۱۲۷۸۴۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

محدودیت تردد در آزادراه های منتهی به تهران

در برخی آزادراه های منتهی به تهران به دلیل عملیات بهسازی محدودیت های زمانی در تردد تعیین شده است.

خبرگزاری مهر: در برخی آزادراه های منتهی به تهران به دلیل عملیات بهسازی محدودیت های زمانی در تردد تعیین شده است.

در شبانه‌روز گذشته، كل تردد ثبت‌شده در محورهاي برون‌شهري، نسبت به روز قبل 8.9 درصد كاهش را نشان مي‌دهد. همچنين سهم وسايل نقليه سنگين 18 درصد، اوج تردد بين ساعات 19 الي 20 و كمترين تردد بين ساعات 5 الي 6 صبح صورت پذيرفته است.

محورهاي داراي بيشترين تردد طي 24 ساعت گذشته عبارتند از: آزادراه کرج - تهران، آزادراه تهران-کرج، آزادراه قزوين - کرج و آزادراه کرج- قزوين.

براساس این گزارش در آزادراه كرج ـ قزوين، مقطع واقع در استان البرز، از مورخ 15 تير تا 20 شهريور، شنبه تا چهارشنبه هر هفته، ساعت 9 الي15 به غير از روزهاي پنجشنبه وجمعه و تعطيلات رسمي به دليل اجراي عمليات راهسازي وروكش آسفالت باند شمالي، حدفاصل كيلومتر 35 الي 50 ، تردد همزمان با اجراي عمليات، با رعايت احتياط انجام مي‌شود.

در آزادراه قم ـ تهران و بالعكس، مقطع واقع در استان قم، از 10 ارديبهشت تا 31 شهريور، شنبه تا چهارشنبه هر هفته به‌ جز تعطيلات رسمي، از ساعت 7 الي 19 ، به دليل اجراي عمليات آسفالت‌تراشي و روكش آسفالت و بهسازي، حدفاصل كيلومتر 1 الي 68 قم ـ تهران و كيلومتر 67 الي 135 تهران ـ قم، تردد همزمان با اجراي عمليات، با محدوديت و رعايت احتياط انجام مي‌شود.

همچنین در آزادراه كرج ـ تهران مقطع واقع در استان تهران، از مورخ 2 ارديبهشت تا اطلاع ثانوي، شنبه تا چهارشنبه هر هفته، ساعت 9 الي 16، به دليل اجراي عمليات لكه‌گيري هندسي حدفاصل كيلومتر 6 از ايران خودرو، عبور يك در ميان (شطرنجي) در باند كندرو اعمال و تردد همزمان با اجراي عمليات، با رعايت احتياط انجام مي‌شود.

در باند شمالي آزاد راه تهران- كرج هم از 12 مرداد تا 31 مرداد، شنبه تا سه شنبه هر هفته به غير از روزهاي تعطيل، ساعت 22 تا 4، و باند جنوبي آزاد راه تهران- كرج، از ساعت 23:30 اتا 04:30 صبح روز بعد، به دليل اجراي عمليات روكش آسفالت حدفاصل فاصل عوارضي قديم تا گرمدره، تردد همزمان با اجراي عمليات، با رعايت احتياط انجام مي‌شود و در ساعات پيشنهادي باند جنوبي از پل كلاك مسدود و انحراف ترافيك به سمت جاده مخصوص كرج- تهران انجام مي شود.

براین اساس، محور گرمسار ـ سمنان و بالعكس، واقع در استان سمنان، از مورخ 27 ارديبهشت لغايت 27 مرداد، به‌طور 24 ساعته‌، به دليل تكميل تقاطع غير همسطح سرخه در 22 كيلومتري ماقبل سمنان، تردد با محدوديت و رعايت جوانب احتياط از كنارگذر احداثي انجام مي‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج