جاباما
۱۲۷۸۰۶۴
۱۰ نظر
۷۱۵۳۸
۱۰ نظر
۷۱۵۳۸
پ

تصمیم نهایی درباره قطع اینترنت گرفته شد

رئیس سازمان سنجش گفت: ما در نظر داریم که امکان ارسال فایل و عکس در پیام‌رسان‌ها وجود نداشته باشد و اینترنت همراه به صورت نقطه‌ای در زمان برگزاری کنکور قطع می‌شود.

همشهری آنلاین: رئیس سازمان سنجش گفت: ما در نظر داریم که امکان ارسال فایل و عکس در پیام‌رسان‌ها وجود نداشته باشد و اینترنت همراه به صورت نقطه‌ای در زمان برگزاری کنکور قطع می‌شود.

تصمیم نهایی درباره قطع اینترنت گرفته شد

دکتر عبدالرسول پورعباس در برنامه "صف اول" شبکه خبر ضمن بیان این مطلب گفت: سازمان سنجش کشور برای برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ در روزهای ۲۹ و  ۳۰ دی ماه آمادگی کامل دارد و با توجه به اینکه برای نخستین بار، کنکور در فصل زمستان برگزار می‌شود، اعلام می‌شود که داوطلبان درباره گرمایش سالن‌های برگزاری آزمون نگرانی نداشته باشند.  

وی با بیان اینکه آزمون نوبت دوم در تیرماه سال آتی برگزار می‌شود، اظهار کرد: اگر نتیجه آزمون نوبت اول خوب باشد، داوطلبان می‌توانند از نتیجه حاصله استفاده کنند اما اگر به هر دلیلی نتوانستند در آزمون نتیجه مساعدی به دست بیاورند، می‌توانند در آزمون تیرماه شرکت کنند و با توجه به اینکه نتایج آزمون‌ها تا ۲ سال اعتبار دارد، آزمون‌های نوبت اول و دوم هیچ مزیتی نسبت به یکدیگر ندارند.

رئیس سازمان سنجش درباره جامعه آماری داوطلبان توضیح داد: زنان ۶۰ درصد داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ را تشکیل می‌دهند و ۴۰ درصد دیگر را مردان تشکیل می‌دهند. 

معاون وزیر علوم ادامه داد: نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ در ۴۱۷ شهرستان برگزار می‌شود و تهران نیز ۲۵ حوزه برگزاری آزمون دارد. همه امکانات بسیح شده‌اند که کنکور بدون هیچ مشکلی برگزار شود. 

وی درباره الکترونیکی شدن کنکور سراسری گفت: تلاش می‌کنیم که نخستین کنکور الکترونیکی را به صورت آزمایشی در بهمن ماه برگزار کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      یه آرم عاقلی هست به من بگه اینها با قطع کردن اینترنت چطور جلوی تقلب را می‌گیرند؟؟؟ اصلا سر جلسه اینترنت چه کمکی میکنه؟؟ اگر کمک میکنه مگه اون جلسه ناظر نداره؟؟؟

    • من

      ههههههههههههههه

    • ناشناس

      قرار بود کنکور جمع شود و اینها از برکات مدیران جدید است که طرحی نو انداختند و دریغ که ناتوان از جمع آوری گوشی موبایل بودند

    • سجاد

      جمع کنیدبابا 😝توهمه چی توهرچیزی که واس مردم جهان عادیه ایران وایرانی روعقب گذاشتید

    • علی

      ایران اصلا اهمیت نمیدن کو کار؟؟

    • ناشناس

      آخه نه کاربرای فارغ الحصیلهاتون زیاده‌نمی خواهیدکسی بدون‌معلومات واردچرخه کاربشه

    • ناشناس

      آخه مارو چی فرض می کنید؟ مگه با قطع اینترنت تقلب های اصلی که موسسات کنکور و آزمون های حرفه های خاص هستند جلوشون گرفته میشه؟ رشته های خوب مال پولدارا و آقازاده هاست

    • ناشناس

      شما خودتون سؤالا را میفروشید اینترنت چکار میکنه؟

    • ...

      یعنی تا قبل از این، تقلب می کردن که حالا می خوان نتا رو قطع کنن

    • ناشناس

      بیاد پایین سرمون درد گرفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج