۱۲۷۶۰۲۷
۲۶۴۲
۲۶۴۲
پ

حسین شریعتمداری اصلاح‌طلبان را «کافر» خواند

حسین شریعتمداری نوشت: این پرسش از مدعیان اصلاحات در میان است که مواضع و عملکرد شما با مواضع و عملکرد دشمنان تابلودار اسلام و انقلاب چه تفاوتی دارد؟!

کیهان: حسین شریعتمداری در یادداشتی با عنوان «قل یا ایها‌الاکافرون» به اصلاح‌طلبان به دلیل دعوت به خویشتنداری حمله کرد و با «کافر خواندن آنان» عملکرد این طیف سیاسی را با عملکرد «دشمنان تابلودار اسلام» یکسان دانست!

شریعتمداری نوشت: بعد از شهادت سردار سلیمانی مدعیان اصلاحات قلم و زبان به نصیحت گشودند که مبادا نظام به فکر انتقام از آمریکا باشد! و انتقام را باعث کشدار شدن خصومت معرفی می‌کردند! مدعیان اصلاحات در طول آشوب‌های اخیر هنگامی که نوبت به مجازات قاتلان مردم و تروریست‌های آدم‌کش رسید، بار دیگر به میان صحنه دویدند و در حالی که باز ادای مصلحان انسان‌دوست! را در می‌آوردند، زبان به زینهار گشوده و قلم به نصیحت چرخاندند که نباید قاتلان را مجازات کرد! 

او در ادامه نوشته است: این روزها که نشریه فرانسوی «‌شارلی ابدو‌» به اهانت بی‌شرمانه دیگری روی آورده بازهم سر و کله جماعت مدعی اصلاحات پیدا شده و با توئیت‌زدن‌ها و مصاحبه‌ها و مقاله نوشتن‌ها و‌... اصرار دارند که نباید در مقابل این اهانت سخیف و بی‌شرمانه واکنشی نشان داده شود! اکنون این پرسش از مدعیان اصلاحات در میان است که مواضع و عملکرد شما با مواضع و عملکرد دشمنان تابلودار اسلام و انقلاب چه تفاوتی دارد؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج