اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۷۷۷۷۱
۲۹۷۷
۲۹۷۷
پ

«یارانه چادر» صحت دارد؟

انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده درباره اختصاص یارانه چادر و حجاب توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرآنلاین: انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده درباره اختصاص یارانه چادر و حجاب توضیحاتی را ارائه کرد.

 به نقل از معاونت زنان ریاست جمهوری، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اعلام کرد: طرح یارانه چادر و حجاب از گروه‌های مردمی دریافت شده و در دست بررسی است.

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در نشستی صمیمی با اقشار مختلف زنان در یزد به گفتگو نشست و ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادات آنان تاکید کرد: طرح یارانه چادر و پوشش اسلامی مثل بسیاری از طرح‌های دیگر مردمی دریافت شده و در دست بررسی است و هیچ مصوبه‌ای ندارد.

انسیه خزعلی در پاسخ به گلایه مندی از قیمت پوشاک اسلامی و چادر و درخواست یکی از بانوان برای حمایت از حجاب اسلامی و طرح یارانه چادر اظهار نمود: قبلاً هم در پاسخ به مکالمه تلفنی یکی از شهروندان که پیشنهاد طرحی برای حمایت از چادر داشت، عرض کردم طرح کالای فرهنگی دانستن پوشش حجاب و چادر و اعطای یارانه به آن از گروههای مردمی دریافت شده و در دست بررسی است و البته هیچ مصوبه‌ای ندارد.

او تاکید کرد: این امر طبیعتاً باید مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد و صاحبنظران اعلام نظر کنند ولی شخصاً معتقد هستم که باید از همه تولیدی‌هایی که لباس استاندارد و مطابق هنجارهای ملی تولید می‌کنند، حمایت شود و ایجاد یارانه جز در موارد استثنا به نفع روال صحیح و قانونی جامعه نیست.

انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: موضوع لباس و پوشش مناسب طبق گفته بانوی عضو کابینه آیت‌الله رئیسی، هم در شوراهای فرهنگی و هم در دولت مورد توجه بوده و طرحی در دست است که چادر به‌عنوان کالای فرهنگی شناخته شده و به آن یارانه تعلق گیرد تا پوشش مناسب با قیمت مناسب در اختیار افراد قرار داده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج