خمیر دندان، دندان‌ها را تقویت کرده و از پوسیدگی آن‌ها جلوگیری می‌کند. از این رو، بسیاری این خمیر دندان را برای استفاده انتخاب می‌کنند و بسیاری از مصرف‌کنندگان خمیر دندان سفیدکننده کلوس آپ، پس از استفاده از این خمیردندان سفید شدن دندان‌ها و لبخند زیباتر را تجربه کرده‌اند.

خمیر دندان سیگنال سری White Now مدل Superpure

بهترین خمیر دندان‌های بازار برای سفید کردن دندان

برند سیگنال از برندهای پیشرو در تولید انواع خمیر دندان برای نیازهای متفاوت است. یکی از کاربردی‌ترین خمیر دندان‌های این برند، خمیر دندان White Now است که با یک بار استفاده از آن، متوجه سفیدشدن دندان‌های خود خواهید شد. این خمیر دندان دارای ترکیبات بسیار فعال است که سفید کردن دندان‌ها را بدون آسیب به دندان‌ها انجام می‌دهد و با بهره‌گیری از تکنولوژی نورآبی، لکه‌های قهوه‌ای روی دندان‌ها را نیز به خوبی از بین می‌برد. این خمیر دندان برای استفاده روزانه مناسب است و هیچ‌گونه ضرری برای دندان ندارد.

تکنولوژی نور آبی در این خمیر دندان، آن را به یک خمیر دندان قوی تبدیل کرده که در سفیدتر کردن دندان‌ها و از بین بردن لکه‌های ناشی از نیکوتین، قهوه و چای بسیار اثرگذار است. علاوه بر این، این خمیر دندان دارای تاییدیه FDI (فدراسیون دندانپزشکان جهان) است.

خمیر دندان سفیدکننده مریدنت مدل Extra Whitwning

بهترین خمیر دندان‌های بازار برای سفید کردن دندان

خمیر دندان مریدنت مدل Extra Whitening یکی از مدل‌های قوی در سفید کردن دندان‌ها در این لیست به‌شمار می‌آید. این خمیر دندان علاوه بر پاک کردن دندان‌ها از آلودگی و لکه، از تشکیل پلاک و جرم بر روی دندان‌ها نیز جلوگیری می‌کند و باعث پاک شدن تمام لکه‌ها از روی دندان‌ها می‌شود. این خمیر دندان نیز علاوه بر خاصیت سفیدکنندگی، دارای خواص ضد پوسیدگی و خوشبوکنندگی دندان و دهان نیز است.

علاوه بر این، از تشکیل پلاک روی دندان‌ها جلوگیری می‌کند و لکه زدائی از روی دندان‌ها را با کمک سیستم پولیش مکانیکی انجام می‌دهد.

سخن آخر

زمانی که صحبت از انتخاب بهترین خمیر دندان‌ها برای سفید کردن دندان‌ها به میان می‌آید، عوامل مختلفی در انتخاب ما تاثیر می‌گذارند. بسیاری به دنبال خمیر دندان‌هایی هستند که علاوه بر سفید کردن دندان، روی سلامت دندان‌های آنها اثر بگذارند و به عنوان مثال باعث کاهش التهاب لثه، محافظت در برابر تجمع باکتری یا جلوگیری از فرسایش مینای دندان یا بوی بد دهان شوند.

مواردی که در این مقاله نام بردیم، در میان بهترین‌های بازار برای سفید کردن دندان‌ها و همچنین مراقبت از دندان‌های در برابر مشکلات دهان و دندان هستند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج