adexo3
۱۲۷۷۱۹۷
۱۷۸۴
۱۷۸۴
پ

آرشیو فال روزهای گذشته

فال جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

برای مطالعه فال امروز به صفحه «فال روزانه» مراجعه فرمایید.

 

فال روز ۲۳دی برای متولدین فروردین

پولی برای پس‌انداز کنار گذاشته‌اید، اما امروز مجبور می‌شوید این پول را خرج کنید. از خرج کردن این پول اصلاً نگران نشوید و در آینده با کار و تلاش بیشتر، جای خالی پولی که امروز خرج می‌کنید را پر نمایید.  شرایطی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای عقب‌افتاده، نگرانیهایتان را کاهش دهید. انتظارهای بی‌جایی از اطرافیان دارید و با توقع‌های نادرست خود، آشنایان را تحت فشار قرار می‌دهید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از دلخوری اطرافیان به دنبال ندارد. در نتیجه در اولین فرصت اخلاق خود را تغییر دهید و توقع‌های بی‌جا را کنار بگذارید. سایه همای سعادت روی سر شما میفتد و با اتفاق فرخنده‌ای در منزل یا محل‌کار روبه‌رو خواهید شد. شادی‌های خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های خاطره‌انگیزی را در کنار اطرافیان تجربه کنید.   عازم سفر هستید، اما نگرانید که در این سفر به شما خوش نگذرد. جایی برای نگرانی وجود ندارد و از این مسافرت با دستی پرازخاطره‌های خوش باز می‌گردید. فردی که شناخت زیادی از ایشان ندارید، امروز قصد دارد تا میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان را خراب کند و رابطه عاشقانه‌ای که دارید را به رابطه‌ای سرشار از قهر و نفرت تبدیل نماید. قبل از اینکه این فرد به نیت شوم خود برسد، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که هیچ کسی توانایی ایجاد جدایی میان شما و عشق ‌زندگیتان را ندارد

فال روز ۲۳دی برای متولدین اردیبهشت

با ورزش و تحرک سلامت جسم و روح خود را تضمین کنید. روز خوبی برای سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های مالی در پیش ندارید. در این شرایط به صلاح شماست که از هر گونه سرمایه‌گذاری و خرید دوری کنید و کارهای مالی را به روزهای آینده واگذار نمایید. روحیه‌ای عیب‌جو و مشکل‌پسند دارید، این رفتار را کنار بگذارید و دوستان بیشتری پیدا کنید. شرایطی دست می‌دهد تا پای صحبت یکی از همکاران یا همسایه‌ها بنشینید. روحیه انسان‌دوستی دارید و همیشه به دیگران کمک می‌کنید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید محبت‌های شما بدون پاسخ باقی نمی‌ماند. همسر یا عشق‌ زندگیتان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق ‌زندگیتان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد.

فال روز ۲۳دی برای متولدین خرداد

زندگی کم‌تحرکی دارید و اهل ورزش نیستید، از امروز فکری به لحاظ این شرایط بردارید و با ورزش و کارهای پرتحرک سلامت زندگی خود را تضمین کنید. امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، اما این فرد بدحساب است و قصد پرداخت پولی که از شما قرض می‌کند را ندارد، در نتیجه از پرداخت پول به این فرد امتناع کنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را به‌راحتی از دست ندهید.  خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و یاد ایام قدیم افتا‌ده‌اید، از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و روز را با خوشی و شادکامی ادامه دهید. قصد انجام کار مهمی دارید، اما اطرافیان، شما را از انجام این کار منصرف کرده‌اند. اجازه ندهید دوستان و آشنایان نظر شما را تغییر دهند. این کار را انجام دهید و مطمئن باشید دستاوردهای مهمی برای شما به دنبال خواهد داشت. مواظب گذر زمان باشید و اجازه ندهید روزتان هدر رود.  احساس می‌‌کنید همسر یا عشق ‌زندگیتان قدر زحمت‌های شما را نمی‌داند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و عشق‌ زندگیتان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارد و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌داند

فال روز ۲۳دی برای متولدین تیر

امروز بعدازظهر فرصتی برای بودن در کنار دوستان و آشنایان فراهم می‌شود. به محبوب خوش‌قدوبالایی نرد عشق باخته‌ا‌ید، اما شهامت ندارید تا پا پیش بگذارید و عشق خود را به دلدار عیان سازید. امروز شهامت لازم را پیدا می‌کنید تا راز عشق را با محبوب خود درمیان بگذارید و خودتان را مهمان عشقی سوزان و آتشین کنید. به لحاظ کاری با مشکلی روبه‌رو خواهید شد، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد و برای حل این مشکل از هوش و استعداد خود کمک بگیرید. روحیه‌ای خلاق دارید، اما از این روحیه در انجام کارها بهره نمی‌‌گیرید، این وضعیت باعث شده تا اطرافیان قدر توانایی‌های شما را ندانند و آن‌گونه که باید و شاید پیشرفت نکنید. امروز زمان مناسبی است تا خلاقیت بیشتری در کارها انجام دهید و یک سروگردن بالاتر از اطرافیان قرار بگیرید. ممکن است ناخواسته کار نادرستی انجام دهید و زمینه ناراحتی یکی از آشنایان را فراهم کنید.  از صبح که بیدار شده‌اید احساس می‌کنید که همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما توجه نمی‌کند و مورد بی‌مهری ایشان قرارگرفته‌اید، اما این احساس کاملا اشتباه است و عشق ‌زندگیتان بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما علاقه دارد. احساس نگرانی می‌کنید و غصه‌دار هستید، این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و شادی، جای غم را در دل شما پر خواهد کرد.

فال روز ۲۳دی برای متولدین مرداد

روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است کارها را با دقت بیشتری انجام دهید.  یکی از دوستان نزدیک پیشنهاد وسوسه‌‌انگیزی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید اجرای آن، سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکیتان می‌کند.  فرد محبوبی در میان اعضای خانواده هستید و اهل منزل از بودن در کنار‌ شما لذت می‌برند.  از هر انگشت شما هنری می‌بارد و انسان هنرمندی و خلاقی هستید، اما اطرافیان به استعداد شما پی‌نبرده‌اند و کسی قدر استعدادتان را نمی‌داند. این وضعیت ادامه پیدا نخواهد کرد و امروز فردی که دستی در دنیای هنر دارد با شما آشنا خواهد شد و شرایط را برای ابراز هنر و توانایی‌های شما ایجاد می‌کند. ضعف‌های خود را تشخیص دهید و به فکر تقویت این ضعف‌ها باشید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز بیشتر از همیشه به شما محبت می‌کند. لطفی که عشق ‌زندگیتان به شما می‌کند را پاسخگو باشید و در اولین فرصت جام وجود ایشان را لبریز از عشق کنید.

فال روز ۲۳دی برای متولدین شهریور

انسان شجاعی هستید، اما مدتی است که روحیه خود را از دست داده‌اید و مانند سابق از موقعیت‌های هیجان‌انگیز و سودآور بهره نمی‌گیرید. اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کنید. از روحیه ای که دارید بهره بگیرید و تا می‌توانید ماجراجویی کنید. احتمال زیادی وجود دارد که وقت‌کشی کنید و زمان زیادی از روز را به بطالت بگذرانید. بیش‌از‌حد به مشکلات فکر نکنید و با حضور در کنار اعضای خانواده به آرامش برسید.  از دروغ و ریا بدتان می‌آید و راه صداقت و درستکاری را در زندگی در پیش گرفته‌اید، این رویکرد را ادامه دهید و به خاطر داشته باشید که اطرافیان به دلیل راستگویی و صداقتی که دارید،‌ شما را به عنوان فرد امین و قابل‌اعتمادی می‌شناسند. حوصله کار ندارید و می‌‌خواهید در اولین فرصت استراحتی به خودتان بدهید و زودتر از همیشه کار را کنار بگذارید. امروز از این فرصت استفاده کنید و زمانی را در کنار خانواده سپری نمایید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که درک کاملی نسبت به مشکلات شما دارد و هر کاری که از دستش بر بیاید را برای برداشتن مشکلات از روی دوش شما انجام خواهد داد.

فال روز ۲۳دی برای متولدین مهر

کار مهمی در پیش رو دارید اما این کار به دلیل نبود سرمایه متوقف خواهد شد، در برابر این مشکل کمر خم نکنید و با درمیان گذاشتن این مشکل با دوستان و آشنایان، سرمایه لازم را برای انجام این کار فراهم کنید. قرار است تغییراتی را در منزل‌ یا محل‌کار انجام دهید، امروز زمان مساعدی برای این تغییر است. با انجام این تغییرات، روحیه‌تان را بهبود بخشید و حال‌و‌هوای تازه‌ای پیدا کنید. مدتی است که سری به بزرگان فامیل نزده‌اید، ادامه این رویکرد دلخوری ریش‌سفید‌های فامیل را به دنبال دارد. در اولین فرصت سری به بزرگان خانواده بزنید و دیدارها را تازه کنید.  امروز در محل‌کار با فرد بسیار با نفوذی ملاقات خواهید کرد. این ملاقات را به فال نیک بگیرید و با گسترش دامنه ارتباط‌های کاری، زمینه موفقیت‌های بیشتر خود را فراهم کنید. خبرهای خوشی از یکی از کارهای مهمی که مشغول انجام آن هستید به گوش شما می‌رسد. قرار است برای همسر یا عشق ‌زندگیتان کار مهمی را انجام دهید اما توان انجام این کار را ندارید و این وضعیت امروز زمینه دلخوری و ناراحتی عشق‌ زندگیتان را فراهم می‌کند. در نتیجه قبل از اینکه دلخوری ایشان از شما بالا بگیرد، در اولین فرصت از وی دلجویی کنید و از ایشان درخواست نمایید توقع‌های خود را در حد توان شما پایین بیاورد.

فال روز ۲۳دی برای متولدین آبان

زندگی را سخت گرفته‌اید و همیشه نگران هستید. قبل از اینکه این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کند، رویکردی متفاوت به زندگی در پیش بگیرید و سخت ‌گیریهای بیش‌ازحد را کنار بگذارید. مدتی است که به کسی پول قرض داده‌اید، امروز این فرد پولی که قرض گرفته را باز می‌گرداند. دوستان بسیار خوبی دارید و لحظه‌ای شما را برای رسیدن به هدف‌هایتان تنها نگذاشته‌اند، قدر این دوستان را بدانید و به آنها ثابت کنید که هرگز محبت‌هایشان را فراموش نمی‌کنید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز کاری خواهد کرد تا نگرانی‌ها را فراموش کنید و به غیر از عشق و محبت چیزی فکرتان را مشغول نکند.  اطرافیان شما را به‌عنوان فرد مسئولیت‌‌پذیری می‌شناسند که از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره می‌گیرد. به همین دلیل امروز یکی از آشنایان که گرفتار مشکلی است، از شما درخواست کمک می‌کند. دست رد به سینه این فرد نزنید و هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای حل مشکل ایشان انجام دهید. یکی از اعضای منزل امروز در بستر بیماری افتاده است. تمامی تلاش خود را برای سلامتی ایشان انجام دهید. دیری نخواهد پایید که این فرد بهبودی کامل پیدا کند و محبتی که به ایشان کرده‌اید را پاسخ دهد.

فال روز ۲۳دی برای متولدین آذر

اتفاق پیش‌بینی نشده‌ای انتظار شما را می‌کشد و امروز بیشتر از همیشه مواظب باشید.  مهمان ناخوانده‌ای به شما سر می‌زند و در ابتدا از حضور این مهمان ناراحت می‌شوید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این مهمان خبرهای خوشی با خود به همراه آورده و زمینه شادی و نشاط شما و دیگر افراد خانواده را فراهم می‌کند.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز بیشتر از همیشه دلتنگ شما است و به محبتتان نیاز دارد. قصد دارید یکی از دوستانتان را شگفت‌زده کنید و با تقدیم هدیه‌ای به ایشان ثابت نمایید که همیشه به فکرش هستید، این کار را در اولین فرصت انجام دهید و رابطه دوستی خود با این فرد را تقویت کنید. روز مهمی را آغاز کرده‌اید و قرار است که در جلسه کاری یا مهمانی مهمی شرکت کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید چرا که در این مراسم اطلاعات جدیدی به‌دست می‌‌آورید و فرصتی پیدا می‌کنید تا دانش و آگاهی خود را افزایش دهید.  سبک زندگی ناسالمی در پیش گرفته‌اید و مواظب سلامتی خودتان نیستید. قبل از اینکه این رویکرد کار دست شما بدهد، زندگی سالمی در پیش بگیرید و بیشتر از همیشه مواظب سلامتیتان باشید.

فال روز ۲۳دی برای متولدین دی

امروز حساب وقت و زمان از دستتان در می‌رود و تا چشم به هر بزنید روز بدون دستاورد مهمی به پایان خواهد رسید. اعضای خانواده از کاه، کوه می‌سازند و امروز مشکلات زیادی برایتان درست می‌کنند. فرصت مناسبی برای عشق و عاشقی پیش ‌روی شما قرار می‌گیرد. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید عاشقی کنید.  اتفاق خوشایندی در محل‌ کار یا منزل رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار اطرافیان تبدیل کنید. کارها را با دقت انجام می‌دهید و اطرافیان شما را به عنوان فرد نکته‌سنجی می‌شناسند. این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مزد باریک‌بینی و توجه خود را دریافت می‌کنید. این رویکرد را ادامه دهید و موفقیت‌های بیشتری را به کارنامه زندگی خود اضافه کنید. معامله‌ای پرسود انتظار شما را می‌‌کشد. تمامی سود این معامله را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. عمر خود را بیهوده تلف نکنید و به خاطر داشته باشید که وقت طلا است. روز آرامی را سپری خواهید کرد و مشکلی سر راهتان قرار نمی‌گیرد. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌هایی سرشار از آرامش را پشت سر بگذارید.

فال روز ۲۳دی برای متولدین بهمن

برای حل مشکلی که امروز با آن روبه‌رو می‌شوید آرامش خود را حفظ کنید. از مشکلات فرار نکنید و به خاطر داشته باشید که زندگی فراز‌وفرودهای زیادی دارد. حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید. قصد انجام کار جدیدی را دارید و نقشه‌های زیادی برای این کار جدید کشیده‌اید، اما سرمایه لازم را برای این کار ندارید و از انجام آن می‌هراسید. امروز زمان مناسبی است تا نقشه‌های خود را با دوستان و آشنایان مطرح کنید و به کمک آنها، سرمایه لازم برای انجام این کار مهم را فراهم نمایید. یکی از آشنایان شدیداً به کمک شما نیاز دارد، دست این فرد را بگیرید و هرکاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. خبر فرخنده و خوشحال‌کننده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر نه تنها برای شما شاد و فرخنده‌‌است، بلکه زمینه شادی دیگر اعضای خانواده‌ را فراهم می‌کند. در نتیجه این خبر را با اهل منزل درمیان بگذارید و روزی شاد و سرشار از شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید.  اسرار دلتان را پیش هر کسی افشا نکنید و رازدار باشید. در غیر این صورت در نزد دوستان و آشنایان به انسانی غیرقابل اعتماد تبدیل خواهید شد. اهل رقابت هستید و در برابر مشکلات کوتاه نمی‌آیید. به کمک این روحیه گره‌هایی که در زندگی شما ایجاد می‌شود را باز کنید و به اطرافیان ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید.

فال روز ۲۳دی برای متولدین اسفند

برای فراموشی دغدغه‌‌های فکری از ورزش و مدیتیشن کمک بگیرید. دغدغه‌های مالی حتی برای لحظه‌ای از ذهن شما بیرون نمی‌رود. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا امروز پولی به دستتان می‌رسد و وضعیت مالیتان بهبود پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و در آینده به گونه‌ای خرج کنید که مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد. اهمیتی به انجام کارهای منزل نمی‌دهید و این وضعیت زمینه دلخوری اهل خانه را فراهم کرده‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و از امروز با مشارکت بیشتر در انجام کارهای منزل به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز از عشق برای شما چیزی کم نخواهد گذاشت. لطف ایشان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های وی را جبران کنید. در محل‌کار یا منزل به مشکلی بر می‌خورید، اما این مشکل برای شما دردسر زیادی درست نمی‌کند و اعضای خانواده یا همکاران برای حل این مشکل به شما کمک می‌کنند. فرصتی برای گردش و تفریح پیدا می‌کنید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. روز را با آرامش به پایان برسانید و اجازه ندهید نگرانی‌ها شما را مضطرب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج