۱۲۷۷۰۱۰
۴۶۴۷
۴۶۴۷
پ

۲۶ سریال مورد انتظار سال ۲۰۲۳ که باید دید

سریال های هیجان انگیز و سرگرم کننده متعددی در سال ۲۰۲۲ منتشر شدند و بسیاری سریال های مورد انتظار و محبوب نیز در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهند شد.

روزیاتو: سریال های هیجان انگیز و سرگرم کننده متعددی در سال ۲۰۲۲ منتشر شدند و بسیاری سریال های مورد انتظار و محبوب نیز در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهند شد.

عصر طلایی تلویزیون شاید کمی کمرنگ شده باشد اما هنوز هم سریال های تلویزیونی خوش ساخت و سرگرم کننده بسیاری وجود دارد که در چند سال اخیر منتشر شده اند. در سال ۲۰۲۳ پیش رو، سرویس های استریمینگ نیز نشانه ای از کاهش سرعت در تولید سریال های تازه نداشته و فصل های جدیدی از سریال های محبوبی مانند Ted Lasso و The Mandalorian را منتشر کرده و همزمان تعدادی سریال جدید را نیز عرضه خواهند کرد تا از هیجان زده کردن طرفدارانشان اطمینان داشته باشند.

۲۶ سریال مورد انتظار سال ۲۰۲۳ که باید دید

در دوران اوج شیوع کرونا، ساخت پروژه های تلویزیونی با تاخیرهای طولانی و متعددی همراه بود اما از آن زمان اوضاع بسیار بهتر شده است. سال نو میلادی با بازگشت برخی سریال های تلویزیونی همراه شده که دستکم یک سال (در برخی موارد حتی دو سال) برای بازگشتشان منتظر بودیم. البته سال ۲۰۲۳ با تعداد زیادی مینی سریال، پیش درآمد تلویزیونی، اسپین آف و سریال های جدید نیز همراه خواهد بود. با سریال های بسیاری که انتخاب از میان آن ها دشوار خواهد بود، در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با ۲۶ سریال بسیار مورد انتظار سال ۲۰۲۳ آشنا کنیم.

۲۶ سریال مورد انتظار سال ۲۰۲۳ که باید دید

۲۶- Masters of the Air

بر اساس داستان واقعی و پرجزییاتی از کتاب Masters Of The Air: America’s Bomber Boys Who Fought the Air War Against Nazi Germany نوشته دونالد ال میلر، سریال Masters of the Air داستان یگان هشتم نیروی هوایی را روایت خوهد کرد که در برابر سربازان آلمانی در جنگ جهانی دوم برای زنده ماندن تلاش می کردند. این مینی سریال با تهیه کنندگی اجرایی استیون اسپیلبرگ و تام هنکس ساخته شده و آستین باتلر، بری کیوگان، کالوم ترنر، آنتونی بویل، فردی کارتر و نیت مان از بازیگران اصلی آن هستند. سریال Masters of the Air در سال ۲۰۲۳ از سرویس Apple TV+ منتشر می شود هر چند تاریخ دقیق انتشار آن مشخص نشده است.

۲۶ سریال مورد انتظار سال ۲۰۲۳ که باید دید

۲۵- White House Plumbers

White House Plumbers داستان ای هاوارد هانت (وودی هارلسون) و جی گوردون لیدی (جاستین ثرو) به عنوان مغز متفکرهای خرابکاری سیاسی نیکسون و ماجرای واترگیت را روایت می کند که به صورت تصادفی باعث سقوط رییس جمهوری می شوند که سخت برای نگه داشتنش در کاخ سفید تلاش می کردند. این سریال از شبکه HBO از ماه مارس ۲۰۲۳ از طریق شبکه استریمینگ این شبکه منتشر شده و در کنار هارلسون و ثرو، دومنهال گلیسون، لنا هیدی و کیرنان شیپکا نیز دیگر بازیگران آن هستند.

۲۶ سریال مورد انتظار سال ۲۰۲۳ که باید دید

۲۴- The Palace

بعد از بازی در سریال Mare of Easttown، کیت وینسلت با سریال The Palace به شبکه HBO باز خواهد گشت که داستان آن در طی یک سال در یک قصر و در دوران سقوط یک حکومت دیکتاتوری روایت می شود. هنوز چیز زیادی در مورد داستان این مینی سریال شبکه HBO نمی دانیم اما در کنار وینسلت، هیو گرانت نقش اصلی دیگر داستان است. تاکنون تاریخ انتشار دقیقی برای The Palace اعلام نشده اما قطعاً در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

۲۶ سریال مورد انتظار سال ۲۰۲۳ که باید دید

۲۳- Tiny Beautiful Things

با اقتباس از کتابی به همین نام نوشته شریل استرید، سریال Tiny Beautiful Things داستان کلر (کاترین هان) را روایت می کند، نویسنده ای که ازدواجش دچار مشکل شده و رابطه اش با دختر نوجوانش نیز به بن بست خورده است. کلر که حرفه نویسندگی اش نیز در شرایط خوبی قرار ندارد، به عنوان یک ستون نویس مشاور وارد حوزه ای تازه شده که بسیار بیشتر از آنچه که فکر می کرد زندگی اش را تحت تاثیر قرار می دهد. سریال Tiny Beautiful Things توسط Hulu ساخته شده و در بهار ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

۲۶ سریال مورد انتظار سال ۲۰۲۳ که باید دید

۲۲- Shrinking

با بازی جیسون سیگل، سریال Shrinking داستان جیمی جانز را روایت می کند، درمانگری درگیر اندوه و فقدان از دست دادن یک عزیز که تصمیم می گیرد تفکر واقعی اش نسبت به بیمارانش و مشکلات و بیماری شان را با آن ها به اشتراک بگذارد. در کنار سیگل، هریسون فورد و جسیکا ویلیامز نیز از دیگر بازیگران این سریال جدید سال ۲۰۲۳ هستند که در ۲۷ ژانویه از طریق شبکه Apple TV+ منتشر می شود.

۲۶ سریال مورد انتظار سال ۲۰۲۳ که باید دید

۲۱- Citadel

سریال Citadel یک تریلر جاسوسی آزمایشی خلق شده توسط برادران روسو و پاتریک موران است که اسپین آف های متعددی در دنیایی مشابه داشته و داستان آن در کشورهای مختلفی مانند هند و مکزیک روایت می شود. این سریال شبکه Prime Video، داستان دو مامور سازمان سیتادل به نام های میسون کین با بازی ریچارد مدن و نادیا سینگ با بازی پریانکا چوپرا را روایت می کند اگر چه جزییات دیگری در مورد داستان این دو فاش نشده است. این سریال قرار است در سال ۲۰۲۳ از شبکه  Prime Video منتشر شود اما هیچ تاریخ انتشار رسمی برای آن اعلام نشده است.

۲۶ سریال مورد انتظار سال ۲۰۲۳ که باید دید

۲۰- Never Have I Ever

بعد از تصمیم به ماندن در شرمن اوکس برای سال پایانی تحصیلش، دوی تقریباً تصمیم بزرگی در مورد زندگی عاطفی اش می گیرد که بدون شک در فصل چهارم سریال Never Have I Ever season 4 بیشتر مورد بررسی قرار می گیرد. فصل چهارم به عنوان آخرین فصل این سریال محبوب در نظر گرفته شده و در سال ۲۰۲۳ از سرویس نتفلیکس منتشر می شود، احتمالاً در بهار یا تابستان. فصل چهارم سریال Never Have I Ever  شاهد بازگشت میتری راماکریشمان در نقش دوی، دارن بارنت در نقش پکستون هال-یوشیدا، جارن لویسون در نقش بن گراس و پورنا جاگاناتان در نقش مادر دوی، نالینی، خواهد بود. ریچا مورجانی، لی رودریگز و راونا یانگ نیز نقش های خود را در فصل چهارم سریال Never Have I Ever تکرار خواهند کرد.

۲۶ سریال مورد انتظار سال ۲۰۲۳ که باید دید

۱۹- Ironheart

ریری ویلیامز یا آیرون هارت که یک دانشجوی ۱۹ ساله دانشگاه ام آی تی و یک مخترع دنیای تکنولوژی به سبک شاهدخت شوری است اولین بار در فیلم Black Panther: Wakanda Forever معرفی شد اکنون سریال مجزای خودش با نام Ironheart را دارد. این سریال دیزنی پلاس احتمالاً به اتفاقات پس از بازگشت ریری از واکاندا خواهد پرداخت، اگر چه جزییات خاصی از داستان آن هنوز فاش نشده است. سریال Ironheart شامل شش اپیزود بوده و آنتونی راموس نیز دیگر نقش اصلی آن را بازی خواهد کرد و انتظار می رود که در نیمه اول سال ۲۰۲۳ شاهد انتشار آن باشیم.

۲۶ سریال مورد انتظار سال ۲۰۲۳ که باید دید

۱۸- Daisy Jones and the Six

بر اساس کتابی از تیلور جنکینز رید، سریال Daisy Jones and the Six یک سریال شبه مستند است که داستان یک گروه راک ساختگی در دهه ۱۹۷۰، به شهرت رسیدن آن ها و جدایی پایانی شان را روایت می کند. با بازی رایلی کوگ، کامیلا مورونه، سم کلافلین و سوکی واترهاوس، سریال Daisy Jones and the Six از ۱۰ اپیزود تشکیل شده و در سوم مارس ۲۰۲۳ از Prime Video منتشر خواهد شد.

۲۶ سریال مورد انتظار سال ۲۰۲۳ که باید دید

۱۷- The Three-Body Problem

سریال The Three-Body Problem یکی از مورد انتظارترین و به تعویق افتاده ترین سریال های نتفلیکس است که بر اساس سه گانه محبوب سیکسین لیو، نویسنده سرشناس چینی ساخته شده است. این سریال که توسط دیوید بنیاف و دی بی وایس (شورانرهای سریال بازی تاج و تخت) در همکاری با الکساندر وو ساخته می شود، داستان اولین تماس انسان با یک تمدن فرازمینی را روایت می کند و همزمان روی تاثیرات کوچک تر از انقلاب فرهنگی چین و تاثیر آن روی تصویری بزرگتر اشاره دارد. این سریال سرویس نتفلیکس که تاریخ انتشار دقیق آن هنوز مشخص نشده در سال ۲۰۲۳ منتشر شده و بندیکت وونگ، ایزا گونزالز، جان بردلی، تسای چین و جووان آدپو از بازیگران آن هستند.

۲۶ سریال مورد انتظار سال ۲۰۲۳ که باید دید

۱۶- Queen Charlotte: A Bridgerton Story

پیش از اینکه ملکه شارلوت به عنوان الماس فصل اجتماعی تون در سریال Bridgerton معرفی شود، یک زن جوان بود که شیفته پادشاه جرج شده بود. Queen Charlotte: A Bridgerton Story پیش درآمدی به این سریال محبوب نتفلیکس است که داستان شخصیت ملکه شارلوت را در مسیر رسیدن به قدرت و ازدواجش با شاه جرج و تاثیرات آن بر جامعه نجیب زادگان روایت می کند. این سریال از هشت اپیزود تشکیل شده و در سال ۲۰۲۳ از طریق نتفلیکس منتشر خواهد شد. گلدا روشوول نقش ملکه شارلوت را تکرار کرده و ایندیا آمارتیفیو نیز نقش نسخه جوان تر او را بر عهده خواهد داشت.

۲۶ سریال مورد انتظار سال ۲۰۲۳ که باید دید

۱۵- Rian Johnson’s Poker Face

رایان جانسون یک شخصیت بسیار علاقمند به داستان های قتل رازآلود است. در شرایطی که او ساخت Knives Out و دنباله اش Glass Onion: A Knives Out Mystery را در کارنامه دارد، این نویسنده-کارگردان یک سریال رازلود ده قسمتی دیگر به نام Poker Face ساخته که انتشار آن از ۲۶ ژانویه از Peacock آغاز خواهد شد. این سریال بسیار مورد انتظار داستان چارلی کیل با بازی ناتاشا لیون را روایت می کند که می تواند دروغگویی دیگران را به سرعت متوجه شود. این سریال رازآلود در مورد قتل در هر اپیزود با رازی جدید همراه می شود، در شرایطی که چارلی از نقطه ای به نقطه دیگر سفر می کند تا رازهای قتل را فاش کند. جانسون کارگردانی و نویسندگی برخی از اپیزودها را بر عهده داشته و لیون نیز علاوه بر نویسندگی، کارگردانی و نویسندگی برخی اپیزودها را انجام خواهد داد. این سریال دو بازیگر سرشناس دیگر نیز دارد: آدرین برودی و جوزف گوردون-لویت.

۲۶ سریال مورد انتظار سال ۲۰۲۳ که باید دید

۱۴- Shadow and Bone

آلینا ساتارکوف که فراخواننده خورشید بود اگر چه دارکلینک را در فصل اول Shadow and Bone شکست داد اما بازگشته و در فصل دوم این سریال فانتزی نتفلیکس با خطرات بزرگ تری مواجه خواهد شد. با شخصیت های جدید فراوانی که به دنیای سازمان یافته گریشا می پیوندد تا با دارکلینگ مبارزه کنند، آلینا به هر کمکی که باشد نیاز دارد. فصل دوم سریال Shadow and Bone در ۱۶ مارس از نتفلیکس منتشر خواهد شد و شامل هشت اپیزود خواهد بود. جسی می لی، آرچی رناکس، بن بارنز، فردی کارتر، آمیتا سومان و کیت یانگ در این اقتباس لایو اکشن از کتاب های لی باردوگو ایفای نقش می کنند.

۲۶ سریال مورد انتظار سال ۲۰۲۳ که باید دید

۱۳- Ahsoka

آشوکا تانو که اولین بار در انیمیشن Star Wars: The Clone Wars معرفی شد و روزگاری جدآی پاداوانِ آناکین اسکای واکر بوده است، سرانجام سریال لایو اکشن خاص خود را در دیزنی پلاس خواهد داشت. با بازی روزاریو داوسون، شخصیت آشوکا اولین حضور لایو اکشن خود را در فصل دوم سریال The Mandalorian داشت  و در ادامه در فصل اول The Book of Boba Fett نیز ظاهر شد. سریال Ahsoka در خط زمانی مشابه The Mandalorian روایت می شود اما جزییات دیگری در مورد داستان آن اعلام نشده است. این سریال در سال ۲۰۲۳ از طریق دیزنی پلاس منتشر می شود اما تاریخ دقیق این انتشار هنوز اعلام نشده است.

۲۶ سریال مورد انتظار سال ۲۰۲۳ که باید دید

۱۲- You

سرویس نتفلکیس بدنبال پخش فصل اول سریال You از شبکه Lifetime، ادامه آن را بر عهده گرفت و از آن زمان است که این سریال بسیار موفق و پرطرفدار شده است. این سریال که داستان یک متصدی کتابفروشی به نام جو گولدبرگ را روایت می کند که به عشق وسواس دارد و اکثر معشوقه هایش را به قتل می رساند، در ۹ فوریه با فصل چهارم خود باز خواهد گشت. برخلاف فصول قبلی، اما فصل چهارم در قالب دو بخش منتشر می شود که هر کدام از ۵ اپیزود تشکیل شده است. بخش دوم نیز از ۹ مارس از طریق نتفلیکس منتشر می شود. در فصل چهارم You خواهیم دید که جو (پن بجلی) در لندن زندگی می کند، بعد از اینکه ابتدا به پاریس می رود تا مارین (تاتی گابریل) را تعقیب کند که پیش از اینکه اتفاق بعدی برایش بیفتد از دست مادره لیندا فرار کرد.

۲۶ سریال مورد انتظار سال ۲۰۲۳ که باید دید

۱۱- The Witcher

بعد از تایید رسمی اینکه برای فصل چهارم باز نخواهد گشت، فصل سوم سریال The Witcher آخرین حضور هنری کویل در نقش گرالت اهل ریویا خواهد بود. پس از آن و در فصل چهارم، لیام همسوورث نقش گرالت را بازی خواهد کرد. اما فصل سوم شاهد تلاش های گرالت برای محافظت از سیری در مقابل کسانی است که به دنبال او می آیند و رابطه این دو تمرکز اصلی داستان خواهد بود. فصل سوم The Witcher بسیار جذاب خواهد بود از این جهت که باید دید چگونه نسخه کویل از شخصیت گرالت توسط نویسندگان حذف می شود. این سریال نتفلیکس در سال ۲۰۲۳ منتشر می شود اما هنوز تاریخ دقیق انتشار آن اعلام نشده است.

۲۶ سریال مورد انتظار سال ۲۰۲۳ که باید دید

 ۱۰- Bridgerton 

فصل دوم سریال Bridgerton شاهد پایانی خوش برای آنتونی بریجرتون و کیت شارما بودیم در حالی که فضا برای پنه لوپه و کالین به عنوان زوج بعدی که داستانشان در فصل سوم روایت می شود آماده گردید. این سریال عاشقانه تاریخی در فصل سوم با حضور جس برونل در نقش شورانر بازگشته که جای کریس ون دوسن، خالق سریال را خواهد گرفت. اگر چه هنوز نتفلیکس تاریخ انتشار دقیقی برای فصل سوم Bridgerton اعلام نکرده اما می توان در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ شاهد انتشار این سریال بسیار مورد انتظار بود.

۲۶ سریال مورد انتظار سال ۲۰۲۳ که باید دید

۹- Loki

فصل اول سریال Loki دنیایی چندگانه را در دنیای سینمایی مارول خلق کرد و تریکستر گاد را به ماجراجویی فرستاد که با حضور چندین همسان همراه بود. این سریالی دیزنی پلاس شخصیت کانگ فاتح را معرفی کرد که در Ant-Man and the Wasp: Quantumania حضور خواهد داشت. فصل دوم سریال Loki با بازگشت تام هیدلستون در نقش لوکی همراه بوده و انتشار هفتگی اپیزودهای آن از تابستان ۲۰۲۳ آغاز می شود.

۲۶ سریال مورد انتظار سال ۲۰۲۳ که باید دید

۸- The Crown

سریال The Crown با فصل ششم به پایان خواهد رسید. این سریال درام روی اعضای مختلف خاندان سلطنتی بریتانیا در چند نسل تمرکز داشته است، و به طور ویژه دوران حکومت ملکه الیزابت دوم در طی دهه ها را برجسته ساخته است. فصل ششم سریال The Crown با بازگشت ایملدا استانتون در نقش ملکه الیزابت همراه است که در سپتامبر ۲۰۲۲ در سن ۹۶ سالگی درگذشت. جاناتان پرایس در نقش شاهزاده فیلیپ، دومینیک وست در نقش شاهزاده چارلز، الیزابت دبیکی در نقش پرنسس دایانا و لزلی منوایل در نقش پرنسس مارگارت نیز به سریال باز خواهند گشت. فصل ششم سریال The Crown در اواخر سال ۲۰۲۳ از نتفلیکس منتشر خواهد شد.

۲۶ سریال مورد انتظار سال ۲۰۲۳ که باید دید

۷- Succession 

اوضاع در فصل سوم سریال Succession پرتنش پیش رفت در شرایطی که فرزندان روی از ویستار رویکو بیرون انداخته شدند که در فصل چهارم مشکل ساز خواهد شد زیرا آن ها باید برای بدست گرفتن دوباره قدرت و کنترل در این شرکت باید با هم درگیر شوند. باید بگوییم که هیچ وقت لحظه ای کسل کننده و بدون تنش در تعاملات خانواده روی وجود نداشته و انتظار می رود که در فصل چهارم Succession نیز شاهد پیچیده تر و پرتنش تر شدن شرایط باشیم، فصلی که در بهار ۲۰۲۳ از طریق شبکه HBO منتشر می شود. سارا اسنوک، جرمی استرانگ، برایان کاکس، کیران کالکین، متیو مک فایدن و نیکلاس براون از بازیگرانی هستند که در فصل چهارم شاهد بازگشت شان خواهیم بود.

۲۶ سریال مورد انتظار سال ۲۰۲۳ که باید دید

۶- Agatha: Coven of Chaos

یکی از نقاط برجسته سریال WandaVision، حضور شخصیت آگاتا هارکنس بود، ساحره ای که کتاب جادویی قدرتمند دارکهولد را به تسخیر خود درآورده بود. اگر چه واندا ماکسیموف توانسته آگاتا را در وست ویو در پایان این سریال به دام بیندازد اما سریال Agatha: Coven of Chaos شاهد بازگشت کاترین هان در نقش این شخصیت در یک سریال اسپین آفی خواهد بود. هان در کار آوبری پلازا، جو لاک و تعدادی دیگر، از بازیگران این سریال جدید خواهند بود. Agatha: Coven of Chaos قرار است در زمستان ۲۰۲۳ از طریق شبکه دیزنی پلاس منتشر شود.

۲۶ سریال مورد انتظار سال ۲۰۲۳ که باید دید

۵- Ted Lasso

انتظار برای انتشار فصل سوم سریال Ted Lasso بسیار طولانی و دشوار بوده است. این سریال Apple TV+ که بعد از انتشار دو فصل از طریق این سرویس استریمینگ بسیار پرطرفدار شده است، قرار بود با انتشار فصل سوم در پاییز ۲۰۲۲ ادامه پیدا کند اما تاریخ انتشار فصل سوم به بهار ۲۰۲۳ موکول شد. فصل سوم سریال Ted Lasso آخرین فصل این سریال بوده و در پایان این فصل شاهد به پایان رسیدن ماجراجویی های برت گلدشتین، جیسون سودیکیس و دیگر بازیگران این سریال در نقش های ماندگارشان خواهیم بود. البته هنوز اینکه فصل سوم آخرین فصل Ted Lasso باشد به طور رسمی تایید نشده است.

۲۶ سریال مورد انتظار سال ۲۰۲۳ که باید دید

۴- Yellowjackets

فصل اول سریال Yellowjackets سریال بسیار موفقی بود و جای تعجب نداشت که شبکه Showtime ساخت آن برای فصل دوم را تایید کرد که قرار است از ۲۶ مارس منتشر شود. در فصل دوم Yellowjackets نیز شاهد رازهای جدیدی خواهیم بود، از جمله اینکه چه اتفاقی برای نوزاد شاونا رخ داد. از بازیگرانی که به نقش های خود در فصل دوم باز می گردند باید به کریستین ریچی، ژولیت لوییس و تاونی سایپرس اشاره کرد.

۲۶ سریال مورد انتظار سال ۲۰۲۳ که باید دید

۳- Gen V

Gen V در واقع اسپین آف سریال The Boys است که در سال های اخیر یکی از موفق ترین سریال های Prime Video بوده است. سریال Gen V داستان گروهی سوپ در سن دانشگاه در دانشکده گودولکین در رشته مبارزه با جنایت را روایت می کند که تحت کنترل کمپانی Vought International است، کمپانی که رهبری آن را هوم لندر بر عهده دارد. دانشجویان باید برای بهترین قراردادها با هم مبارزه کنند و در این مسیر با نمایش هایی شبیه Hunger Games مواجه خواهیم شد که ریشه های The Boys را فراموش نمی کنند. جاز سینکلر، لیز برادوی، شان پاتریک توماس و چنس پردومو از بازیگران این اسپین آف جدید هستند که در سال ۲۰۲۳ و پیش از فصل چهارم سریال The Boys منتشر خواهد شد.

۲۶ سریال مورد انتظار سال ۲۰۲۳ که باید دید

۲- The Mandalorian

وقتی فصل سوم سریال The Mandalorian در اول مارس در دیزنی پلاس منتشر شود، کمی بیش از دو سال خواهد بود که فصل دوم این سریال به پایان رسید. فصل سوم The Mandalorian به اتفاقات پس از ماجراهای نیمه دوم فصل اول The Book of Boba Fett خواهد پرداخت که شاهد دیدار دوباره ماندالوری و گروگو و ماجراجویی های جدید در کهکشان خواهد بود. علاوه بر پدرو پاسکال که نقش خود را در فصل سوم تکرار می کند، در فصل سوم این سریال شاهد بازگشت جیانکارلو اسپوزیتو در نقش موف گیدون و کیتی ساخوف در نقش بو-کاتان کرایز خواهیم بود.

۲۶ سریال مورد انتظار سال ۲۰۲۳ که باید دید

۱- The Last of Us

بر اساس یک بازی ویدیویی بسیار محبوب به همین نام،The Last of Us یک درام پساآخرالزمانی است که از ژانویه ۲۰۲۳ از طریق شبکه HBO منتشر می شود. این سریال توسط کریگ مازین (خالق سریال چرنوبیل) و نیل دروکمن ساخته شده است. در سریال The Last of Us ، پدرو پاسکال نقش شخصیت جوئل را بازی می کند، قاچاقچی که در ایالات متحده ویران شده در اثر یک ویروس مرگبار، ماجراجویی خود را برای رساندن دختر نوجوانی به نام الی (بلا رمزی) که در برابر این ویروس ایمن است به آزمایشگاهی برساند که امید می رود واکسن این بیماری مغزی مرگبار را بسازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج