اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۷۶۵۹۵
۳۲۲۷۷
۳۲۲۷۷
پ

سارقان مسلح را شناسایی کنید

پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصاویر سارقان مسلح از شهروندان درخواست کرد چنانچه توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته‌اند، برای شناسایی و تشکیل پرونده به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

ایسنا: پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصاویر سارقان مسلح از شهروندان درخواست کرد چنانچه توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته‌اند، برای شناسایی و تشکیل پرونده به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

سارقان مسلح را شناسایی کنید

سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این خصوص بیان کرد: به دنبال دستگیری اعضای باند سارقان مسلحانه در سطح استان، با دستور بازپرس شعبه ۲۳ دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه یک شهر کرج، تصاویر متهمان به صورت بدون پوشش در رسانه‌ها منتشر می‌شود تا چنانچه شهروندان توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند، برای شناسایی و تشکیل پرونده به پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج- میدان طالقانی- بلوار تعاون ساختمان پلیس آگاهی مراجعه کنند.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی البرز هم در خصوص فعالیت و دستگیری این باند گفت: درپی چند فقره شکایت مبنی بر اینکه شهروندان در باغ ویلا های خود درحال استراحت بودند که سارقان به صورت گروهی و مسلحانه وارد امکان شخصی آنها شده و با تهدید سلاح گرم و قمه اقدام به سرقت اموال قیمتی مردم کردند.

وی افزود: با توجه به شرایط ویژه این پرونده پیگیری موضوع در دستورکار ماموران مبارزه با سرقت با مدیریت رئیس پلیس آگاهی استان البرز پیگیری شد و با تلاش شبانه روزی ۱۰ عضو این باند حرفه ای درچند نقطه استان البرز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: اعضای این باند قبل از خروج از کشور سریعا توسط کاراگاهان پلیس البرز دستگیر و تاکنون به بیش چهار فقره سرقت دراستان البرز اعتراف کردند و تحقیقات درخصوص سرقت مشابه درتهران و اطراف آن نیز ادامه دارد.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان دو قبضه سلاح جنگی ، چندین گوشی تلفن سرقتی ، طلا وجواهرات و وسایل قیمتی کشف شده که ارزش ریالی آن به بیش از ۵۰ میلیارد ریال می رسد.

سردار محمدیان خاطرنشان کرد: شهروندان برای استفاده از نگهبان از شرکت های معتبر و از نیروهای مطمئن استفاده کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج