۱۲۷۸۹۲۸
۱۲۸۹
۱۲۸۹
پ

هشدار نسبت به عقبگرد آموزشی در کشور

روزنامه هم میهن نسبت به عقبگرد زیرساخت آموزشی کشور هشدار داد و با تاکید بر اینکه این عقبگرد می‌تواند مشکل امنیتی ایجاد کند خطاب به مسئولان نوشت: جامعه را به عصر حجر برنگردانید.

روزنامه هم میهن نسبت به عقبگرد زیرساخت آموزشی کشور هشدار داد و با تاکید بر اینکه این عقبگرد می‌تواند مشکل امنیتی ایجاد کند خطاب به مسئولان نوشت: جامعه را به عصر حجر برنگردانید.

با این تعطیلاتی که در ماه‌های اخیر به‌وجود آمده و نیز با فقدان زیرساخت اینترنتی مناسب، فرزندان ما نه‌تنها از نعمت اثرات تربیتی حضور و در کنار هم بودن در مدرسه محروم می‌شوند بلکه به لحاظ آموزشی نیز دچار پسرفت جدی می‌شوند که آمار نمرات آنان این فرضیه را ثابت می‌کند. واقعیت این است که اگر برخی از زیرساخت‌های جامعه دچار پسرفت شود، بازسازی آنها بسیار مشکل است. اگر جاده نداشته باشیم، می‌توانیم با داشتن پول فوری بسازیم. اگر مخابرات نباشد، می‌توان ایجاد کرد، ولی اگر آموزش نباشد، چگونه می‌توان قبلی‌ها را فوری آموزش داد؟  هیچ راهی برای این کار نیست.

هم میهن در ادامه هشدار داده است: عقبگرد زیرساخت آموزشی جامعه را دچار عقبگرد خطرناکی می‌کند و حتی مشکل امنیتی ایجاد خواهد کرد. مسئله آموزش، به‌ویژه برای دختران را نباید کم‌اهمیت دانست. گمان نکنید که با ازدواج آنها برای شما فرزندآوری می‌کنند و به همین علت بی‌خیال آموزش آنان شوید. چنین کودکانی جامعه را با چالش‌های اساسی مواجه خواهند کرد. جامعه را به عصر حجر برنگردانید. کودکان خود اعم از دختر و پسر را به سوی آموزش و پرورش سوق دهید که بیشترین بهره‌وری را دارد. تاخیر موجب پشیمانی می‌شود، پشیمانی زمانی که دیگر کاری نمی‌توانید کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج