جاباما
۱۲۷۸۳۴۴
۳ نظر
۳۹۴۴۷۶
۳ نظر
۳۹۴۴۷۶
پ

زوجی که دو بار دوقلوهایی نادر به دنیا آوردند

علم پر از معجزاتی است که مردم عادی از آن بی خبرند. به عنوان مثال، نوزادان دوقلو متولد شده از زوج های با نژادهای مختلف، شانس داشتن رنگ پوست متفاوت را دارند.

روزیاتو: علم پر از معجزاتی است که مردم عادی از آن بی خبرند. به عنوان مثال، نوزادان دوقلو متولد شده از زوج های با نژادهای مختلف، شانس داشتن رنگ پوست متفاوت را دارند. یک زوج بریتانیایی مختلط، در سال ۲۰۰۱، صاحب دوقلوهای دو نژادی خود شدند که رنگ پوست و رنگ چشم متفاوتی داشتند. هایلی پوست تیره‌تر پدرش را داشت و لورن با چشمان آبی و پوست روشن بیشتر شبیه مادرشان بود.

زوجی که دو بار دوقلوهایی نادر به دنیا آوردند

این زوج در سال ۲۰۰۸ از خواهران دوقلوی دیگری به نام‌های میا و لیا استقبال کردند که ظاهری متفاوت از یکدیگر داشتند. حتی خود پدر نیز پس از به دنیا آمدن این نوزادانف متعجب شد و گفت: «راه آسانی برای توضیح همه چیز وجود ندارد. من خودم هنوز در شوک هستم.» هیچ کس انتظار نداشت این معجزه برای بار دوم تکرار شود.

 

هیچ کس باور نمی کند که این دختران دوقلو هستند.

دو خواهر دوقلو بزرگ تر می گویند که برای مردم سخت است باور کنند که آنها دوقلو هستند. برخی افراد شوکه می شوند و برخی دیگر حتی ممکن است فکر کنند که آنها دروغ می گویند. بیشتر اوقات، مردم گمان می کنند هایلی و لورن فقط بهترین دوستان هم هستند نه خواهران دوقلو.

زوجی که دو بار دوقلوهایی نادر به دنیا آوردند

اما چنین واکنش هایی قابل درک است، زیرا پدیده های نادری مانند این فقط ۱ در ۵۰۰,۰۰۰ اتفاق می افتد. به همین دلیل، دختران هرگز از واکنش های حیرت انگیز مردم خسته نمی شوند. در واقع، آنها دوست دارند پاسپورت خود را بیرون بیاورند و صورت های شگفت زده مردم را تماشا کنند.

این خانواده در رکوردهای جهانی گینس ثبت شد

زوجی که دو بار دوقلوهایی نادر به دنیا آوردند

با تولد خواهران کوچکتر، خانواده در رکوردهای جهانی گینس ثبت شد. چنین پدیده ای حتی نادرتر و اکنون واقعاً منحصر به فرد است زیرا آنها تنها خانواده در جهان هستند که دو بار چنین پدیده ای را تجربه کرده اند.

زوجی که دو بار دوقلوهایی نادر به دنیا آوردند

احتمال تولد دوقلو با رنگ پوست متفاوت از یک پدر و مادر برای بار دوم، ۱ در ۱,۰۰۰,۰۰۰ است. حتی هیچ آماری برای توصیف آن وجود ندارد، اگرچه فراوانی آن در طول سال ها به دلیل افزایش تعداد ازدواج های مختلط نژادی احتمالاً افزایش می یابد.

چگونه یک فرد می تواند دوقلوهای دو نژادی به دنیا بیاورد؟

زوجی که دو بار دوقلوهایی نادر به دنیا آوردند

اعتقاد بر این است که ترکیبی از چندین ژن، رنگ پوست افراد را تعیین می کند. برای زوجی که نمایندگان نژادهای مختلف هستند، بسته به ژن غالب و مغلوب آنها، احتمال به دنیا آوردن یک کودک با ژن متفاوت وجود دارد. دوقلوهای غیر همسان می توانند با رنگ پوست متفاوت به دنیا بیایند. وقتی ۲ تخمک جداگانه توسط ۲ اسپرم بارور شوند، به این معنی است که هر یک از فرزندان، ارث ژنتیکی متفاوتی از والدین خود دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عبدالرحمن

      اینجور اتفاقات اصولا قابل پیش بینیه

    • ن - م

      فتبارک الله احسن الخالقین

    • ناشناس

      یک ژن از مادر و بک ژن از پدر هیچ جای تعجب ندارد ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج