۱۲۷۶۳۴۴
۴۳۴۹
۴۳۴۹
پ

کدام استان‌ها امروز برف را تجربه می‌کنند؟

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی از جنوب غرب کشور، وزش باد شدید و گرد و خاک در زابل و ادامه روند کاهش دما و ماندگاری هوای سرد تا شنبه (۲۴ دی) خبر داد.

ایسنا: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی از جنوب غرب کشور، وزش باد شدید و گرد و خاک در زابل و ادامه روند کاهش دما و ماندگاری هوای سرد تا شنبه (۲۴ دی) خبر داد.

 کدام استان‌ها امروز برف را تجربه می‌کنند؟

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز (۲۱ دی) با خروج سامانه بارشی از شرق کشور در اردبیل، گیلان و غرب مازندران بارش باران و برف و در برخی مناطق قم، مرکزی، اصفهان، غرب یزد، کرمان، هرمزگان، نیمه‌جنوبی سیستان و بلوچستان، شمال خراسان رضوی و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در استان‌های البرز، تهران و غرب سمنان بارش پراکنده همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. 

وی افزود: پنجشنبه (۲۲ دی) در سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و غربی بارش رخ می‌دهد. جمعه(۲۳ دی) با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب کشور در دامنه‌های زاگرس واقع در جنوب غرب و غرب کشور به‌ویژه استان‌های خوزستان، ایلام، لرستان، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد بارش همراه با وزش باد انتظار می‌رود. 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: شنبه (۲۴ دی) در جنوب غرب و برخی مناطق غرب کشور بارش ادامه خواهد داشت و گستره بارش‌ها بوشهر و شمال و غرب فارس را نیز دربر می‌گیرد.

ضیاییان ادامه داد: یکشنبه (۲۵ دی) با تقویت سامانه بارشی دامنه فعالیت آن علاوه بر مناطق فوق، جنوب بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی را نیز شامل خواهد شد. 

وی افزود: طی سه روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. 

به گفته ضیاییان تا صبح شنبه (۲۴ دی) در بیشتر مناطق کشور روند کاهش نسبی دما و ماندگاری هوای سرد انتظار می‌رود.

وی افزود: از امروز تا جمعه (۲۱ تا ۲۳ دی) دریای خزر، چهارشنبه خلیج فارس، پنجشنبه شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و جمعه خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۲ دی ) نیمه‌ابری تا ابری با احتمال بارش پراکنده برف و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۲- و حداکثر دمای صفر درجه سانتیگراد و روز  جمعه ( ۲۳ دی‌ ) قسمتی ابری، غبار صبحگاهی و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۳- و حداکثر دمای ۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا( ۲۱ و ۲۲ دی) بندرعباس با دمای ۲۳ و ۲۱ درجه سانتیگراد گرمترین و طی امروز اردبیل با دمای ۱۳- درجه سانتیگراد و فردا بجنورد با دمای ۱۵-درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور هستند .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج