اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۸۰۲۳۱
۱ نظر
۲۵۰۳
۱ نظر
۲۵۰۳
پ

رپورتاژ آگهی

برای مهاجرت به استرالیا از کجا شروع کنم؟

ما در این مقاله قصد داریم روند مهاجرت به استرالیا را از ابتدا برای شما توضیح دهیم و انواع روش‌های مهاجرتی به استرالیا بررسی کنیم.

برای مهاجرت به استرالیا از کجا شروع کنم؟

استرالیا کشوری پهناور با اقتصادی رو به رشد است که هر ساله تعداد بسیار از افراد از سراسر دنیا برای مهاجرت به این کشور عزیمت می‌کنند. کیفیت زندگی بالا، موقعیت‌های شغلی مناسب، صلابت در اقتصاد و صلح در نگاه سیاسی از مهمترین عوامل انتخاب استرالیا به عنوان کشور مقصد مهاجرین است.

ما در این مقاله قصد داریم روند مهاجرت به استرالیا را از ابتدا برای شما توضیح دهیم و انواع روش‌های مهاجرتی به استرالیا بررسی کنیم. مهمترین سوال هر فردی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارد این است، برای مهاجرت به استرالیا از کجا شروع کنیم؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را در ادامه بیان کنیم.

برای دادن پاسخ صحیح به سوال، برای مهاجرت به استرالیا از کجا شروع کنیم؟ بهترین جواب، هدف شما از مهاجرت به استرالیا است. برنامه‌های مهاجرتی کشور استرالیا بسیار متنوع است. اگر شما هدفتان را از مهاجرت به استرالیا مشخص کرده باشید، می‌توانید از بین انواع مختلف مهاجرت، یکی را انتخاب کنید. انتخاب هدف جدای از اینکه شما را از سر درگمی خلاص می‌کند، میزان تقریبی هزینه و زمان انتظار شما برای دریافت ویزای را نیز مشخص می‌کند. از اهداف مهاجرت به استرالیا می‌توان به تحصیل، اشتغال، سرمایه گذاری و یا موارد دیگر اشاره کرد که در ادامه برخی از این روش‌ها را باهم بررسی می‌کنیم.

هدف از مهاجرت

هر فردی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارد باید در اولین گام نسبت به شرایط خود و قوانین کشور استرالیا، درخواست ویزا استرالیا را بدهد. به همین دلیل هدف شما برای مهاجرت: نوع ویزای شما، هزینه‌های امور ویزا، مدت اعتبار ویزا و مدت صدور ویزای شما مشخص می‌شود. شرایط برخی از ویزا‌های کشور استرالیا را باهم بررسی می‌کنیم.

برای مهاجرت به استرالیا از کجا شروع کنم؟

تحصیل: اگر هدف شما از مهاجرت تحصیل در استرالیا است، می‌بایست نسبت به قوانین کشور استرالیا برای ادامه تحصیل در رشته و مقطع تحصیلی خود آگاهی کاملی کسب کنید، سپس یک دانشگاه را انتخاب کرده و با مکاتبه و اپلای کرد پروسه درخواست ویزای خود را شروع کنید. ویزای تحصیلی که به سابکلاس ۵۰۰ معروف است، ۱۸ ماه مدت اعتبار دارد و در مقاطع لیسانس، ارشد و دکتر قابل دریافت است. گپ تحصیلی متقاضی باید کمتر از ۱۰ سال باشد و نمره آیلتس ۶ الی ۶.۵ یا معادل آن مورد نیاز است. تمکن مالی ۳ ماه پیش از درخواست ویزای تحصیلی باید ۲۰۰ میلیون تومان باشد.

کار: هدف شما اگر اشتغال در استرالیا است، می‌توانید با بررسی یکی از سابکلاس‌های ۴۸۲، ۴۸۵، ۴۷۶، ۱۸۶، ۴۹۱،  ۴۹۴ و ویزای داما (DAMA) نسبت به شرایط خود اقدام نمایید.

  • ویزای ساب کلاس ۴۸۲ یا کمبود تخصص موقت: این ویزا دو نوع کوتاه مدت و میان مدت را شامل می‌شود و بر اساس لیست مشاغل ارائه شده از جانب دولت استرالیا قابل انتخاب است. مدت اعتبار این ویزا برای کوتاه مدت ۲ سال و برای میان مدت ۴ سال می‌باشد، همچنین متقاضیان می‌بایست یک کارفرما به عنوان اسپانسرشیپ خود را داشته باشند. در این ویزا بعد از بررسی و صحت معرف و اسپانسر، تخصص فرد متقاضی در بازار کار استرالیا سنجیده می‌شود و بعد از تکمیل فرایند برای فرد ریزا صادر می‌شود.
  • ویزای ساب کلاس ۴۸۵: این ویزا کار موقت مختص افرادی است که در استرالیا فارغ التحصیل و یا مشغول به تحصیل هستند. روند رسیدگی به این ساب کلاس بسیار سریع است به همین دلیل کلیه مدارک متقاضی باید تکمیل و بدون نقص باشد.
  • ویزای ساب کلاس ۴۷۶: این ویزا معروف به ویزای بدون سابقه کار است. براساس این ویزای افراد کمتر از ۳۱ سال و فارغ التحصیل در رشته مهندسی از دانشگاه‌های امیرکبیر و دانشگاه تهران که کمتر از ۲ سال از دریافت مدرکشان می‌گذرد شامل این ساب کلاس می‌شوند. اهتبار این ویزا ۱۸ ماه و قابل تمدید است. ساب کلاس ۴۹۱ زیر موجوعه همین ویزا است که مشروط به کار به مدت ۳ سال در نواحی کم جمعیت استرالیا است. همچنین ساب کلاس‌های ۱۸۹ و ۱۹۰ هم ویزای دائم همین ساب کلاس است که فرد بعد از ۴ سال اقامت در استرالیا می تواند نسبت به شروندی این کشور اقدام نماید.
  • ویزای ساب کلاس ۱۸۶: مدت زمان اعتبار این ویزا ۸ ماه است و سن فرد متقضی باید کمتر از ۵۰ سال باشد، این ویزا روش دائمی کردن ویزای ۴۵۷ کاری است و معمولا اگر شرایط شما کامل باشد طی کمتر از ۹ ماه ویزای شما صادر می‌شود.
  • ویزای ساب کلاس ۴۹۱ و ۴۹۴: ویزای ۴۹۱ که معروف است به نیروی کار ماهر مدت اعتبار ۵ سال دارد. از دو مسیر اسپانسر فامیلی و اسپانسر ایالتی قابل دریافت است . در مقابل ویزای ۴۹۴ مختص اسپانسری مناطق و کارفرما است و مانند ویزای قبل اعتبار ۵ سال دارد.
  • ویزای داما: این ویزا در حال حاضر فقط مختص قلمرو شمالی NT)) است و افرادی که تخصصشان در فهرست مشاغل کشور استرالیا نیست می‌توانند به وسیله این ویزا برای اقامت در این کشور بپردازند.

سرمایه گذاری: اگر قصد شما سرمایه گذاری در استرالیا است، روش‌های متنوعی پیشرو دارید. ساب کلاس‌های ۱۸۸، ۸۸۸ و راه‌اندازی استارتاپ از موارد سرمایه گذاری در استرالیا هستند. کمینه ۲۰۰ هزار دلار تا میلیون‌ها دلار سرمایه می‌تواند از طرق مختلف در این کشور سرمایه گذاری شود و منجر به اقامت موقت و دائم استرالیا شود.

برای مهاجرت به استرالیا از کجا شروع کنم؟

در ادامه‌ی روش‌های مهاجرت به استرالیا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • ویزای تحصیلی
  • ویزای کاری
  • ویزای سرمایه گذاری
  • ویزای تخصص و مهارت
  • ویزای خانوادگی
  • ویزای گلوبال تلنت یا استعداد درخشان
  • ویزا از طریق ازدواج
  • ویزای آخرین فرد بازمانده
  • ویزای توریستی

این لیست به طور کامل شامل ۴۷ روش مهاجرتی به استرالیا است که هرکدام به دو دسته موقت و دائم تقسیم می‌شوند.

برای مهاجرت به استرالیا از کجا شروع کنم؟

بهترین مسیرهای مهاجرت به استرالیا

 بهترین مسیر مهاجرت به استرالیا همواره با توجه به شرایط هر فرد تعیین می شود که معمولا با هم متفاوت هستند چرا که ممکن است فردی مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی برای او مناسب باشد و برای فردی دیگر ویزای سرمایه گذاری و یا کار آفرینی.از میان این مسیرهای مختلف مهاجرت به این کشور تعدادی روش اصلی و صد البته قانونی وجود دارند که هم طرفدار زیادی در بین متقاضیان دارند و هم امکان موفقیت بیشتری دارند. روش هایی از قبیل مهاجرت با ویزای تحصیلی، مهاجرت با ویزای کاری، مهاجرت با ویزای سرمایه گذاری یا استارتاپی، این ویزاها از این جهت که تعداد افرادی که واجد شرایط اخذ این ویزاها هستند بیشتر است طرفداران بسیاری دارند به خصوص در بین متقاضیان جوان و در بازه سنی 20 تا 40 سال

جمع بندی

اینکه شما در ابتدای مهاجرت به استرالیا، هدف از مهاجرت خود را مشخص کنید، باعث می‌شود نیمی از مسیر روشن شود. عموما دریافت ویزای‌های موقت همیشه آسان‌تر از ویزای‌های دائم است. شما با بررسی شرایط خود اعم از شرایط تحصیلی، تخصص کاری، سابقه بیمه، دارایی و درآمد با شرایط ساب کلاس‌های مختلف می‌توانید به کشور استرالیا مهاجرت کنید و بعد از چند سال اقامت در این کشور، درخواست اقامت دائم خود را ارائه دهید.

www.uniquevisa.net

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      از اولین خروجی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج