۱۲۷۷۹۴۹
۳ نظر
۱۰۸۷۷
۳ نظر
۱۰۸۷۷
پ

جناب آقای وزیر! مگر مجبور بودید، آن حرف را زدید؟

ویدئویی از سخنان جواد اوجی، وزیر نفت در تابستان امسال پر بازدید شده است که در آن اوجی هشدار می‌دهد زمستان سختی در انتظار اروپاست. او می‌گوید جمهوری اسلامی ظرفیت خوبی برای تامین بخشی از کمبود نفت، میعانات و گاز اروپا را دارد. اما حالا در فصل زمستان ایران خود با بحران کمبود گاز دست و پنجه نرم می کند!

فرارو:  ویدئویی از سخنان جواد اوجی، وزیر نفت در تابستان امسال پر بازدید شده است که در آن اوجی هشدار می‌دهد زمستان سختی در انتظار اروپاست. او می‌گوید جمهوری اسلامی ظرفیت خوبی برای تامین بخشی از کمبود نفت، میعانات و گاز اروپا را دارد. اما حالا در فصل زمستان ایران خود با بحران کمبود گاز دست و پنجه نرم می کند!

هر گاه جواد اوجی وزیر نفت درباره مصرف گاز هشدار می دهد یا خبری از قطع گاز منتشر یا شهری برای کاهش مصرف گاز تعطیل می شود بلافاصله فیلم معروف وزیر نفت در تابستان گذشته بازنشر می شود؛ وقتی در اوج هیجان و احساسات آرزو کرده بود "خداوند به همه طول عمر بدهد تا ببینند امسال برای دنیا و به خصوص اروپایی ها چه زمستان سختی در پیش است".

جناب آقای وزیر! مگر مجبور بودید، آن حرف را زدید؟

او در 31 مرداد 1401 با حضور در برنامه "جهان آرا" شبکه افق، خطاب به مجری برنامه (امیرحسین ثابتی) گفته بود:‌ "آقای ثابتی ان شاء الله خدا به همه مون عمر بده ببینیم امسال چه زمستان سختی در پیشه...برای دنیا به خصوص برای کشورهای واردکننده انرژی، به خصوص اروپایی ها ... خودشون به خودشون دارن ظلم می کنند ... دولت ها دارند به مردم شون ظلم می کنند... می توانیم بخشی از کمبود انرژی جهان به ویزه اروپا را تامین کنیم".

جناب آقای وزیر! مگر مجبور بودید، آن حرف را زدید؟

امروز هم آن زمستان وعده داده شده رسید و تقریبا روزی نیست وزیر نفت و دیگر مسوولان در تلویزیون درباره شرایط شکننده و سخت گاز و احتمالا قطع آن و تعطیلی شهرها و ادارات صحبت نکنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      آقای وزیر صندلی شما چقدر گرمه؟

    • ناشناس

      مثال قدیمی است که میگوید چاه مکن بحر کسی اول خوت دوم کسی از اینکه فکر میکردند زمستان سختی در اروپا در پیش است وبرای آنها نگران بودید آیا به به فکر زمستان نیمه سخت ایران و مردم کشور خودتان بودید که حالا در بالا گیر کرده آید واقدی رو دارید که توجیه میکنید ومشکلات را باز به گردن مردم می ندارید

    • ناشناس

      چشم بسته غیب گفتی حرف نزنی نمیگن لالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج