۱۲۷۸۳۷۸
۵۳۱۴
۵۳۱۴
پ

درگیری دسته جمعی جوانهای مست، کشته داد

مرد جوان که متهم است در یک نزاع شبانه و در حالت مستی دوستش را به قتل رسانده بزودی در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

ایران نوشت: مرد جوان که متهم است در یک نزاع شبانه و در حالت مستی دوستش را به قتل رسانده بزودی در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

شهریور سال ۹۹ گزارش یک درگیری جمعی در یکی از خیابان‌های جنت‌آباد به پلیس اعلام شد و مأموران به محل درگیری اعزام شدند ، در این میان روشن شد مرد جوانی به نام پیمان با ضربه چاقو مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.پیمان تحت درمان قرار گرفت اما ساعتی بعد به‌خاطر شدت خونریزی روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

با مرگ مرد جوان مأموران به بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته خیابان پرداخته و توانستند متهم را که بعد از دعوای خونین سوار بر خودروی ال ۹۰ از محل گریخته بود شناسایی و دستگیر کنند.پس از بازداشت متهم ۴۵ ساله وی منکر قتل شد و گفت: از سر کار به خانه برمی‌گشتم که یکی از دوستانم به نام حمید دنبالم آمد و از من خواست تا به خانه دوست دیگرمان برویم.وقتی به آنجا رسیدیم همگی مشروب خوردیم و مست بودیم وقتی آخر شب از خانه خارج شدیم تا به خانه‌هایمان برگردیم در کوچه یادم نیست چه اتفاقی افتاد که یک نفر با سر به صورتم کوبید و من گیج شدم. روی زمین افتاده بودم که چند نفر با چوب به سمت ما حمله کردند و کتکمان زدند. همان موقع برادرم به کمکم آمد و مرا به بیمارستان رساند. ساعاتی بعد خبردار شدم که یکی از دوستانم در آن درگیری کشته شده است. اما نمی‌دانم چرا مأموران پلیس مرا بازداشت کردند. من بی‌گناه هستم.

در حالی که فیلم دوربین مداربسته نشان می‌داد پیمان قاتل دوستش بوده است، سایر شاهدان نیز وی را به عنوان قاتل شناسایی کردند. به این ترتیب وی به ناچار لب به بیان حقیقت گشود و گفت: من و دوستانم مست بودیم که سر موضوع پیش پا افتاده‌ای با هم درگیر شدیم و من در اوج مستی دوستم را با چاقو زدم.

در ادامه وی برای بررسی سلامت روان به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان پس از معاینه‌های بالینی سلامت روان وی را تأیید کردند.به این ترتیب برای متهم به اتهام مباشرت در قتل عمدی و برای ۳ نفر از دوستان وی که در درگیری منجر به قتل شرکت داشتند به اتهام مشارکت در نزاع منتهی به قتل عمد کیفرخواست صادر و پرونده‌شان برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا آنها بزودی از خود دفاع کنند.این در حالی است که اولیای‌دم برای پیمان مجازات قصاص خواسته‌اند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج