۱۲۷۸۵۲۹
۹۰۸۲
۹۰۸۲
پ

ادعای رسانه اصولگرا درباره احتمال رفع فیلترینگ

بسیاری از کاربران شب گذشته تجربه‌های خود از دسترسی بدون محدودیت به اینستاگرام را به اشتراک گذاشتند . حال باید دید روند رفع فیلتر پلتفرم‌ها گسترده‌تر خواهد شد یا خیر؟​

روزنامه خراسان نوشت: بسیاری از کاربران شب گذشته تجربه‌های خود از دسترسی بدون محدودیت به اینستاگرام را به اشتراک گذاشتند . حال باید دید روند رفع فیلتر پلتفرم‌ها گسترده‌تر خواهد شد یا خیر؟

روزنامه خراسان با اشاره به رفع فیلترشدن گوگل‌پلی و تجربه دیروز برخی کاربران از استفاده بدون فیلترشکن از اینستاگرام، احتمال رفع فیلترش شدن این پلتفرم را مطرح کرد.

به گزارش خراسان، «گوگل پلی رفع فیلتر شد ». این خبری بود که از عصر روز گذشته به سرعت در فضای رسانه ای و کانال ها و صفحات فضای مجازی منتشر شد. اکنون باید منتظر ماند و دید آیا این روند رفع فیلتر مداوم است و به دیگر محدودیت ها از جمله اینستاگرام و و اتس اپ هم تسری خواهد یافت.چرا که همزمان با انتشار خبرهای رفع فیلتر گوگل پلی  برخی کاربران  از امکان دسترسی  بدون محدودیت به اینستاگرام هم خبر دادند .

خراسان در ادامه نوشت: اگرچه برخی کاربران از دسترسی به اینستاگرام  خبر دادند اما خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان و سایت فردا  به صراحت نوشتند که دسترسی به اینستاگرام بر روی اینترنت رایتل، ایرانسل و شبکه اینترنت خانگی بدون فیلترشکن ممکن شده است و تا زمان تنظیم این گزارش  مقام و منبع  رسمی این موضوع را تایید نکرد ولی بسیاری از کاربران شب گذشته  تجربه های خود از دسترسی بدون محدودیت به اینستاگرام را به اشتراک گذاشتند . حال باید دید روند رفع فیلتر این پلتفرم ها که کسب و کارهای زیادی بر آن ها  ایجاد شده بود و آمار های متفاوتی دراین باره ارائه می شود گسترده تر خواهد شد یا خیر؟

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج