جاباما
۱۲۷۸۲۱۴
۲۵۴۰
۲۵۴۰
پ

فدوی: خائنان سبب گرانی و فشار اقتصادی شدند

سردار علی فدوی گفت: یک دهم درصد مردم در حوادث اخیر شرکت کردند که بسیاری از آن‌ها جذب دروغ‌های رسانه‌های معاند شده بودند.

باشگاه خبرنگاران: سردار علی فدوی گفت: یک دهم درصد مردم در حوادث اخیر شرکت کردند که بسیاری از آن‌ها جذب دروغ‌های رسانه‌های معاند شده بودند.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت ۲۵ دی روز حماسه ایثار مردم خوانسار در حسینیه رزمندگان این شهرستان گفت: یک دهم درصد مردم کشور خواسته یا ناخواسته در مسائل پیش آمده اخیر شرکت کردند که بسیاری از آن‌ها جذب دروغ‌های رسانه‌های معاند و بیگانه و فضای مجازی شده و گول خورده بودند.

فدوی: خائنان سبب گرانی و فشار اقتصادی شدند

او افزود: شهرستان‌ها و نقاطی در کشور داشتیم که حتی یک لحظه اسیر این هیاهو‌های کر کننده دشمن نشدند و در فتنه‌های اخیر حضور پیدا نکردند که خوانسار یکی از این شهر‌ها بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نفوذی‌ها و خائنان در کشور با احتکار کالا سبب گرانی و فشار اقتصادی به مردم شدند، ولی این نقص نیز به پشتوانه همین ملت ولایت مدار و همت دولت انقلابی بزودی برطرف خواهد شد.

سردار فدوی با اشاره به اینکه در ۴۴ سال اخیر ملت با بصیرت ایران صحنه‌هایی را به تصویر کشیدند که در هیچ جای دنیا نمی‌توان دید گفت: تا وقتی که یاد شهدا در این کشور طنین انداز باشد و مردم با بصیرت کنار ولایت باشند و با تمام توان از کشور و میهن خود دفاع کنند تمام توطئه‌های دشمن ناکام می‌ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج